Últims tweets

Dia i hora:
 Dissabte, 27/5 a 6 de la tarda

23/05/2017

La primera jornada de voluntariat

Arriba la primera  jornada de voluntariat al nostre club.
L' objectiu  és crear un equip de  col·laboradors que puguin trobar més socis que estiguin disposats a donar un cop de mà per millorar el nostre club.
Els socis que ens hem quedat volem, apreciem i estimem aquest club, i ha de començar per nosaltres (socis) a fer petites millores, rentant la imatge i la cara a unes excel·lents instal·lacions.

Us comento, el passat dimarts a les 19:00 hores ens vàrem reunir, uns quants socis d’aquest grup per començar a prioritzar i calendaritzar activitats, per tal  que es vegi que en el nostre  club hi  comencen haver canvis.
Les primeres activitats o millores que s’han decidit fer els propers dies 27 i 28 de Maig, són:

1).- Pintar les balles de l' exterior del club (que es vegi un canvi des de fora).
2).- Pintar la façana de l' edifici (només la que dona a la piscina).
3).- L' autobús de la zona infantil.

La idea és tenir tot el material preparat i la gent confirmada abans del dijous 25.
Comentar-vos, que la idea és fer crida i fer venir força  gent, ja que en funció de la gent, es poden programar més activitats que tenim en reserva (exemple pintar el passadís de l’entrada al club...).
Es poden fer dos grups en funció de l’agenda de la gent, un equip el dissabte i un altre el diumenge.
La idea és acabar de confirmar el dimecres , que ja tindrem horaris de partits, temes familiars... i podem escollir dissabte o diumenge, o bé venir els dos dies , i dir quanta gent vindrà encara que no estiguin en el grup impulsor.
Hem d’anar involucrant a la gent, mica en mica.

A l’entrada, es penjarà una llista, perquè aquells socis que vulguin i/o que estiguin especialitzats en alguna feina (pintor, electricista, fuster...) puguin donar-nos un cop de mà.

Per suposat, esmorzarem tots junts.

Us hi esperem a tots perquè tots som club i el club és de tots !

12/05/2017

Ahir es va fer la primera jornada informativa del Club Patí Vic. Amb aquest tipus de trobades es pretén arribar al soci d'una manera més directa i informal i al mateix temps respondre als dubtes o escoltar el suggeriments que la massa social pugui tenir.

L'acte es va fer al vestíbol del pavelló olímpic per encabir el considerable número de socis i sòcies que hi van assistir.

Seguint els punts establerts en l'ordre del dia es va informar als socis de les diferents qüestions i actuacions que s'han portat a terme i a continuació es va obrir el torn de precs i preguntes.

Per part dels assistents i de la Junta Directiva es va valorar molt positivament l'intercanvi d'informació i d'opinions.

La Junta Directiva vol agrair l'interés demostrat i la bona predisposició dels participants en la jornada. La valoració de la trobada va ser molt positiva i és per això que creiem interessant que tinguin una continuïtat.

Aprofitem per recordar-vos que estem actualitzant les dades del socis, passeu per recepció si us plau.

Casals
09/05/2017

Presentació

Ja tornem a tenir el Casal d’ESTIU 2017 de Club Patí Vic, amb  un equip professional de monitors i tècnics esportius, que us faran gaudir amb diferents activitats, tant esportives com lúdiques, on ampliarem els coneixements amb les cultures i tradicions que hi ha al món.

Activitats

Cada setmana es treballarà un país diferent, amb les seves tradicions, on hi hauran activitats relacionades amb danses tradicionals, cançons típiques del país, manualitats, disfresses, així com la pràctica de diferents disciplines esportives, com tennis, pàdel, natació, futbol...

Servei de menjador

Per altra banda, comptem amb un excel·lent servei de menjador  en el restaurant que tenim en les nostres instal·lacions de 13:00 h. a 15:00 h.

Grups

S’han fet 3 grups ben diferenciats en funció de les edats del nens i nenes:

PETITS      (3-5 ANYS)

MITJANS   (6-9 ANYS)

GRANS      (10-12 ANYS)

ESPEREM I DESITJEM QUE ELS VOSTRES FILLS PUGUIN GAUDIR D’UN CASAL D’ESTIU 2017 PLE D’EMOCIONS I ACTIVITATS.