Últims tweets

Notícies destacades

21/06/2017

COMUNICAT D’AGRAÏMENT DES DEL CLUB PATÍ VIC

Benvolguts socis i amics del Club,

Des del Club Patí Vic volem agrair a les següents empreses la seva col·laboració en el sopar de final de temporada del Club.

• ? Bon Preu-Esclat
  • ? Pastas Gallo
  • ? Fruiteria Terns
  • ? Esports Estel
  • ? Hockeymania
  • ? Bar-Restaurant Club Patí Vic

El sopar va servir-se a unes 350 persones, resultant així, un èxit total de participació. Hi van ser convidades totes les disciplines esportives del club: hoquei patins, patinatge, tennis, pàdel i natació i de les 8 fins les 12 de la nit es va poder gaudir de la primera capbussada a la piscina olímpica.

Des del Club volem seguir treballant per fer del nostre Club un club esportiu modèlic, millorant els serveis i oferint dia rere dia millors serveis i més activitats.

Junts aconseguirem tot allò que ens proposem.

Gràcies de nou per la vostra participació i restem a la vostra disposició.

16/06/2017

Vic, 16 de juny de 2017

AQUEST CAP DE SETMANA OBRIM

PISCINA EXTERIOR -ESTIU 2017-

Dissabte 17 de juny i diumenge 18 de juny de 2017

HORARI: 10:00 a 20:00h

Tornarem a obrir DIMECRES 21 de juny fins a mitjans de setembre

PISCINA INTERIOR -ESTIU 2017-

Horari dissabte                Horari diumenge

07:00 a 10:00h                        08:00 a 10:00h

OBSERVACIONS

• NOMÉS EN CAS DE PLUJA S’OBRIRÀ LA PISCINA INTERIOR
  • ESTÀ TOTALMENT PROHIBIT BANYAR-SE FORA DE L’HORARI ESTABLERT. EN CAS D’INCOMPLIMENT DE LA NORMATIVA/HORARIS, EL CLUB RESTARÀ EXEMPT DE QUALSEVOL RESPONSABILITAT.

Patinatge
13/06/2017

Un bon nombre de patinadores del Club Patí Vic han superat aquest diumenge les proves de nivell de la Federació Catalana de Patinatge realitzades a Sant Cugat del Vallès. Pel que fa a la categoria Iniciació B: Clara Bernabeu Ramos i Carla Prat Serra. I a la categoria C: Júlia Bou Sepúlveda, Laia Roman Costa, Eulàlia Pina Mondéjar, Ainhara Domínguez Burgos, Sara Farrés Riera iAbril Arús Rica (Entrenadora: Judit Ponsa Soler).

11/06/2017

SOM DE PRIMERA!!

C.P. CALAFELL 2 – C.P. VIC 3

Aquest diumenge a la pista del Calafell , el segon equip del Club Patí Vic , format integrament per jugadors Juniors i Juvenils de la Base , ha aconseguit l’ascens a Primera Catalana, en derrotar al Calafell i superar la segona eliminatòria , equip de primera que promocionava per evitar el descens  , i  que el divendres a l’olimpic ja es va posar la primera pedra , amb el resultat favorable de 8 a 1 pel Vic .

No ha estat gens fàcil i tot es va iniciar en l’últim partit de la lliga regular guanyant al Breda a casa on eren ells o nosaltres ,  per poder entrar a la promoció d’ascens.

Dues eliminatòries han tingut de superar per aconseguir la fita , la primera , duríssima , contra un Bigues i Riells disposat a tot. La segona contra el Calafell que promocionava per evitar el descens de Primera Catalana, i  el mes importat s’han guanyat brillantment els 4 partits , a casa i a domicili , demostrant el molt bon joc que tenen aquest jugadors en els seus sticks ,  i sense especular amb els resultats positius dels partits d’anada.

Magnífic i merescut final de temporada per aquests jugadors que ho han donat tot pel Club, i l’han situat en el bon camí , recuperant les bones sensacions , i demostrant que  la feina ben feta , sempre  dona els resultats que es pretenen.

Moltes felicitats als jugadors i al còs tècnic , Enhorabona!!

10/06/2017

Avui dissabte dia 10 de juny  el Comarcal A  ha disputat la festa final de temporada.

El torneig ha estat jugat a les instal.lacions del  club patí Taradell. Hi han participat 7 equips  i el nostre Comarcal A  hi ha estat present representant la nostra entitat.

El torneig s' ha jugat amb un format de 3x3 i ha estat molt disputat . Els nens han jugat i gaudit com ho han fet durant tota la temporada.

Tots els participants han rebut com a premi una samarreta del consell i s'ha fet una foto de família de tots els equips junts .

Deixem enrere la primera  fase, la fase comarcal, una fase plena d'alegries i de molt bons moments. Una fase on ens hem trobat com equip i com a família i tots junts farem el salt a fases posteriors.