COMUNICAT OBERTURA PISCINA COBERTA
Natació
01/09/2016

Benvolguts socis, us fem saber que avui dia 1 de setembre de 2016 obrim nova temporada 2016-2017 de la piscina coberta, on s’han dut a terme una sèrie de millores.

Activitats dutes a termes:

- Manteniment i millora del vas de la piscina (raspallat i pintat).

- Instal·lades sis noves ‘corxeres’, que permeten augmentar en un carril addicional respecte al passat. Cal comentar que 3 d’aquestes corxeres han estat gratificades per EIX Ambiental, gràcies a un contracte de col·laboració.

Activitats que encara s’està treballant conjuntament amb Eix Ambiental:

- Actualització de la documentació en quan al Pla de Control i Prevenció de Legionel·la.

- Actualització del Pla d’Autocontrol per Piscines segons decret 95/2000 – RD 742/2013, sobre la qualitat de l’aigua de piscina.

- Actualització de tots el registres que s’han de realitzar a nivell de seguiment i control.

- Creació del Pla de Neteja i Desinfecció de les instal·lacions del Club, amb l’actualització de les fitxes de Seguretat i Tècniques dels productes de neteja.

- Preparació d’un Pla de Formació tant a nivell de Socorristes, Monitors, Responsables de Manteniment, enfocats augmentar el coneixements en quan els requisits que descriu el Pla d’Autocontrol per Piscines.

Totes aquestes activitats van enfocades a la Seguretat i Benestar de la Massa social del club i compliment de la Llei, i anar millorant la Qualitat en el servei de les activitats que s’ofereix.

unnamed.jpg