Renovació del les pistes de pàdel
Pàdel
16/11/2016

Com ja haureu pogut veure, la renovació de les pistes de pàdel ja és un fet. El club era molt conscient de la necessitat de renovar el terra de les pistes per tal d’assegurar més qualitat en el joc però, sobretot, seguretat per als seus socis.

L’empresa que ha realitzat la renovació ha procurat assegurar que el sòl estigués ben llis, sense cap inclinació i amb un bon drenatge per tal d’evitar que es formin bassals.

Procurarem ara, mantenir-les en el bon estat actual i afegir-los la sorra que es requereixi per tal d’evitar, en el màxim del possible, les relliscades.

Aprofitem per informar-vos que l’empresa Redsport, amiga del club, ha finançat part d’aquest projecte de millora de les nostres instal·lacions de pàdel, i està present a les equipacions del CATVIC TENNIS i PÀDEL.

Esperem doncs, que els socis puguem gaudir ara d’un bon joc a les noves pistes!

A gaudir-les !!!