Torneig de Pàdel Ibercar Cadí
Pàdel
19/11/2016

Benvolgut Soci,

En nom del Club Patí Vic, volem agrair la participació de tots els socis i jugadors al Torneig de Pàdel que es va celebrar el passat cap de setmana a les instal·lacions del club.

El torneig ha estat tot un èxit i som totalment conscients que això ha estat així gràcies a la implicació i el suport del Patrocinador Oficial del Torneig “Ibericar Cadí” i als organitzadors del torneig a l’Adam Falgueres i al Kilian, que amb la seva col·laboració i amb la participació de tots els jugadors i jugadores que hi han participat, i que ens han fet gaudir a tots.

Això ens anima a seguir treballant amb il·lusió per el soci i per tirar endavant el club.

Al final del torneig es va fer el lliurament de trofeus als guanyadors i als finalistes de les diferents categories, a l’acte de clausura hi van ser presidits per part de “ Ibericar Cadí ” el Sr. Josep Navarro, i el Sr. Daniel Martin en representació del Club Patí Vic.

Una vegada més us volem fer arribar el nostre agraïment, amb el bon propòsit i la voluntat de poder seguir organitzant activitats com aquestes i amb la participació dels socis.

Salut i Pàdel !!