CAP DE SETMANA DE CAMPIONAT AL NOSTRE CLUB
07/05/2017

Aquest cap de setmana el nostre Club ha tingut el privilegi d’acollir els diferents equips participants del Campionat de Barcelona en la categoria Benjamí.

Al llarg de tot el dissabte es realitzà una lligueta entre quatre grups de tres equips en cadascun d’ells. D’aquestes classificacions resultants en sortiren els vuit equips que jugarien el diumenge per tal d’aconseguir la primera posició.

La final, molt disputada, s’ha realitzat entre el CP Voltregà A i el CH Caldes A, guanyant el Voltregà per 1 gol a 0.

La classificació final ha estat:

1. CP Voltregà A
  2. CH Caldes A
  3. CP Vilanova A
  4. Igualada HC B
  5. CE Arenys de Munt A
  6. PHC Sant Cugat A
  7. Vilassar HC A
  8. HF Sant Josep SS

Des del Club volem agrair la col·laboració de voluntaris i organització per tal de fer possible aquest campionat. Evidentment, també felicitar a tots els equips pel nivell que han demostrat i per haver-nos fet gaudir de dos dies intensos del nostre esport preferit; l’hoquei patins. Felicitats a tots els equips!

web del resultats