Casal d'estiu 2017
Casals
09/05/2017

Presentació

Ja tornem a tenir el Casal d’ESTIU 2017 de Club Patí Vic, amb  un equip professional de monitors i tècnics esportius, que us faran gaudir amb diferents activitats, tant esportives com lúdiques, on ampliarem els coneixements amb les cultures i tradicions que hi ha al món.

Activitats

Cada setmana es treballarà un país diferent, amb les seves tradicions, on hi hauran activitats relacionades amb danses tradicionals, cançons típiques del país, manualitats, disfresses, així com la pràctica de diferents disciplines esportives, com tennis, pàdel, natació, futbol...

Servei de menjador

Per altra banda, comptem amb un excel·lent servei de menjador  en el restaurant que tenim en les nostres instal·lacions de 13:00 h. a 15:00 h.

Grups

S’han fet 3 grups ben diferenciats en funció de les edats del nens i nenes:

PETITS      (3-5 ANYS)

MITJANS   (6-9 ANYS)

GRANS      (10-12 ANYS)

ESPEREM I DESITJEM QUE ELS VOSTRES FILLS PUGUIN GAUDIR D’UN CASAL D’ESTIU 2017 PLE D’EMOCIONS I ACTIVITATS.