1a jornada informativa CLUB PATÍ VIC
12/05/2017

Ahir es va fer la primera jornada informativa del Club Patí Vic. Amb aquest tipus de trobades es pretén arribar al soci d'una manera més directa i informal i al mateix temps respondre als dubtes o escoltar el suggeriments que la massa social pugui tenir.

L'acte es va fer al vestíbol del pavelló olímpic per encabir el considerable número de socis i sòcies que hi van assistir.

Seguint els punts establerts en l'ordre del dia es va informar als socis de les diferents qüestions i actuacions que s'han portat a terme i a continuació es va obrir el torn de precs i preguntes.

Per part dels assistents i de la Junta Directiva es va valorar molt positivament l'intercanvi d'informació i d'opinions.

La Junta Directiva vol agrair l'interés demostrat i la bona predisposició dels participants en la jornada. La valoració de la trobada va ser molt positiva i és per això que creiem interessant que tinguin una continuïtat.

Aprofitem per recordar-vos que estem actualitzant les dades del socis, passeu per recepció si us plau.