L'EQUIP DE 2A CATALANA JA ÉS DE PRIMERA!!
11/06/2017

SOM DE PRIMERA!!

C.P. CALAFELL 2 – C.P. VIC 3

Aquest diumenge a la pista del Calafell , el segon equip del Club Patí Vic , format integrament per jugadors Juniors i Juvenils de la Base , ha aconseguit l’ascens a Primera Catalana, en derrotar al Calafell i superar la segona eliminatòria , equip de primera que promocionava per evitar el descens  , i  que el divendres a l’olimpic ja es va posar la primera pedra , amb el resultat favorable de 8 a 1 pel Vic .

No ha estat gens fàcil i tot es va iniciar en l’últim partit de la lliga regular guanyant al Breda a casa on eren ells o nosaltres ,  per poder entrar a la promoció d’ascens.

Dues eliminatòries han tingut de superar per aconseguir la fita , la primera , duríssima , contra un Bigues i Riells disposat a tot. La segona contra el Calafell que promocionava per evitar el descens de Primera Catalana, i  el mes importat s’han guanyat brillantment els 4 partits , a casa i a domicili , demostrant el molt bon joc que tenen aquest jugadors en els seus sticks ,  i sense especular amb els resultats positius dels partits d’anada.

Magnífic i merescut final de temporada per aquests jugadors que ho han donat tot pel Club, i l’han situat en el bon camí , recuperant les bones sensacions , i demostrant que  la feina ben feta , sempre  dona els resultats que es pretenen.

Moltes felicitats als jugadors i al còs tècnic , Enhorabona!!