EL CASAL D’ESTIU DEL CLUB: INICI D’ÈXIT EN TOTS ELS SENTITS
Casals
07/07/2017

El 26 de juny va iniciar-se el Casal d’estiu del Club Patí Vic i, per ara, ha estat un èxit en tots els sentits.

L’equip de monitors i tècnics esportius fan gaudir dia rere dia als nens i nenes amb activitats ben diverses, tant lúdiques com esportives, totes elles enllaçades per un fil conductor comú: el coneixement de diferents països del món.

Cada setmana, els nens i nenes coneixen un país diferent; amb la seva cultura, tradicions, danses i cançons... I alhora, practiquen esports universals com el futbol, el tennis, la natació, el pàdel i el voleibol platja.

Per ara, els 60 nens i nenes que han passat pel casal han pogut conèixer Canadà i Egipte. Veniu i apunteu-vos, que no us podeu perdre conèixer-ne d’altres!!

El Club oferirà aquest servei durant tot l’estiu, concretament fins el 8 de setembre. Recordeu que l’horari del Casal és de les 9 del matí fins a les 13 hores amb la possibilitat d’incloure el dinar al nostre restaurant, on els vostres fills recuperaran les forces amb un menú equilibrat i de màxima qualitat.

Veniu, apunteu-vos i gaudiu de l’estiu al Club Patí Vic! Us hi esperem!!

link a la galeria d'imatges