PRIMERA SETMANA DEL CAMPUS INTERNACIONAL 2017
Casals
07/07/2017

Del 25 de juny a l’1 de juliol van passar per les nostres instal·lacions els nens i nenes del Campus Internacional 2017 nascuts entre el 2007 i el 2009.

És la XXIa edició del Campus i any rere any creix en popularitat i renom. Aquesta setmana hi ha hagut 50 nens i nenes vinguts de diferents racons de Catalunya, tots ells amb un equip i experiència diferents però amb un tret comú: tots ells juguen a hoquei... i com en gaudeixen!

Els nens i nenes estaven instal·lats a l’alberg Canonge Collell i passaven el dia a les nostres instal·lacions fent activitats ben diverses i orientades al seu creixement tant esportiu com personal. I es que el Campus compta amb un gran equip de professionals; entrenadors titulats i/o llicenciats en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport.

El diumenge es va fer la recepció dels nens i de les respectives famílies, així com una presentació del Campus a tots els assistents.

Ja a partir de dilluns, començaren les activitats esportives i lúdiques previstes: entrenaments, partits, piscina... I a les nits, gresca de la bona! Jocs de nit, discoteca, gelat a la plaça... Sort n’hi ha que quan es ficaven al llit, dormien com angelets intentant recuperar forces per l’endemà.

El dissabte, com a cloenda, es van organitzar partidets 3x3 a la pista de l’Olímpic on tots els pares i mares van poder assistir-hi i recollir als seus fills amb una motxilla carregada de noves vivències, nous coneixements, nous amics i sobretot un molt bon record d’aquest Campus i del Club Patí Vic!

Aquesta setmana hi ha el segon torn del Campus Internacional 2017, ja us en informarem!