Els equips femenins del Club Patí Vic escalfen motors
17/09/2017

El cap de setmana abans d’iniciar la temporada. Ho fan jugant tres partits amistosos contra L’IgualadaFHCP.

Comença el Minifem que fa un molt bon paper si tenim en compte que és el seu primer partit juntes. Un partit de tres parts on les mini ho van donar tot i no van deixar de lluitar en cap moment. La primera i la tercera part van finalitzar amb un 0-0 amb moltes ocasions de gol per part dels dos equips i la segona part amb 3 gols a favor de l’Igualada que s’en du la victoria. Molt bones sensacions i el més important, les jugadores van gaudir jugant el partit, fet fonamental per continuar avançant.

Seguidament va ser el torn de FEM12 que va sortir amb molta força i va demostrar que pot donar molt de joc aquesta temporada. Aquest  ja és el segon any com a equip i es van endur la victòria amb un resultat de 6-2.

Per finalitzar les Fem14 van transmetre molt bones sensacions tot i cal reforçar el treball en equip ja que en aquests moments és un equip nou i cal que es coneguin. L’Igualada es va imposar ràpidament obtenint la victòria que ja va ser definitiva durant tot el partit, acabant així amb un 4-12.