Lídia Vila i Vila nova presidenta del Club Patí Vic
28/09/2017

El passat dimarts 26 de setembre de 2017, es va constituir la nova junta directiva que liderarà la gestió del Club Patí Vic. Algunes cares noves i energies renovades per entomar i seguir un projecte amb importants reptes a assolir.

La junta directiva estarà presidida per Sra. Lídia Vila i Vila i comptarà amb la col·laboració d’un ampli equip:

. Marta Saborit i Serrallonga, Vicepresidenta primera i Secretaria

. Ramon Casals i Salom, Vicepresident segon

. Xavier Amblàs i Marondo, Vicepresident tercer

. Àlex Hernández i Ortega, Tresorer

Pel que fa als vocals del club, en formaran part:

. Gil Serrabassa i Puntí

. Lluís Parcerisas i Brugarola

. Roger Guix i Vallverdú

. Ramon Cirera i Planas

. Ona Huck i Junoy

. Josep Castillo i Estorch

Un equip que sota l’eslògan Sumem per Construir treballarà entusiasmat per aportar l’estabilitat que el Club es mereix i que vetllarà per generar noves fonts d’ingressos que permetin millorar la situació econòmica actual.

Informar també, que s’està treballant per tal de constituir un equip de treball format per exdirectius del club com òrgan consultiu per tal de vetllar i consensuar les línies d’actuació.

Atentament,

Junta Directiva del Cub Patí Vic