El Club Patí Vic amb Sant Joan de Déu.
01/03/2018

El Club Patí Vic posa en marxa la guardiola solidària amb Sant Joan de Déu. Tots els socis que ho desitgin podran col.laborar en aquesta iniciativa. L'ajuda recollida es destinarà a teràpies post-tractament per als nens hospitalitzats, les quals podran realitzar en companyia dels seus pares.

Per desgràcia, el món de l'esport en general i el de l'hockey en particular no és aliè a aquesta realitat però estem convençuts que iniciatives com aquesta ajudaran a que molts nens puguin recuperar el somriure i tornar a practicar l'esport que tant estimen.

La guardiola la podreu trobar en diferents punts del club (bar, pavelló...) en funció de les activitats que s'estiguin realitzant: partits ok lliga, esdeveniments com dinars o sopars, competicions de les diferents seccions del club , etc.... La resta del temps la guardiola estarà a secretaria on qualsevol soci o no soci hi tindrà accés per fer-hi el seu donatiu.

Moltes gràcies per la vostra col.laboració. Amb molt poc podem fer molt.