CAMPIONS DE CATALUNYA !!!
30/04/2018

L'equip Juvenil-A del CP Vic aquest diumenge es va proclamar Campió de Catalunya que es van celebrat  a Vila-seca.

Dani Moreno i Francesc Carmona van gestionar encertadament l'equip, sent els primers de grup i guanyant a la semifinal al Lleida-Llista per 1 a 0 , arribant a la final contra el CP Manlleu.

Van jugar una  Final molt emocionat en la  que el Vic ,  va fer una segona part per emmarcar i superant al rival  per 3 a 2.

Cal dir ,  que l’equip va estar recolzat en tot moment per una afició entregada i amb la presencia destacada de la presidenta del Club Patí Vic , la sra. Lídia Vila .

De l'11 al 13 de Maig  , els dos equips finalistes participaran al Campionat d'Espanya que organitazà el Club Patín Rivas Las Lagunas  , de Rivas-Vaciamadrid (Madrid).

Equips Classificats:

Club Patí Vic -A
Club Patí Manlleu -A
Compañia de Maria-A (A Corunya)
Roller Hockey CH (Oviedo)
CP Rivas La Laguna (Madrid)
CP Irlandesas (Sevilla)
Iruña Hockey (Pamplona)