PRESENTACIÓ TEMPORADA 2018-2019 DE PÀDEL I TENNIS
Pàdel
22/08/2018

Temps de canvis, temps de retornar als orígens dels valors de l’educació esportiva. El nostre objectiu és el de crear una escola de pàdel i tennis on a través d’aquests esports arribem a transmetre els valors de l’esport com a part de l’educació integral dels vostres fills/es. Juguem, aprenem i creixem com a persones en un ambient formidable de l’esport i salut en unes instal·lacions espectaculars com són les del nostre Club Patí Vic.

EQUIP TÈCNIC

• L’equip serà el d’SPM PÀDEL i TENNIS. Empresa dirigida per Sergi Pla des de 2003, com a gestor esportiu amb una gran experiència dins d’aquest esports. Comptarem amb un bon equip professional d’entrenadors que alternarà joventud amb l’experiència, d’en Pep Vives i d’en Ricard Casacuberta. Tots dos conjuntament amb Sergi Pla i d’altres ajudants que faran que gaudiu de grans estones i milloreu el vostre nivell de joc.