DONACIÓ DEL 800 € RECAPTATS AMB LA LLUMENETA CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE AL CASAL CLARET DE VIC
03/12/2019

Ahir vespre i des del Club Pati Vic, vàrem fer una donació de 800 Euros a la Sra. Anna Larios de l'entitat del Casal Claret, entitat que acompanya les dones en situació d’emergència social.

Aquest quantia la vàrem poder recaptar el dia 24 de Novembre en motiu de la jornada contra la violència de gènere celebrat a Vic. Vàrem celebrar un torneig d´hoquei patins femení i aprofitant aquest havent, diferents mares i pares voluntaris del Club Pati Vic conjuntament amb cases comercials, varen voler col·laborar de manera absolutament voluntària a preparar una llumeneta per aconseguir aquets diners.

Des del Club Patí Vic estem molt satisfets d´haver fet aquesta acció per aportar el nostra granet de sorra, pensem que s´ha de combatre aquesta xacra social que avui dia encara tenim a casa nostra i encara que sigui d´una manera humil continuarem ajudant en la mesura del possible.