14/09/2018

T’agrada patinar?

Vols aprendre’n?

El nou curs de patinatge artític ja ha començat!
Per a nens i nenes a partir de 3 anys.
Anima’t, t’esperem!!

30/01/2018

Aquest cap de setmana ha tingut lloc a Vic el Campionat de Barcelona de Xous i Quartets. El Club Patí Vic ha organitzat l'acte que s'ha dut a terme al Pavelló Municipal del Castell d'en Planes. Un gran nombre de patinadores i patinadors repartits entre 23 clubs van participar en les diferents categories.

Pel que fa a la competició de dissabte, el Club Patinatge Masnou s'ha endut la victòria davant del CPA Tona i el CE Malgratenc PA. Cal esmentar el moment de l’entrega de premis en el qual El Masnou ha deixat la copa al terra al costat del patí negre de Pons, en comptes d’aixecar-la per celebrar el triomf.

Pel que fa als quartets, el guanyador ha estat l'ASPA Lliçà, en segon lloc el Foment Cardoní i tercer, el CPA Ripollet.

Finalment en la categoria de Xou juvenil, el PA Tordera ha superat en el podi al AP Folgueroles i al CPA Vilanova.

Diumenge es van realitzar els xous petits. La primera posició va ser pel CP Matadapera La segona posició se la va endur el CPA Tona Les nou integrants del ASPA Lliçà van tancar el podi.

Aquests campionats esdevenen classificatoris per a la fase nacional, en el que es competirà amb els classificats de Lleida, Girona i Tarragona.

08/01/2018

El dies 27 i 28 de gener el Club Patí Vic amb l’Ajuntament de Vic i la territorial de Barcelona de la FECAPA organitza el campionat de patinatge artístic de xous al pavelló municipal del castell d’en Planes.

L’horari a partir de les 3 de la tarda.

Hi han dos tipus d’entrada, A a 10 € i la B a 8 € i es posaran properament a la venda per codeticket.

11/12/2017

El Club Patí Vic vol expressar el seu condol més sincer a la família Ponsa-Soler i en especial a la nostra companya Judit Ponsa en aquests moments tant difícils.

Vic, 11 de Desembre de 2017

08/10/2017

Aquest cap de setmana s'ha realitzat la final de la fase d'Interclubs (Zona 2) amb la participació de les patinadores del Club Patí Vic Sara Farrés-Riera, Abril Arús-Rica i Júlia Perarnau-Formiga han participat. Es destaca el tercer lloc de la vigatana Júlia Perarnau-Formiga que ha quedat classificada per a la final de Barcelona d'aquí quinze dies.

12/09/2017

VINE A PATINAR A L’ESCOLETA DE PATINATGE CLUB PATI VIC

El Club Patí Vic ha fomentat un  nou projecte per els mes menuts  a partir de 4 anys, l’escoleta de patinatge.

Aquest nou projecte  està pensat per ells, treballant; l’educació esportiva, creant un perfil amb les seves habilitats mentals i físics amb el moment de practicar aquest esport, comunicatius amb el entrenador i companys, potenciant el seu rendiment i les seves habilitats, diversió, psicomotricitat esportiva, el ball, equilibri del cos sobre els patins i bones postures de col·locació,  jocs creatius amb aquest esport desenvolupant l’equilibri físic i mental.

INSCRIPCIONS; A  les oficines del club pati vic,

Dies; Dissabte de 12 A 13:30.

SOCIS: 100€ ANUALS.

NO SOCIS: 200€ ANUALS

13/06/2017

Un bon nombre de patinadores del Club Patí Vic han superat aquest diumenge les proves de nivell de la Federació Catalana de Patinatge realitzades a Sant Cugat del Vallès. Pel que fa a la categoria Iniciació B: Clara Bernabeu Ramos i Carla Prat Serra. I a la categoria C: Júlia Bou Sepúlveda, Laia Roman Costa, Eulàlia Pina Mondéjar, Ainhara Domínguez Burgos, Sara Farrés Riera iAbril Arús Rica (Entrenadora: Judit Ponsa Soler).

08/06/2017

DIES:

1a setmana: 10 AL 14 DE JULIOL

2a setmana: 17 AL 21 DE JULIOL

3a setmana: 24 AL 28 DE JULIOL

HORARI:

de 9 a l'1 del migdia

COORDINADORA:

Judit Ponsa, entrenadora nacional per la RFEP, Directora esportiva

Inscripcions a les oficines del Club.

«  1 2 3 4 5  ...  »