08/10/2017

Aquest cap de setmana s'ha realitzat la final de la fase d'Interclubs (Zona 2) amb la participació de les patinadores del Club Patí Vic Sara Farrés-Riera, Abril Arús-Rica i Júlia Perarnau-Formiga han participat. Es destaca el tercer lloc de la vigatana Júlia Perarnau-Formiga que ha quedat classificada per a la final de Barcelona d'aquí quinze dies.

12/09/2017

VINE A PATINAR A L’ESCOLETA DE PATINATGE CLUB PATI VIC

El Club Patí Vic ha fomentat un  nou projecte per els mes menuts  a partir de 4 anys, l’escoleta de patinatge.

Aquest nou projecte  està pensat per ells, treballant; l’educació esportiva, creant un perfil amb les seves habilitats mentals i físics amb el moment de practicar aquest esport, comunicatius amb el entrenador i companys, potenciant el seu rendiment i les seves habilitats, diversió, psicomotricitat esportiva, el ball, equilibri del cos sobre els patins i bones postures de col·locació,  jocs creatius amb aquest esport desenvolupant l’equilibri físic i mental.

INSCRIPCIONS; A  les oficines del club pati vic,

Dies; Dissabte de 12 A 13:30.

SOCIS: 100€ ANUALS.

NO SOCIS: 200€ ANUALS

13/06/2017

Un bon nombre de patinadores del Club Patí Vic han superat aquest diumenge les proves de nivell de la Federació Catalana de Patinatge realitzades a Sant Cugat del Vallès. Pel que fa a la categoria Iniciació B: Clara Bernabeu Ramos i Carla Prat Serra. I a la categoria C: Júlia Bou Sepúlveda, Laia Roman Costa, Eulàlia Pina Mondéjar, Ainhara Domínguez Burgos, Sara Farrés Riera iAbril Arús Rica (Entrenadora: Judit Ponsa Soler).

08/06/2017

DIES:

1a setmana: 10 AL 14 DE JULIOL

2a setmana: 17 AL 21 DE JULIOL

3a setmana: 24 AL 28 DE JULIOL

HORARI:

de 9 a l'1 del migdia

COORDINADORA:

Judit Ponsa, entrenadora nacional per la RFEP, Directora esportiva

Inscripcions a les oficines del Club.

04/06/2017

Bon paper de les patinadores del Club Patí Vic en  la segona fase territorial d'Interclubs el passat diumenge 4 de juny. I un bon campionat entre els clubs CPA Tona, Guardiolenca i el propi CP Vic. Pel que fa a les patinadores del club: Júlia Perarnau Formiga, Ainhara Domínguez Burgos, Abril Arús Rica i Sara Farrés Riera s'han classificat per a la següent fase.

28/05/2017

Aquest diumenge a Tordera les patinadores del Club Patí Vic Júlia Perarnau Formiga i les germanes Anna i Estel Cara Masaramon han obtingut la categoria d'iniciació A a l'haver superat les proves de la Federació. Durant les següents setmanes seguiran presentant-se diferents patinadores del Club a noves competicions.

17/05/2017

Èxit aclaparador de la secció de patinatge del CP Vic al trofeu "SEK Catalunya". Podis a totes les categories. Enhorabona a les patinadores i a l'entrenadora per la feina feta en temps tan difícils.

enllaç a la galeria d'imatges

03/04/2017

Aquest cap de setmana la secció de patinatge artístic del Club Patí Vic ha participat en el Trofeu d'Argelaguer (Club Patí Olot). Un bon nombre de patinadores han competit en les diferents categories. Pel que fa a la Categoria C, ple per a tres patinadores del Vic: Ainhara Domínguez-Burgos (1era), Júlia Bou-Sepúlveda (2a) i Laia Román-Costa (3a). En categoria A menor l'Estel Cara-Masaramon ha ocupat la 3a posició. Es destaca la bona organització per part del Club Patí Olot.

«  1 2 3 4 5  »