11/05/2018

Tots els resultats finals del Torneig.

06/04/2018

MASCULÍ I FEMENÍ

Data: del 14 al 20 de maig de 2018
Lloc: Pistes de Pàdel del CP Vic
Preu: 20 € socis del CP Vic / 25 € no socis.
Categories: Master, 1a, 2a i 3a

4 Wild Card top femenines a la categoria 1a masculina.

Premis:

• Categoria Master
    • Parella guanyadora 200 € i 1 nit d'hotel amb mitja pensió amb acompanyants
    • Parella finalista 100 €
    • Obsequis i trofeu especial Ibericar Cadí
  • Categories 1a, 2a i 3a
    • Parelles guanyadores 1 nit d'hotel amb mitja pensió amb acompanyants

Inscripcions fins el 6 de Maig a la recepció del Club

21/10/2017

Allarguem inscripcions fins el diumenge dia 5 de novembre!

Hi ha algun jugador sense parella o sigui que si no en teniu tenim gent en cartera!

Vinga Som-hi que ens ho passarem de conya!Durada de Novembre'17 a Abril'18.

Categories: Mascuí i femení
Nivell: A i B

Preu inscripció per persona: 25 € socis i 30 € no socis
Inclou: una classe gratuïta

Inscripcions: A la recepció del club o al whatsapp 664 237 481 fins el dia 5 de Novembre de 2017

21/10/2017

Categoria: Femení
Nivell: B
Format: Americana UP

Data: 25 d'Octubre de 2017
Horari: de 19:30 a 22:00 hores

Preu: 10 € persona
Si no teniu parella per jugar us la busquem

Inscripcions: dins el dimarts 24 d'Octubre de 2017 a les 21 hores.
Lloc: Recepció del Club

29/08/2017

Data: diumenge 3 de setembre de 2017

Horari: de 9:30 a 12:30 h.

Preu: 2€ persona

06/06/2017

Els equips comarcals femení A i masculí A manté la categoria després de guanyar els seus partits de la promoció aquest cap de setmana.

L'equip de les noies es va imposar a Indoor Pàdel Vic i els nois a La Solana del Ter-B.

19/11/2016

Benvolgut Soci,

En nom del Club Patí Vic, volem agrair la participació de tots els socis i jugadors al Torneig de Pàdel que es va celebrar el passat cap de setmana a les instal·lacions del club.

El torneig ha estat tot un èxit i som totalment conscients que això ha estat així gràcies a la implicació i el suport del Patrocinador Oficial del Torneig “Ibericar Cadí” i als organitzadors del torneig a l’Adam Falgueres i al Kilian, que amb la seva col·laboració i amb la participació de tots els jugadors i jugadores que hi han participat, i que ens han fet gaudir a tots.

Això ens anima a seguir treballant amb il·lusió per el soci i per tirar endavant el club.

Al final del torneig es va fer el lliurament de trofeus als guanyadors i als finalistes de les diferents categories, a l’acte de clausura hi van ser presidits per part de “ Ibericar Cadí ” el Sr. Josep Navarro, i el Sr. Daniel Martin en representació del Club Patí Vic.

Una vegada més us volem fer arribar el nostre agraïment, amb el bon propòsit i la voluntat de poder seguir organitzant activitats com aquestes i amb la participació dels socis.

Salut i Pàdel !!

«  1 2 3 4  »