29/08/2017

Data: diumenge 3 de setembre de 2017

Horari: de 9:30 a 12:30 h.

Preu: 2€ persona

06/06/2017

Els equips comarcals femení A i masculí A manté la categoria després de guanyar els seus partits de la promoció aquest cap de setmana.

L'equip de les noies es va imposar a Indoor Pàdel Vic i els nois a La Solana del Ter-B.

19/11/2016

Benvolgut Soci,

En nom del Club Patí Vic, volem agrair la participació de tots els socis i jugadors al Torneig de Pàdel que es va celebrar el passat cap de setmana a les instal·lacions del club.

El torneig ha estat tot un èxit i som totalment conscients que això ha estat així gràcies a la implicació i el suport del Patrocinador Oficial del Torneig “Ibericar Cadí” i als organitzadors del torneig a l’Adam Falgueres i al Kilian, que amb la seva col·laboració i amb la participació de tots els jugadors i jugadores que hi han participat, i que ens han fet gaudir a tots.

Això ens anima a seguir treballant amb il·lusió per el soci i per tirar endavant el club.

Al final del torneig es va fer el lliurament de trofeus als guanyadors i als finalistes de les diferents categories, a l’acte de clausura hi van ser presidits per part de “ Ibericar Cadí ” el Sr. Josep Navarro, i el Sr. Daniel Martin en representació del Club Patí Vic.

Una vegada més us volem fer arribar el nostre agraïment, amb el bon propòsit i la voluntat de poder seguir organitzant activitats com aquestes i amb la participació dels socis.

Salut i Pàdel !!

16/11/2016

Com ja haureu pogut veure, la renovació de les pistes de pàdel ja és un fet. El club era molt conscient de la necessitat de renovar el terra de les pistes per tal d’assegurar més qualitat en el joc però, sobretot, seguretat per als seus socis.

L’empresa que ha realitzat la renovació ha procurat assegurar que el sòl estigués ben llis, sense cap inclinació i amb un bon drenatge per tal d’evitar que es formin bassals.

Procurarem ara, mantenir-les en el bon estat actual i afegir-los la sorra que es requereixi per tal d’evitar, en el màxim del possible, les relliscades.

Aprofitem per informar-vos que l’empresa Redsport, amiga del club, ha finançat part d’aquest projecte de millora de les nostres instal·lacions de pàdel, i està present a les equipacions del CATVIC TENNIS i PÀDEL.

Esperem doncs, que els socis puguem gaudir ara d’un bon joc a les noves pistes!

A gaudir-les !!!

30/08/2016

El  dissabte dia 27 d’agost, des de les 15:00h a les 3:00h de la matinada es van jugar les 12 Hores de Pàdel.

Un total de  60 participants formats per 5 equips de 6 parelles cada un i diferenciats  per colors (blanc, blau, negre,  verd i vermell),   varen disputar 4 partits de 40 minuts al llarg de les dotze hores.

Paral·lelament als petits que es volen iniciar al pàdel,  també se’ls hi va organitzar unes 3 hores de Pàdel.

L’equip Verd, capitanejat per el Josep Mª Roma, va ser l’equip guanyador .

Durant la jornada vàrem comptar amb el suport de “Tot Moda Sport”, que ens va regalar les pilotes per disputar tots els partits, així com vals de descompte i diferents obsequis esportius per sortejar entre els participants. Aprofitant l’avinentesa, també hi van instal·lar un estand de roba i material esportiu de pàdel, que amb uns bons descomptes, més d’un va aprofitar.

Durant tot l’esdeveniment els jugadors/es participants, varen poder gaudir gratuïtament d’aigua i sucs de fruita, obsequiats generosament per la marca Pascual.

Al vespre i amb la col·laboració de sempre, el Bar del Patí Vic ens van preparar una “Barbacoa” amb entrepans de botifarra i cansalada i va servir begudes per a tots els participants i els seus acompanyants, que les varen degustar mirant els partits de pàdel o fent xerinola a la fresca en les taules i cadires preparades expressament.

Agraïm al club i al socorrista que poguéssim fer ús de la piscina exterior. Els més valents es van poder banyar fins a les 12:00h de la nit.

L’enhorabona  a l’organització i, a tots, gràcies per la vostra participació!

Família del Pàdel

25/08/2016

Consulteu la normativa, els equips i els horaris de les 12 hores de pàdel d'aquest dissabte dia 27 d'agost.

03/08/2016

El divendres 22 de juliol vàrem celebrar el sopar social de la lliga de pàdel d’estiu, unes 30 persones van disfrutar del sopar en el bar-restaurant del Club Pati Vic amb un bon pica –pica de primer i un segon a escollir, va haver-hi molt bon ambient durant tot el sopar, molts riures i explicar anècdotes a dins i a fora les pistes de pàdel, entre plat i plat es va fer un sorteig de regals que cadascú dels assistents es va emportar algun detall, des de un pala de pàdel , classes gratuïtes dels nostres monitors i inclusive roba de pàdel!!! El final del sopar i va haver l’entrega dels trofeus els guanyadors de cada categoria, només queda agrair tots els assistents i esperar que a finals de setembre començarà una nova lliga de pàdel que durarà 3 mesos, amb la inscripció gratuïta.

«  1 2 3  »