21/10/2017

Data: 25 d'Octubre de 2017
Horari: de 19:30 a 22:00 hores

Preu: 10 € persona
Si no teniu parella per jugar us la busquem

Inscripcions: dins el dimarts 24 d'Octubre de 2017 a les 21 hores.
Lloc: Recepció del Club

21/10/2017

Allarguem inscripcions fins el diumenge dia 5 de novembre!

Hi ha algun jugador sense parella o sigui que si no en teniu tenim gent en cartera!

Vinga Som-hi que ens ho passarem de conya!Durada de Novembre'17 a Abril'18.

Categories: Mascuí i femení
Nivell: A i B

Preu inscripció per persona: 25 € socis i 30 € no socis
Inclou: una classe gratuïta

Inscripcions: A la recepció del club o al whatsapp 664 237 481 fins el dia 5 de Novembre de 2017

29/08/2017

Data: diumenge 3 de setembre de 2017

Horari: de 9:30 a 12:30 h.

Preu: 2€ persona

06/06/2017

Els equips comarcals femení A i masculí A manté la categoria després de guanyar els seus partits de la promoció aquest cap de setmana.

L'equip de les noies es va imposar a Indoor Pàdel Vic i els nois a La Solana del Ter-B.

19/11/2016

Benvolgut Soci,

En nom del Club Patí Vic, volem agrair la participació de tots els socis i jugadors al Torneig de Pàdel que es va celebrar el passat cap de setmana a les instal·lacions del club.

El torneig ha estat tot un èxit i som totalment conscients que això ha estat així gràcies a la implicació i el suport del Patrocinador Oficial del Torneig “Ibericar Cadí” i als organitzadors del torneig a l’Adam Falgueres i al Kilian, que amb la seva col·laboració i amb la participació de tots els jugadors i jugadores que hi han participat, i que ens han fet gaudir a tots.

Això ens anima a seguir treballant amb il·lusió per el soci i per tirar endavant el club.

Al final del torneig es va fer el lliurament de trofeus als guanyadors i als finalistes de les diferents categories, a l’acte de clausura hi van ser presidits per part de “ Ibericar Cadí ” el Sr. Josep Navarro, i el Sr. Daniel Martin en representació del Club Patí Vic.

Una vegada més us volem fer arribar el nostre agraïment, amb el bon propòsit i la voluntat de poder seguir organitzant activitats com aquestes i amb la participació dels socis.

Salut i Pàdel !!

16/11/2016

Com ja haureu pogut veure, la renovació de les pistes de pàdel ja és un fet. El club era molt conscient de la necessitat de renovar el terra de les pistes per tal d’assegurar més qualitat en el joc però, sobretot, seguretat per als seus socis.

L’empresa que ha realitzat la renovació ha procurat assegurar que el sòl estigués ben llis, sense cap inclinació i amb un bon drenatge per tal d’evitar que es formin bassals.

Procurarem ara, mantenir-les en el bon estat actual i afegir-los la sorra que es requereixi per tal d’evitar, en el màxim del possible, les relliscades.

Aprofitem per informar-vos que l’empresa Redsport, amiga del club, ha finançat part d’aquest projecte de millora de les nostres instal·lacions de pàdel, i està present a les equipacions del CATVIC TENNIS i PÀDEL.

Esperem doncs, que els socis puguem gaudir ara d’un bon joc a les noves pistes!

A gaudir-les !!!

«  1 2 3 4  »