19/04/2018

Divendres comença 36è Campionat de Catalunya de hoquei patins, on participaran tres equips del Club Patí Vic Júnior-A, Juvenil-A i Infantil-A.

A Juneda (Les Garriges) i participarà l'equip Júnior, el juvenil a Vila-seca (Tarragonès) i Cassà de la Selva (Gironès) l'equip infantil.

Del 20-22 d'abril participaran els equips Júnior-A i l'Infantil-A.

Del 27-29 d'abril ho farà l'equip Juvenil-A (enllaç horaris properament)

Enllaç als horaris dels Campionats Júnior i Infantil

03/04/2018

5è Torneig Internacional de Paques - SAM Rink-Hockey

Aquest cap de setmana de Setmana Santa, el nostre equip del Benjami C, ha participat a la 5ena edició del Torneig Internacional de Paques - SAM Rink-Hockey de Merinyac- Bordeus- França. El nostre equip dirigit per en Josep Güell ha aconseguit el subcampionat de la seva categoria.
A la fase de la lligueta classificatòria s'ha guanyat a tots els participants SAM 1, SAM 3, ST. JUST i el GUJAN facilitant el pas a les semi-finals en primera posició. En el creuament a semi-finals s'ha aconseguit la victòria contra un IGUALADA competitiu i lluitador donant pas a la final tant desitjada.
El premi per l'equip i el nostre entrenador ha estat la participació a la final contra l'OLGITOR, a on hem pogut gaudir d'un partit molt lluitat i competit, on no s'ha aconseguit remuntar els 2 gols inicials dels gironins i s'ha acabat l'enfrontament amb meritori 2-1 al marcador final.

Cal destacar el bon joc de tots els nostres jugadors i especialment del bon treball sota la porteria d'en Pau Aguilar que ha estat escollit millor porter del torneig.
Cal felicitar a tots els nostres jugadors; Pau Aguilar, Marc Mons, Eloi Dinarès, Arnau Gutiérrez,
Marc Tañà, Nicolau Giménez i Guillem Aguilar.

23/03/2018

Aquest cap de setmana es jugarà a les instal·lacions del CP Vic i el Pavelló Municipal Castell d'en Planes el tradicional Torneig d'hoquei base Mercat del Ram.

Horaris i resultats:

Categoria Benjamins

Categoria Prebenjamins

Categoria Iniciació

14/03/2018

Training Competició del 25 al 29 de juny de 2018
+15 anys

1er Torn del 1 al 7 de juliol de 2018
2008 - 2010

2n Torn del 8 al 14 de juliol de 2018
2004 - 2007

+info

24/02/2018

Vídeo de l'entrevista a Ramon Casals Directiu responsable i Sílvia Jurado coordinadora de l'hoquei femení del Club Patí Vic.

30/01/2018

El Canal Taronja Osona-Moianès aquest dilluns passat va emetre un reportatge sobre l’escoleta d’hoquei del Club Patí Vic dirigida per Mia Ordeig, aquí teniu el link youtu.be/qsrU4kAdR-4 .

22/12/2017

Dates:

16/11/2017

2a TECNIFICACIÓ a VIC, 19 de Novembre:

Aquest proper Diumenge segueixen les tecnificacions: al CP Vic a les 17 hores ens veiem amb els/les més petits/es.

Inscripcions AQUÍ----> http://porteroporteria.com/ca/mapunto/  Poques places disponibles!

Penseu que abans d'aquesta 2a Tecnificació potser també podeu veure algún video, del nostre canal de You Tube:

«  1 2 3 4 5  ...  »