10/10/2017

El passat diumenge 8 d’octubre el Club Pati´ Vic va celebrar la seva Diada oferint diverses activitats i alhora presentant les diferents disciplines esportives que s’han iniciat aquesta nova temporada.

La Diada s’inicia` ben d’hora amb la tradicional missa solemne. A la mateixa hora, les categories me´s petites d’hoquei del Club van oferir una exhibicio´ fent diversos partits d’hoquei base.

A les 10 s’oferi´ la tradicional xocolata amb coca i fuet per a tothom i tambe´ comenc¸aren altres activitats: partits de tennis i pa`del i una classe especial d’Aquagym a l a piscina coberta.

A partir de les 12 hi hague´ l’exhibicio´ de patinatge i un partit d’hoquei dels nens de l’escoleta on tot el pu´blic va passar-s’ho d’allo` me´s be´ animant-los i celebrant cadascun dels gols que aconseguien f er.... i que no van ser pocs!

Finalment, es va fer la presentacio´ de tots els nens i nenes de les diferents disciplines esportives del Club: escola d’hoquei, hoquei base, patinatge, tennis i pa`del, natacio´ i t ambe´ del Primer equip d’hoquei.

Un cop feta la foto de tot el grup hi van haver els parlaments habituals; el capita` Borja Lo´pez i l’entrenador del primer equip Gerard Pujol, els coordinadors de les altres disciplines esportives (Judit Ponsa, Sergi Pla i Carles Lozano)...i finalment, es va presentar l a nova Junta, encapc¸alada per Li´dia Vila.

La Diada f inalitza` amb el cant d’Els Segadors i un Visca Catalunya i el Club Pati´ Vic!

04/10/2017

La Junta Consultiva té la satisfacció d'informar-vos que tenim a la vostra disposició el llibre de la historia del club (gratüit) que podreu venir a recollir a la recepció del nostre Club.

02/10/2017

El Club Pati´ Vic s’adhereix a l’aturada de pai´s convocada per dema` 3 d’octubre a Catalunya.

E´s per aquest motiu que les instal·lacions del club romandran tancades i com a consequ¨e`ncia les activitats queden suspeses.

Des del Club Pati´ Vic expresem tot el suport i solidaritat amb les institucions Catalanes i amb el poble de Catalunya.

Junta Directiva del Club Pati´ Vic

02/10/2017

Vic, 02 d’octubre del 2017

COMUNICAT

El Club Patí Vic expressa el seu rebuig davant els fets succeïts aquest diumenge 1 d’octubre i condemna la repressió i violència portada a terme per les forces de seguretat de l’estat espanyol per no deixar expressar de forma democràtica i pacífica al poble de Catalunya.
De la mateixa manera es solidaritza amb els afectats dels incidents produïts durant la jornada.

Junta Directiva del Club Patí Vic

28/09/2017

El passat dimarts 26 de setembre de 2017, es va constituir la nova junta directiva que liderarà la gestió del Club Patí Vic. Algunes cares noves i energies renovades per entomar i seguir un projecte amb importants reptes a assolir.

La junta directiva estarà presidida per Sra. Lídia Vila i Vila i comptarà amb la col·laboració d’un ampli equip:

. Marta Saborit i Serrallonga, Vicepresidenta primera i Secretaria

. Ramon Casals i Salom, Vicepresident segon

. Xavier Amblàs i Marondo, Vicepresident tercer

. Àlex Hernández i Ortega, Tresorer

Pel que fa als vocals del club, en formaran part:

. Gil Serrabassa i Puntí

. Lluís Parcerisas i Brugarola

. Roger Guix i Vallverdú

. Ramon Cirera i Planas

. Ona Huck i Junoy

. Josep Castillo i Estorch

Un equip que sota l’eslògan Sumem per Construir treballarà entusiasmat per aportar l’estabilitat que el Club es mereix i que vetllarà per generar noves fonts d’ingressos que permetin millorar la situació econòmica actual.

Informar també, que s’està treballant per tal de constituir un equip de treball format per exdirectius del club com òrgan consultiu per tal de vetllar i consensuar les línies d’actuació.

Junta Directiva del Cub Patí Vic

Vic, 28 de setembre de 2017

20/09/2017

Arrel de la situació política que actualment s’està vivint al nostre país, el Club Patí Vic manifesta tot el suport a institucions, entitats i persones que treballen per tal de garantir la llibertat d’expressió, el dret a decidir, la defensa del país i de la democràcia.

Junta Directiva del Cub Patí Vic

«  1 2 3 4 5  ...  »