18/04/2018

Per problemes tècnics aliens al club, ens veiem obligats a canviar les dates de la jornada de voluntariat.
La nova data serà els dies 4 i 5 de maig .
Us hi esperem a tots.
Podeu fer la vostra inscripció a la recepció del club .
Moltes gràcies!!!

16/04/2018

NOTA INFORMATIVA

Jardineria

Hem incorporat una màquina talladora de gespa que millorà la qualitat del servei a la zona enjardinada.

Piscines

Amb col·laboració amb una empresa especialitzada en equipament de piscines, es millorarà mica en mica la maquinària del club.

Gimnàs

Properament  incorporarem dues cintes de córrer.

Vestidors esportius

Estem fent obres als vestidors de les escoles de natació per incrementar els ingressos del pròxim curs. Malauradament, mentre es facin les obres, les escoles utilitzaran els vestidors dels socis, sota la supervisió dels seus professors i monitors de la piscina.

Perdoneu les molèsties

01/04/2018

4 i 5 de maig de 2018
3a Jornada de Voluntariat al Club Patí Vic
inscripcions a la recepció del Club
Us hi esperem !!!

26/03/2018

Horaris durant la Setmana Santa.

De dilluns a dijous de 10 a 20 h.

Dissabte i diumenge servei d'esmorzar i dinars.

Divendres Sant i dilluns de Pasqua tancat.

22/03/2018

A partir del 15 d’abril es procedirà a buidar taquilles dels vestidors que no estiguin confirmades i abonades correctament a secretaria

Moltes gràcies

01/03/2018

El Club Patí Vic posa en marxa la guardiola solidària amb Sant Joan de Déu. Tots els socis que ho desitgin podran col.laborar en aquesta iniciativa. L'ajuda recollida es destinarà a teràpies post-tractament per als nens hospitalitzats, les quals podran realitzar en companyia dels seus pares.

Per desgràcia, el món de l'esport en general i el de l'hockey en particular no és aliè a aquesta realitat però estem convençuts que iniciatives com aquesta ajudaran a que molts nens puguin recuperar el somriure i tornar a practicar l'esport que tant estimen.

La guardiola la podreu trobar en diferents punts del club (bar, pavelló...) en funció de les activitats que s'estiguin realitzant: partits ok lliga, esdeveniments com dinars o sopars, competicions de les diferents seccions del club , etc.... La resta del temps la guardiola estarà a secretaria on qualsevol soci o no soci hi tindrà accés per fer-hi el seu donatiu.

Moltes gràcies per la vostra col.laboració. Amb molt poc podem fer molt.

«  1 2 3 4 5  ...  »