03/12/2019

Ahir vespre i des del Club Pati Vic, vàrem fer una donació de 800 Euros a la Sra. Anna Larios de l'entitat del Casal Claret, entitat que acompanya les dones en situació d’emergència social.

Aquest quantia la vàrem poder recaptar el dia 24 de Novembre en motiu de la jornada contra la violència de gènere celebrat a Vic. Vàrem celebrar un torneig d´hoquei patins femení i aprofitant aquest havent, diferents mares i pares voluntaris del Club Pati Vic conjuntament amb cases comercials, varen voler col·laborar de manera absolutament voluntària a preparar una llumeneta per aconseguir aquets diners.

Des del Club Patí Vic estem molt satisfets d´haver fet aquesta acció per aportar el nostra granet de sorra, pensem que s´ha de combatre aquesta xacra social que avui dia encara tenim a casa nostra i encara que sigui d´una manera humil continuarem ajudant en la mesura del possible.

16/10/2019

COMUNICAT

El CLUB PATÍ VIC informa que el divendres dia 18 d'Octubre, el Club s'adhereix a la Vaga General convocada pels sindicats, entitats i moviments socials, motiu per al qual les instal·lacions romandran tancades.

Considerem que la sentència condemnatòria publicada el passat dilluns 14 d'Octubre és un greu atemptat contra els principis democràtics essencials de la nostra societat i una greu violació dels drets humans.

Gràcies per la vostra comprensió.

Atentament,

Junta Directiva del Club Patí Vic

Vic, 16 d'octubre de 2019

14/10/2019

El Club Patí Vic manifesta el seu rebuig a la sentència condemnatòria publicada avui pel Tribunal Suprem entenent que no resòl el conflicte polític i que ha menyspreat els valors democràtics i de diàleg del nostre país. Volem expressar màxim suport a tots els presos polítics i exiliats així com a les seves famílies.

Per aquest motiu, i en solidaritat, avui 14 d’octubre queden suspeses totes les activitats esportives del nostre club.

La Junta Directiva
Vic, 14 d'octubre de 2019

11/10/2019

Lamentem comunicar-vos el decés del Sr. Antonio Rubio Azaustre extreballador del Club i pare d'en Ferran Rubio.

La Junta Directiva i el Club Patí Vic vol expressar el seu condol i suport a la família en aquest moment de dolor.

DEP.
Vic, 11 d'octubre de 2019

22/07/2019

Dijous 25 de juliol de 2019

20.30 h.

Pavelló 1 del CLUB PATÍ VIC

Exposició de la Precandidatura a les eleccions del CLUB PATÍ VIC

1.- Exposició del estat de la situació econòmica

• Binomi núm. Socis – Deute
  • Deute bancari – Institucional – No bancari

2.- Vies de solució. Proposta:

• Nova arquitectura jurídica
  • Nou model econòmic

3.- Viabilitat. Proposta:

• Personal
  • Socis i inversió

Vic, 19 de juliol de 2019

07/06/2019

CONVOCATÒRIA D’ELECCIONS A PRESIDENT I MEMBRES DE LA JUNTA DIRECTIVA DEL CLUB
DIMARTS 23 DE JULIOL DE 2019

La Junta Directiva del Club Patí Vic fa pública la convocatòria d’eleccions a President així com a Junta Directiva que se celebraran el proper dia 23 de juliol de 2019.

En aquest sentit, als efectes de donar compliment a allò establert als articles 44 i següents dels Estatuts del Club es fan constar els següents punts:

• Condicions per ser elector i candidat:
  • Ser major d’edat
  • Tenir la condició de soci del Club i que aquesta no estigui suspesa
  • Dia i lloc del sorteig públic per a la designació de la Mesa i Junta Electoral:
  • Dilluns 10 de juny a les 19:30 hores a les oficines del Club
  • Cens electoral:
  • El cens provisional serà públic l’11 de juny de 2019 i durant 10 dies es podran presentar els corresponents recursos contra el mateix.
  • Termini per a la presentació de candidatures:
  • Dimarts 9 de juliol de 2019 (inclòs)
  • Dia i lloc de les eleccions:
  • Dimarts 23 de juliol.
  • De 10:00 a 14:00 hores i de 16:00 a 20:00 hores
  • Al vestíbul del pavelló 1 del Club
  • Forma d’acreditació dels electors:
  • Hauran d’estar en possessió del DNI o NIE

Vic, a 7 de juny de 2019

11/05/2019

Obririem les piscines exteriors el cap de setmana del 15/16 de juny amb l'horari de 10 a 20h. Del 17 al 21 de juny de 16.00 h a 20.00h.

A partir del 22 juny horari normal de dilluns a diumenge de 10 a 20 h.

01/04/2019

Seguint amb el que preveuen els Estatuts, article 20, mitjançant la present es convoca a l’Assemblea Extraordinària de Socis del Club Patí Vic, que es celebrarà a les instal.lacions esportives del club el dijous dia 11 d’abril de 2019 a les 20:00 hores en primera convocatòria i a les 20:30 hores en segona convocatòria.

ORDRE DEL DIA

1. Constitució de la Comissió Gestora (article 58 dels Estatuts)
  2. Precs i preguntes.

Vic, a 1 d’abril de 2019.

«  1 2 3 4 5  ...  »