13/03/2020

Benvolguts socis/es,

El Club Patí Vic, TANCA LES SEVES INSTAL·LACIONS I ATURA COMPLETAMENT L’ACTIVITAT des de demà 14 de març fins el 27 de març, atenent a les recomanacions de la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física de la Generalitat de Catalunya i de l’Ajuntament de Vic i com a mesura preventiva per evitar la propagació del virus COVID-19.

Quan reestablim la normalitat, us informarem pels diversos mitjans de comunicació.

Club Patí Vic
13 de març de 2019

12/03/2020

El Club Patí Vic, atenent a les recomanacions de la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física de la Generalitat de Catalunya i de l’Ajuntament de Vic i com a mesura preventiva per evitar la propagació del virus COVID-19, ha decidit suspendre totes les activitats esportives i socials durant 15 dies dels cursets de natació, classes dirigides i escola de Tennis i Pàdel.

Tanmateix el club romandrà obert amb normalitat per l’ús voluntari individual dels socis.

21/02/2020

CONVOCATÒRIA DE L'ASSEMBLEA GENERAL ESTRAORDINÀRIA DE SOCIS

Seguint amb el que preveuen els Estatuts, article 20, mitjançant la present es convoca a l'Assemblea General Extraordinària de Socis del Club Patí Vic, que es celebrarà a les instal·lacions esportives del club el dilluns dia 2 de març de 2020 a les 20:00 hores en primera convocatòria i a les 20.30 hores en segona convocatòria.

ORDRE DEL DIA

1. Antecedents en la situació del Club i negocacions dutes a terme.
  2. Situació actual de tresoreria del Club i les corresponents mesures legals.
  3. Dimissió de la Junta Directiva en funcions.

Vic, a 21 de febrer de 2020

28/01/2020

Benvoluguts socis i socies, us comuniquem que ja tenim reparada l’avaria que provocava que l’aigua calenta no arribés a les dutxes dels vestuaris socials.
Preguem disculpeu les molèsties que us hagi pogut ocasionar

23/12/2019

Horari Festes de Nadal 2019/2020

Dimarts dia 24 de desembre horari especial de 7:00 a 13:00 h.

Dimecres dia 25 de desembre TANCAT TOT EL DIA.

Dijous dia 26 de desembre TANCAT TOT EL DIA.

Dimarts dia 31 de desembre horari especial de 7:00 a 13:00 h.

Dimecres dia 1 de gener TANCAT TOT EL DIA.

Diumenge dia 05 de gener horari especial de 8:00 a 13:00 h.

Dilluns dia 6 de gener TANCAT TOT EL DIA.

03/12/2019

Ahir vespre i des del Club Pati Vic, vàrem fer una donació de 800 Euros a la Sra. Anna Larios de l'entitat del Casal Claret, entitat que acompanya les dones en situació d’emergència social.

Aquest quantia la vàrem poder recaptar el dia 24 de Novembre en motiu de la jornada contra la violència de gènere celebrat a Vic. Vàrem celebrar un torneig d´hoquei patins femení i aprofitant aquest havent, diferents mares i pares voluntaris del Club Pati Vic conjuntament amb cases comercials, varen voler col·laborar de manera absolutament voluntària a preparar una llumeneta per aconseguir aquets diners.

Des del Club Patí Vic estem molt satisfets d´haver fet aquesta acció per aportar el nostra granet de sorra, pensem que s´ha de combatre aquesta xacra social que avui dia encara tenim a casa nostra i encara que sigui d´una manera humil continuarem ajudant en la mesura del possible.

16/10/2019

COMUNICAT

El CLUB PATÍ VIC informa que el divendres dia 18 d'Octubre, el Club s'adhereix a la Vaga General convocada pels sindicats, entitats i moviments socials, motiu per al qual les instal·lacions romandran tancades.

Considerem que la sentència condemnatòria publicada el passat dilluns 14 d'Octubre és un greu atemptat contra els principis democràtics essencials de la nostra societat i una greu violació dels drets humans.

Gràcies per la vostra comprensió.

Atentament,

Junta Directiva del Club Patí Vic