30/04/2018

5 i 6  de maig de 2018
3a Jornada de Voluntariat al Club Patí Vic
inscripcions a la recepció del Club
Us hi esperem !!!

30/04/2018

L'equip Juvenil-A del CP Vic aquest diumenge es va proclamar Campió de Catalunya que es van celebrat  a Vila-seca.

Dani Moreno i Francesc Carmona van gestionar encertadament l'equip, sent els primers de grup i guanyant a la semifinal al Lleida-Llista per 1 a 0 , arribant a la final contra el CP Manlleu.

Van jugar una  Final molt emocionat en la  que el Vic ,  va fer una segona part per emmarcar i superant al rival  per 3 a 2.

Cal dir ,  que l’equip va estar recolzat en tot moment per una afició entregada i amb la presencia destacada de la presidenta del Club Patí Vic , la sra. Lídia Vila .

De l'11 al 13 de Maig  , els dos equips finalistes participaran al Campionat d'Espanya que organitazà el Club Patín Rivas Las Lagunas  , de Rivas-Vaciamadrid (Madrid).

Equips Classificats:

Club Patí Vic -A
Club Patí Manlleu -A
Compañia de Maria-A (A Corunya)
Roller Hockey CH (Oviedo)
CP Rivas La Laguna (Madrid)
CP Irlandesas (Sevilla)
Iruña Hockey (Pamplona)
CD Mundaiz (Donostia)

27/04/2018

L'equip Juvenil-A del Club Patí Vic comença avui a les 4 de la tarda la seva participació al Campionat de Catalunya Juvenil a la ciutat de Vila-seca (Tarragonès).

Enquadrat al Grup-A amb els equip del FC Barcelona, CE Arenys de Munt-B i HC Sentmenat-A.

Amb el Grup-B hi ha els equips CE Arenus de Munt-A, CE Noia-A, CP Manlleu-A i Lleida-Llista.

Enllaç al calendari i resultats

Primer equip
26/04/2018

Gerard Pujol deixarà de ser l'entrenador del primer equip del Club Patí Vic al final de la present temporada. Des del Club volem agrair-li tota la feina que ha fet aquest any i en les etapes anteriors en què va entrenar l'hoquei base i el primer equip. Gerard,  et desitgem molta sort en el futur!

Primer equip
25/04/2018

CLUB PATÍ VIC VS RECAM LÀSER C.H. CALDES

Lloc: Pavelló Olímpic del CP Vic
Competició: 26a jornada de l'OK Liga
Data: Dissabte 28 d'abril de 2018
Hora: 20 hores

Àrbitres: Òscar Valverde i Daniel Villar.

19/04/2018

Divendres comença 36è Campionat de Catalunya de hoquei patins, on participaran tres equips del Club Patí Vic Júnior-A, Juvenil-A i Infantil-A.

A Juneda (Les Garriges) i participarà l'equip Júnior, el juvenil a Vila-seca (Tarragonès) i Cassà de la Selva (Gironès) l'equip infantil.

Del 20-22 d'abril participaran els equips Júnior-A i l'Infantil-A.

Del 27-29 d'abril ho farà l'equip Juvenil-A (enllaç horaris properament)

Enllaç als horaris dels Campionats Júnior i Infantil

18/04/2018

Per problemes tècnics aliens al club, ens veiem obligats a canviar les dates de la jornada de voluntariat.
La nova data serà els dies 4 i 5 de maig .
Us hi esperem a tots.
Podeu fer la vostra inscripció a la recepció del club .
Moltes gràcies!!!

«  1 2 3 4 5  ...  »