Tennis
05/09/2018

Per a tots aquells que sigui del vostre interès, el proper Dijous 6 de setembre a les 19:00h, farem una Reunió informativa al Club Pati Vic per presentar el nou projecte de l’escola de tennis i padel.

Si voleu formar part de la nostra escola podeu venir a provar ho del 12 al al 21 de setembre a les de les 17:30h a les 18:30h ( aviseu abans a la recepció del Club al tfl. 93 8895784 )

Primer equip
25/08/2018

CLUB PATÍ VIC vs REUS DEPORTIU

Lloc: Pavelló Olímpic del CP Vic
Competició: 3a jornada de l'OK Lliga catalana
Data: Divendres 31 d'Agost de 2018
Hora: 21 hores

Àrbitres: - (T. CAT)

Pàdel
22/08/2018

Temps de canvis, temps de retornar als orígens dels valors de l’educació esportiva. El nostre objectiu és el de crear una escola de pàdel i tennis on a través d’aquests esports arribem a transmetre els valors de l’esport com a part de l’educació integral dels vostres fills/es. Juguem, aprenem i creixem com a persones en un ambient formidable de l’esport i salut en unes instal·lacions espectaculars com són les del nostre Club Patí Vic.

EQUIP TÈCNIC

• L’equip serà el d’SPM PÀDEL i TENNIS. Empresa dirigida per Sergi Pla des de 2003, com a gestor esportiu amb una gran experiència dins d’aquest esports. Comptarem amb un bon equip professional d’entrenadors que alternarà joventud amb l’experiència, d’en Pep Vives i d’en Ricard Casacuberta. Tots dos conjuntament amb Sergi Pla i d’altres ajudants que faran que gaudiu de grans estones i milloreu el vostre nivell de joc.
03/08/2018

El proper dilluns 6 d’agost el servei de Bar del Club romandrà tancat amb motiu del canvi de gerència del mateix.

A partir del dimarts 7 i fins el proper dijous 9 d’agost s’oferirà un servei mínim a la caseta dels gelats del costat de la piscina petita i el divendres 10 d’agost es restablirà el servei habitual.

Disculpin les molèsties.

Aprofitem per saludar-vos cordialment,

Natació
31/07/2018

Us recordem que de l'1 al 31 d'Agost la piscina coberta romandrà tancada en motiu del manteniment anual.

L'horari de la piscina exterior serà de dilluns a diumenge de 10:00 a 20:00 hores.

27/07/2018

Aquest dimecres han quedat definits els grups de totes les competicions catalanes Sènior, Júnior, Juvenil, Infantil, Aleví i Fem16, Fem14, Fem12 i MinfiFem, dijous es definiran les Benjamí, Prebenjamí i PB Iniciació de la Territorial de Barcelona i en els propers dies les de Girona, Lleida i Tarragona.

La seu de la Federació Catalana de Patinatge ha acollit aquest dimecres el sorteig dels grups i dels calendaris de les competicions d'hoquei patins, amb prop de 1.200 equips, xifra que representa un augment respecte el sorteig d'ara fa un any. Des d'avui ja es poden consultar els calendaris a la web de la FCP, a l'intranet eCompetició i a l'APP del Comitè Català d'Hoquei Patins.

A més de les categories formatives, aquesta temporada tornarà a estar marcada per les dues Nacional Catalana, que repeteixen el format de dues fase de grups i de play-offs.

El grup A de la màxima competició masculina del país comptarà amb Juneda, Sentmenat, Pera, Olot, Noia Freixenet, Folgueroles, Reus Ploms i Ripollet. D’altra banda, al grup B hi haurà Sant Just, CP Manlleu, G.E. i E.G, Recam Làser Caldes, Vila-seca, Capellades, SHUM i Cerdanyola.

A nivell femení, el grup A de la Nacional Catalana estrà format pel Palau de Plegamans, Cerdanyola, Sant Cugat, Lloret, Manlleu, Noia Freixenet, Vilassar i Sferic; mentre que a l'altre grup hi haurà Mataró, Igualada, Vilanova, Vilasana, Bigues, Barberà, Jonquerenc i Voltregà.

Durant l'acte s'han sortejat els calendaris de Primera Catalana, Segona Catalana, Júnior, Juvenil, Infantil i Aleví; així com les categories femenines de Primera Catalana, Segona Catalana, FEM16, FEM14, FEM12 i MiniFem. Cal recordar que els equips de Primera Catalana masculina s'han distribuït en dos grups en funció de la proximitat geogràfica.

Al grup A estaran Jonquerenc, Castellar, Ripoll, Sentmenat, Palafrugell, Tordera, GEiEG, Bigues i Riells, Cassanenc, Arenys de Mar, Lloret, Arenys de Munt, Voltregà, Tona, Vic i Roda. A al grup B Andorra, Santa Perpètua, Lleida Llista, Barça, Bell·lloc, Congrés, Igualada, Martinenc, Reus Deportiu, SD Espanyol, Vendrell, Montbui, Vila-seca, Sant Cugat, Sitges i Monjos.

Els calendaris de les categories Benjamí, Prebenjamí i Prebenjamí Iniciació de la territorial de Barcelona estaran sortejats aquest dijous, mentre que en els propers dies es sortejaran les de Girona, Tarragona i Lleida.

Font: FECAPA

Casals
21/06/2018

Ja tenim la graella dels horaris de les activitats que faran al Casal d'Estiu del Club Patí Vic a partir del proper dilluns dia 25 de juny de 2018.

Per tots aquells que s’hagin apuntat a través de hoquei la setmana del 25 al 29 de juny, el hoquei es farà avent esmorzat i els monitors els ajudaran a canviar-se.

Tan els petits, mitjans com els grans els dies que els hi toca natació han de venir canviats de casa (totes les setmanes)!!

«  1 2 3 4 5  ...  »