Patinatge
17/11/2019

Aquest cap de setmana les patinadores del Club Pati Vic han participat al Memorial Meritxell Yebra que es celebrava a Manlleu. Destacar a la categoria Iniciació E la primera i la segona posició de la nostres patinadores Gal.la Santauguini i Ainet Pla respectivament. Per altra banda, felicitar a totes les patinadores que han participat en aquest trofeu, ja que han executat uns magnífics balls.

11/11/2019

El proper diumenge 24 de novembre, amb motiu del Dia Internacional contra la Violència de Gènere que se celebra el 25 del mateix mes, la Federació Catalana de Patinatge, en col·laboració amb el CP Vic i l’ASME Tucans, organitzarà la Jornada Roller per a l’Eliminació de la Violència Envers les Dones 2019.

La jornada es desdoblarà en dos escenaris. Al Pavelló Olímpic del CP Vic tindran lloc diversos partits d’hoquei patins, mentre al Poliesportiu La Pau de Barcelona-Sant Adrià de Besòs hi haurà partits d’hoquei línia amb la participació, en ambdós casos, de diverses seleccions catalanes.

A Vic, des de primera hora del matí es faran diversos triangulars femenins de totes les categories d’hoquei patins i a les 17.00 hores la selecció catalana Fem17 jugarà un partit contra el CP Vic de Segona Catalana femenina.

Al Poliesportiu de La Pau, per la seva banda, entre les 11.00 i 14.00 hores hi haurà tres partits d’hoquei línia. A les 11.00 hores un combinat de Tecnificació ARC Aleví femení s’enfrontarà a l’ASME Tucans de la mateixa categoria, a les 12.00 h jugarà un combinat de Tecnificació ARC Infantil contra el mateix equip i a les 13.00 h tindrà lloc un partit Sènior femení entre la selecció catalana i l’ASME Tucans de la Liga Elite de la RFEP.

Als dos escenaris hi haurà tallers i activitats lúdiques, així com exhibicions de patinatge artístic i freestyle, a banda dels partits programats.

Font: FECAPA

09/11/2019

CLUB PATÍ VIC VS GIRONA CH

Lloc: Pavelló Olímpic del CP Vic
Competició: 8a jornada de l'OK Liga
Data: Dissabte, 9 de novembre de 2019
Hora: 20 hores
Àrbitres: Sergi Mayor Olivan (T. madrilenya) Iñigo López Leiton (T. gallega)  i àrbitre assistent Miguel Diaz Cosme (T. asturiana).
TV: OKLigaTV (en obert)

01/11/2019

Agenda #oklliga del MES novembre’19 del 1r equip del @clubpativic

dg,3/11
12.00 | @HockeyclubLICEO vs CP VIC

ds, 9
20.00 | CP VIC vs @GironaCH

dv, 15 @esport3
20.45 | @cptaradell vs CP VIC

ds, 23
20.00 | CP VIC vs @chcaldes

ds, 30
21.00 | @ReusDeportiu vs CP VIC

Tennis
29/10/2019

Dilluns 4 i dimecres 6 de Novembre de 6 a 7 de la tarda... jornada de portes obertes de l'escola de tenis ??????. Totalment gratuït pels socis, no t'ho pots perdre!

Es prega confirmar assistència a recepció tel. 93 889 57 84

Inici de l'escola l'11 de novembre.

26/10/2019

CLUB PATÍ VIC VS CH LLORET VILA ESPORTIVA

Lloc: Pavelló Olímpic del CP Vic
Competició: 6a jornada de l'OK Liga
Data: Dissabte, 26 d'octubre de 2019
Hora: 20 hores
Àrbitres: Isaac Sanz Rodríguez (T. asturiana) i Xavier Buixeda Gallart (T. catalana) i àrbitre assistent Pablo fernánde Rodríguez (T. asturiana).
TV: OKLigaTV (en obert)

16/10/2019

COMUNICAT

El CLUB PATÍ VIC informa que el divendres dia 18 d'Octubre, el Club s'adhereix a la Vaga General convocada pels sindicats, entitats i moviments socials, motiu per al qual les instal·lacions romandran tancades.

Considerem que la sentència condemnatòria publicada el passat dilluns 14 d'Octubre és un greu atemptat contra els principis democràtics essencials de la nostra societat i una greu violació dels drets humans.

Gràcies per la vostra comprensió.

Atentament,

Junta Directiva del Club Patí Vic

Vic, 16 d'octubre de 2019

14/10/2019

El Club Patí Vic manifesta el seu rebuig a la sentència condemnatòria publicada avui pel Tribunal Suprem entenent que no resòl el conflicte polític i que ha menyspreat els valors democràtics i de diàleg del nostre país. Volem expressar màxim suport a tots els presos polítics i exiliats així com a les seves famílies.

Per aquest motiu, i en solidaritat, avui 14 d’octubre queden suspeses totes les activitats esportives del nostre club.

La Junta Directiva
Vic, 14 d'octubre de 2019