30/01/2018

El Canal Taronja Osona-Moianès aquest dilluns passat va emetre un reportatge sobre l’escoleta d’hoquei del Club Patí Vic dirigida per Mia Ordeig, aquí teniu el link youtu.be/qsrU4kAdR-4 .

Patinatge
30/01/2018

Aquest cap de setmana ha tingut lloc a Vic el Campionat de Barcelona de Xous i Quartets. El Club Patí Vic ha organitzat l'acte que s'ha dut a terme al Pavelló Municipal del Castell d'en Planes. Un gran nombre de patinadores i patinadors repartits entre 23 clubs van participar en les diferents categories.

Pel que fa a la competició de dissabte, el Club Patinatge Masnou s'ha endut la victòria davant del CPA Tona i el CE Malgratenc PA. Cal esmentar el moment de l’entrega de premis en el qual El Masnou ha deixat la copa al terra al costat del patí negre de Pons, en comptes d’aixecar-la per celebrar el triomf.

Pel que fa als quartets, el guanyador ha estat l'ASPA Lliçà, en segon lloc el Foment Cardoní i tercer, el CPA Ripollet.

Finalment en la categoria de Xou juvenil, el PA Tordera ha superat en el podi al AP Folgueroles i al CPA Vilanova.

Diumenge es van realitzar els xous petits. La primera posició va ser pel CP Matadapera La segona posició se la va endur el CPA Tona Les nou integrants del ASPA Lliçà van tancar el podi.

Aquests campionats esdevenen classificatoris per a la fase nacional, en el que es competirà amb els classificats de Lleida, Girona i Tarragona.

25/01/2018

CLUB PATI VIC vs GIRONA CH

Competició: OK LIGA
Jornada: 18
Data: dissabte 27/01/2018
Hora: 20:00
Lloc: PAVELLÓ OLÍMPIC DEL CLUB PATÍ VIC
TV: OKLIGATV

Àrbitres:
Ivan González i Alberto López (T. Cat.) / A. Auxiliar Cristian García (T. Cat.)

19/01/2018

CLUB PATÍ VIC vs IGUALADA HC

Competició: 17a jornada de l'OK Lliga
Lloc: Pavelló Olímpic del CP Vic
Data: 20/01/2018
Hora: 8 del vespre

Àrbitres: Joanathan Sánchez (T.AST) i Àngel Tavera (T.CAT), assistent Oriol Escobar.

10/01/2018

CLUB PATÍ VIC vs LA VENDÉENNE (FR)
COMPETICIÓ: OK EURO
DATA: Dissabte 13/01
HORA: 20 H.
LLOC: PAVELLÓ OLÍMPIC DEL CP VIC

Patinatge
08/01/2018

El dies 27 i 28 de gener el Club Patí Vic amb l’Ajuntament de Vic i la territorial de Barcelona de la FECAPA organitza el campionat de patinatge artístic de xous al pavelló municipal del castell d’en Planes.

L’horari a partir de les 3 de la tarda.

Hi han dos tipus d’entrada, A a 10 € i la B a 8 € i es posaran properament a la venda per codeticket.

22/12/2017

Dates:

21/12/2017

CLUB PATI VIC vs REUS DEPORTIU

Competició: OK LIGA
Jornada: 14
Data: dissabte 23/12/2017
Lloc: PAVELLÓ OLÍMPIC DEL CLUB PATÍ VIC
TV: OKLIGATV

Àrbitres:
Josep Antoni Ribó i David Calonge (T. Cat.) / A. Auxiliar Marc Vilardell (T. Cat.)

«  1 2 3 4 5  ...  »