20/09/2017

Diumenge el CP Vic s’endugué el 6è torneig memorial “Joan Pous” en categoria prebenjamí iniciació després de realitzar un magnífic torneig. Dues treballades victòries contra Roda i Voltregà en la fase de grups van portar als nostres jugadors a la final on els esperava el Caldes. En un partit molt emocionant i amb diverses alternatives en el marcador, cap dels dos equips va imposar-se i la final es va decidir en els llençaments de faltes directes. Una major efectivitat en els llençaments i una gran actuació sota pals del nostre porter van decantar la final de la banda vigatana i van permetre al nostre equip aixecar la seva primera copa.

Felicitats prebenjamí iniciació!!

20/09/2017

Arrel de la situació política que actualment s’està vivint al nostre país, el Club Patí Vic manifesta tot el suport a institucions, entitats i persones que treballen per tal de garantir la llibertat d’expressió, el dret a decidir, la defensa del país i de la democràcia.

Atentament,

Junta Directiva del Cub Patí Vic

17/09/2017

El cap de setmana abans d’iniciar la temporada. Ho fan jugant tres partits amistosos contra L’IgualadaFHCP.

Comença el Minifem que fa un molt bon paper si tenim en compte que és el seu primer partit juntes. Un partit de tres parts on les mini ho van donar tot i no van deixar de lluitar en cap moment. La primera i la tercera part van finalitzar amb un 0-0 amb moltes ocasions de gol per part dels dos equips i la segona part amb 3 gols a favor de l’Igualada que s’en du la victoria. Molt bones sensacions i el més important, les jugadores van gaudir jugant el partit, fet fonamental per continuar avançant.

Seguidament va ser el torn de FEM12 que va sortir amb molta força i va demostrar que pot donar molt de joc aquesta temporada. Aquest  ja és el segon any com a equip i es van endur la victòria amb un resultat de 6-2.

Per finalitzar les Fem14 van transmetre molt bones sensacions tot i cal reforçar el treball en equip ja que en aquests moments és un equip nou i cal que es coneguin. L’Igualada es va imposar ràpidament obtenint la victòria que ja va ser definitiva durant tot el partit, acabant així amb un 4-12.

13/09/2017

Data: Diumenge 8 d'octubre de 2017

Properament mes informació.

Patinatge
12/09/2017

VINE A PATINAR A L’ESCOLETA DE PATINATGE CLUB PATI VIC

El Club Patí Vic ha fomentat un  nou projecte per els mes menuts  a partir de 4 anys, l’escoleta de patinatge.

Aquest nou projecte  està pensat per ells, treballant; l’educació esportiva, creant un perfil amb les seves habilitats mentals i físics amb el moment de practicar aquest esport, comunicatius amb el entrenador i companys, potenciant el seu rendiment i les seves habilitats, diversió, psicomotricitat esportiva, el ball, equilibri del cos sobre els patins i bones postures de col·locació,  jocs creatius amb aquest esport desenvolupant l’equilibri físic i mental.

INSCRIPCIONS; A  les oficines del club pati vic,

Dies; Dissabte de 12 A 13:30.

SOCIS: 100€ ANUALS.

NO SOCIS: 200€ ANUALS

Primer equip
08/09/2017

Lloc: Pavelló Olímpic del CP Vic

Data: dimarts 12 de setembre de 2017

Hora: 9 del vespre

Competició: 2a jornada de l'Ok lliga catalana

07/09/2017

Nota de premsa

Vic, 7 de setembre del 2017

La Junta Directiva del Club Patí Vic assumeix la presidència del club

Després d’un any i escaig com a President de la Junta Directiva del Club Patí Vic, el Sr. Daniel Martín ha fet pública la seva renuncia al càrrec per motius professionals. Les responsabilitats derivades del seu càrrec professional ha fet incompatible mantenir les responsabilitats que comporta la direcció del Club Patí Vic.

Des de la Junta Directiva, agraïm la professionalitat i la dedicació que el Sr. Daniel Martín ha entregat al club al llarg de la seva trajectòria. Ha estat un orgull comptar amb una persona de les seves característiques. Li desitgem molts èxits en la seva trajectòria professional i el millor en el terreny personal.

Per altra banda, els membres de la Junta Directiva, de forma unànime, hem acordat assumir i liderar la presidència i continuar treballant pel club.

Atentament,

Junta Directiva del Cub Patí Vic