27/04/2018

L'equip Juvenil-A del Club Patí Vic comença avui a les 4 de la tarda la seva participació al Campionat de Catalunya Juvenil a la ciutat de Vila-seca (Tarragonès).

Enquadrat al Grup-A amb els equip del FC Barcelona, CE Arenys de Munt-B i HC Sentmenat-A.

Amb el Grup-B hi ha els equips CE Arenus de Munt-A, CE Noia-A, CP Manlleu-A i Lleida-Llista.

Enllaç al calendari i resultats

26/04/2018

Gerard Pujol deixarà de ser l'entrenador del primer equip del Club Patí Vic al final de la present temporada. Des del Club volem agrair-li tota la feina que ha fet aquest any i en les etapes anteriors en què va entrenar l'hoquei base i el primer equip. Gerard,  et desitgem molta sort en el futur!

25/04/2018

CLUB PATÍ VIC VS RECAM LÀSER C.H. CALDES

Lloc: Pavelló Olímpic del CP Vic
Competició: 26a jornada de l'OK Liga
Data: Dissabte 28 d'abril de 2018
Hora: 20 hores

Àrbitres: Òscar Valverde i Daniel Villar.

19/04/2018

Divendres comença 36è Campionat de Catalunya de hoquei patins, on participaran tres equips del Club Patí Vic Júnior-A, Juvenil-A i Infantil-A.

A Juneda (Les Garriges) i participarà l'equip Júnior, el juvenil a Vila-seca (Tarragonès) i Cassà de la Selva (Gironès) l'equip infantil.

Del 20-22 d'abril participaran els equips Júnior-A i l'Infantil-A.

Del 27-29 d'abril ho farà l'equip Juvenil-A (enllaç horaris properament)

Enllaç als horaris dels Campionats Júnior i Infantil

18/04/2018

Per problemes tècnics aliens al club, ens veiem obligats a canviar les dates de la jornada de voluntariat.
La nova data serà els dies 4 i 5 de maig .
Us hi esperem a tots.
Podeu fer la vostra inscripció a la recepció del club .
Moltes gràcies!!!

16/04/2018

NOTA INFORMATIVA

Jardineria

Hem incorporat una màquina talladora de gespa que millorà la qualitat del servei a la zona enjardinada.

Piscines

Amb col·laboració amb una empresa especialitzada en equipament de piscines, es millorarà mica en mica la maquinària del club.

Gimnàs

Properament  incorporarem dues cintes de córrer.

Vestidors esportius

Estem fent obres als vestidors de les escoles de natació per incrementar els ingressos del pròxim curs. Malauradament, mentre es facin les obres, les escoles utilitzaran els vestidors dels socis, sota la supervisió dels seus professors i monitors de la piscina.

Perdoneu les molèsties

07/04/2018