24/02/2018

Vídeo de l'entrevista a Ramon Casals Directiu responsable i Sílvia Jurado coordinadora de l'hoquei femení del Club Patí Vic.

Primer equip
16/02/2018

CLUB PATÍ VIC vs FC PORTO (PT)

Competició: 5a jornada de l'Eurolliga
Data: Dissabte 17 de febrer de 2018
Lloc: Pavelló Olímpic del CP Vic
Hora: 20 hores
Àrbitres: Pascal Hanras i Stephane Rizzotti (FR)

Primer equip
05/02/2018

CLUB PATÍ VIC vs CLUB PATÍ VOLTREGÀ

Competició: 20a jornada de l'OK Lliga
Data: Dissabte de 10 de febrer de 2018
Lloc: Pavelló Olímpic del CP Vic
Hora: 16 hores
Àrbitres: Miguel Díaz (T.AST) i Ruben Fernández (T.GAL), assistent: Albert Puig

01/02/2018

Data: Diumenge, 25 de febrer de 2018
Lloc: Instal·lacions del club
Preus:
15 € adults
10 € menors de 12 anys

Venda de tiquets:
Recepció i Restaurant del Club.

Gimnàs i Fitness
31/01/2018

Hem començat les noves Activitats dirigides amb la novetat de la tarifa plana.

20 €/mes socis

30 €/mes no socis.

Hi han 17 activitats diferents.

• Activitat física i salut
  • Tonificació
  • Zumba
  • Circuit funcional
  • Pilates
  • G.A.C
  • Estiraments
  • Aquagym
  • ....

A qué esperes per inscriure't !

#Activitats_dirigides_cpvic

30/01/2018

El Canal Taronja Osona-Moianès aquest dilluns passat va emetre un reportatge sobre l’escoleta d’hoquei del Club Patí Vic dirigida per Mia Ordeig, aquí teniu el link youtu.be/qsrU4kAdR-4 .

Patinatge
30/01/2018

Aquest cap de setmana ha tingut lloc a Vic el Campionat de Barcelona de Xous i Quartets. El Club Patí Vic ha organitzat l'acte que s'ha dut a terme al Pavelló Municipal del Castell d'en Planes. Un gran nombre de patinadores i patinadors repartits entre 23 clubs van participar en les diferents categories.

Pel que fa a la competició de dissabte, el Club Patinatge Masnou s'ha endut la victòria davant del CPA Tona i el CE Malgratenc PA. Cal esmentar el moment de l’entrega de premis en el qual El Masnou ha deixat la copa al terra al costat del patí negre de Pons, en comptes d’aixecar-la per celebrar el triomf.

Pel que fa als quartets, el guanyador ha estat l'ASPA Lliçà, en segon lloc el Foment Cardoní i tercer, el CPA Ripollet.

Finalment en la categoria de Xou juvenil, el PA Tordera ha superat en el podi al AP Folgueroles i al CPA Vilanova.

Diumenge es van realitzar els xous petits. La primera posició va ser pel CP Matadapera La segona posició se la va endur el CPA Tona Les nou integrants del ASPA Lliçà van tancar el podi.

Aquests campionats esdevenen classificatoris per a la fase nacional, en el que es competirà amb els classificats de Lleida, Girona i Tarragona.

«  1 2 3 4 5  ...  »