Vic, 02 d’octubre del 2017

COMUNICAT

El Club Patí Vic expressa el seu rebuig davant els fets succeïts aquest diumenge 1 d’octubre i condemna la repressió i violència portada a terme per les forces de seguretat de l’estat espanyol per no deixar expressar de forma democràtica i pacífica al poble de Catalunya.
De la mateixa manera es solidaritza amb els afectats dels incidents produïts durant la jornada.

Junta Directiva del Club Patí Vic

28/09/2017

El passat dimarts 26 de setembre de 2017, es va constituir la nova junta directiva que liderarà la gestió del Club Patí Vic. Algunes cares noves i energies renovades per entomar i seguir un projecte amb importants reptes a assolir.

La junta directiva estarà presidida per Sra. Lídia Vila i Vila i comptarà amb la col·laboració d’un ampli equip:

. Marta Saborit i Serrallonga, Vicepresidenta primera i Secretaria

. Ramon Casals i Salom, Vicepresident segon

. Xavier Amblàs i Marondo, Vicepresident tercer

. Àlex Hernández i Ortega, Tresorer

Pel que fa als vocals del club, en formaran part:

. Gil Serrabassa i Puntí

. Lluís Parcerisas i Brugarola

. Roger Guix i Vallverdú

. Ramon Cirera i Planas

. Ona Huck i Junoy

. Josep Castillo i Estorch

Un equip que sota l’eslògan Sumem per Construir treballarà entusiasmat per aportar l’estabilitat que el Club es mereix i que vetllarà per generar noves fonts d’ingressos que permetin millorar la situació econòmica actual.

Informar també, que s’està treballant per tal de constituir un equip de treball format per exdirectius del club com òrgan consultiu per tal de vetllar i consensuar les línies d’actuació.

Junta Directiva del Cub Patí Vic

Vic, 28 de setembre de 2017

Natació
25/09/2017

AIGÜES OBERTES

T’agraden els reptes? T’agradaria formar part d’un equip de gent disposada a passar-ho bé tot posant-se en forma?

Apunta’t al grup d’Aigües Obertes del Club Patí Vic. Tecnificació, resistència i velocitat seran els eixos principals de les sessions. Objectiu? Participar en travesses de diferents distàncies el pròxim estiu.

Inclou:

• 1 Sessió presencial setmanal
  • 1 entrenament extra setmanal
    (a realitzar a compte propi)

Preus:

• Socis, 19 € mensuals o 50 € trimestral
  • No socis, 29 € mensuals o 74 € trimestral
Primer equip
23/09/2017

Aquest dissabte s'ha celebrat a Lisboa el sorteig de la Lliga Europea 2017/18.

El CP Vic ha estat aparellat dintre del Grup-B amb FC Porto (pt), Follonica (it) i la Vendéenne (fr).

Calendari:
 1a jornada -   4/11/2017 - FC Porto vs CP Vic
 2a jornada - 25/11/2017 - CP Vic vs Follonica
 3a jornada -   9/12/2017 - La Vendéenne vs CP Vic
 4a jornada - 13/01/2018 - CP Vic vs La Vendéenne
 5a jornada - 17/02/2018 - CP Vic vs Porto
 6a jornada - 10/03/2018 - Follonica vs CP Vic

20/09/2017

Diumenge el CP Vic s’endugué el 6è torneig memorial “Joan Pous” en categoria prebenjamí iniciació després de realitzar un magnífic torneig. Dues treballades victòries contra Roda i Voltregà en la fase de grups van portar als nostres jugadors a la final on els esperava el Caldes. En un partit molt emocionant i amb diverses alternatives en el marcador, cap dels dos equips va imposar-se i la final es va decidir en els llençaments de faltes directes. Una major efectivitat en els llençaments i una gran actuació sota pals del nostre porter van decantar la final de la banda vigatana i van permetre al nostre equip aixecar la seva primera copa.

Felicitats prebenjamí iniciació!!

20/09/2017

Arrel de la situació política que actualment s’està vivint al nostre país, el Club Patí Vic manifesta tot el suport a institucions, entitats i persones que treballen per tal de garantir la llibertat d’expressió, el dret a decidir, la defensa del país i de la democràcia.

Junta Directiva del Cub Patí Vic

17/09/2017

El cap de setmana abans d’iniciar la temporada. Ho fan jugant tres partits amistosos contra L’IgualadaFHCP.

Comença el Minifem que fa un molt bon paper si tenim en compte que és el seu primer partit juntes. Un partit de tres parts on les mini ho van donar tot i no van deixar de lluitar en cap moment. La primera i la tercera part van finalitzar amb un 0-0 amb moltes ocasions de gol per part dels dos equips i la segona part amb 3 gols a favor de l’Igualada que s’en du la victoria. Molt bones sensacions i el més important, les jugadores van gaudir jugant el partit, fet fonamental per continuar avançant.

Seguidament va ser el torn de FEM12 que va sortir amb molta força i va demostrar que pot donar molt de joc aquesta temporada. Aquest  ja és el segon any com a equip i es van endur la victòria amb un resultat de 6-2.

Per finalitzar les Fem14 van transmetre molt bones sensacions tot i cal reforçar el treball en equip ja que en aquests moments és un equip nou i cal que es coneguin. L’Igualada es va imposar ràpidament obtenint la victòria que ja va ser definitiva durant tot el partit, acabant així amb un 4-12.

«  1 2 3 4 5  ...  »