Casals

11 SETMANES INFINITES AVENTURES

Del 25 de Juny al 7 de Setembre

Període d'inscripcions: del 7 de Maig al 21 de Juny
On les podem entregar:  a les instal·lacions del Club (a recepció)
Data límit per als pagaments: dilluns dia 21 de Juny

El divendres dia 8 de juny, a les 19:30 hores, farem la presentació del CASAL d'ESTIU a les instal·lacions del Club, on s'explicaran les activitats i resoldran el vostres dubtes.

més informació a casal@clubpativic.cat

02/05/2018

CLUB PATÍ VIC vs HOCKEY CLUB LICEO

Lloc: Pavelló Olímpic del CP Vic
Competició: 28a jornada de l'OK Liga
Data: Dissabte 5 de Maig de 2018
Hora: 20 hores

Àrbitres: Gerard Gorina (T. Cat.) i Jorge Martínez (T. Mad.)

30/04/2018

5 i 6  de maig de 2018
3a Jornada de Voluntariat al Club Patí Vic
inscripcions a la recepció del Club
Us hi esperem !!!

30/04/2018

L'equip Juvenil-A del CP Vic aquest diumenge es va proclamar Campió de Catalunya que es van celebrat  a Vila-seca.

Dani Moreno i Francesc Carmona van gestionar encertadament l'equip, sent els primers de grup i guanyant a la semifinal al Lleida-Llista per 1 a 0 , arribant a la final contra el CP Manlleu.

Van jugar una  Final molt emocionat en la  que el Vic ,  va fer una segona part per emmarcar i superant al rival  per 3 a 2.

Cal dir ,  que l’equip va estar recolzat en tot moment per una afició entregada i amb la presencia destacada de la presidenta del Club Patí Vic , la sra. Lídia Vila .

De l'11 al 13 de Maig  , els dos equips finalistes participaran al Campionat d'Espanya que organitazà el Club Patín Rivas Las Lagunas  , de Rivas-Vaciamadrid (Madrid).

Equips Classificats:

Club Patí Vic -A
Club Patí Manlleu -A
Compañia de Maria-A (A Corunya)
Roller Hockey CH (Oviedo)
CP Rivas La Laguna (Madrid)
CP Irlandesas (Sevilla)
Iruña Hockey (Pamplona)
CD Mundaiz (Donostia)

27/04/2018

L'equip Juvenil-A del Club Patí Vic comença avui a les 4 de la tarda la seva participació al Campionat de Catalunya Juvenil a la ciutat de Vila-seca (Tarragonès).

Enquadrat al Grup-A amb els equip del FC Barcelona, CE Arenys de Munt-B i HC Sentmenat-A.

Amb el Grup-B hi ha els equips CE Arenus de Munt-A, CE Noia-A, CP Manlleu-A i Lleida-Llista.

Enllaç al calendari i resultats

26/04/2018

Gerard Pujol deixarà de ser l'entrenador del primer equip del Club Patí Vic al final de la present temporada. Des del Club volem agrair-li tota la feina que ha fet aquest any i en les etapes anteriors en què va entrenar l'hoquei base i el primer equip. Gerard,  et desitgem molta sort en el futur!

25/04/2018

CLUB PATÍ VIC VS RECAM LÀSER C.H. CALDES

Lloc: Pavelló Olímpic del CP Vic
Competició: 26a jornada de l'OK Liga
Data: Dissabte 28 d'abril de 2018
Hora: 20 hores

Àrbitres: Òscar Valverde i Daniel Villar.

«  1 2 3 4 5  ...  »