06/10/2015

El Prebenjamí iniciació A va jugar aquest dissabte a Palau Plegamans. Vam poder veure una llarga exhibició de gols i, el més important, vam aconseguir els primers tres punts de la temporada.

A la primera part del partit vam celebrar gols de l’Oriol, d’en Guillem i de l’Adrià i el resultat parcial va ser de 0 gols a 6. En aquesta part cal destacar el treball d’en Biel, que en aquesta ocasió ens feia de porter, i que va parar la seva primera falta directa.

A la segona part del partit, els nostres jugadors van poder fer també 6 gols: d’en Carles, d’en Pau... i destaquem el treball defensiu d’en Roc i en Bihon que dia rere dia es consolida més. En aquesta part, però, el Palau Plegamans va poder encaixar-nos 3 gols, quedant el resultat parcial en 3 gols a 6.

Finalment, en la tercera part, el partit va finalitzar amb un resultat d’1 a 12 a favor nostre. Vam celebrar igualment gols de tots els nostres jugadors i vam poder apreciar certa millora en les passades entre jugadors, que tot i que encara els costa una mica, comencen a provar... i veuen que els funciona!

Després de la derrota en el primer partit, aquesta victòria ha donat energia i motivació a l’equip per seguir treballant. I continuarem endavant, i és clar!

Som-hi nois!

05/10/2015

Vic Prebenjami-D primer partit CP Manlleu B

Tot i la lluita dels nostres prebenjamis aquest dissabte  no van poder materialitzar gols. El joc amb el Manlleu B va ser igualat però va faltar una mica de definició en l’atac. Tant la Clara, com la Iona i en Roc van fer carreres a la porteria contrària que d’aquí a poc podran ser jugades a recordar amb tot el que estan treballant. La defensa de la Martina, en Nil i l’Helena com de la resta de l’equip és intensa i molt molesta pel contrari, amb el temps acabarà sent implacable quan controlin els nervis i es puguin avançar. En David també va poder fer bones parades i gaudir un dia més d’un partit intens. L’alegria i cordialitat del final a pesar del resultat i de la lluita una de les millors coses del partit, endavant NOIES I NOIS del Club Patí Vic!!!!!

Tennis
05/10/2015

Lliga Social de Tennis.

Inici 14 d'octubre.

Inscripcions a la recepció del club fins al proper dia 10 d'octubre.

Preu: 10€/persona

Resums i declaracions
04/10/2015

30/09/2015

Partit molt disputat per el Prebenjamí D i el Riuprimer amb un resultat de 0-3. Tot i ser un partit molt igualat en el que els dos equips haguessin pogut guanyar ja que tots van lluitar de valent. Tots van tenir moltes oportunitats de gols, però el Vic no els va entrar, el contrari del Riuprimer. Va ser un joc on els vàrem veure a atacar, defensar i passar-se-la amb els companys. El públic va poder gaudir d'un joc d'equip ple de nervis i emoció.

29/09/2015

Aquest dissabte, de bon matí, els nens del Prebenjamí iniciació A han iniciat la seva primera jornada de lliga. En aquest cas, ha estat contra el C.P. Voltregà i malgrat l’esforç i la constància dels nostres jugadors, no han pogut guanyar.

L’equip contrari s’ha vist superior en les tres parts però hem pogut apreciar certa millora del joc dels nostres jugadors a mesura que anava avançant el joc. A la primera part no han pogut fer cap gol, a la segona n’han fet dos i a la última tres. En aquest partit, s’ha estrenat com a porter l’Adrià, el qual ha fet molt bones parades i ha mantingut l’atenció en tot moment.

Roc, Bihon, Pau, Oriol, Carles, Biel, Guillem i Adrià... continueu esforçant-vos i escolteu els consells d’en Jordi Burgaya perquè, de ben segur,  us ajudaran a aprendre i a millorar.

Endavant EQUIP! Endavant VIC!

25/09/2015

Rifa de Nadal 2015

Club Pati Vic

«  ... 56 57 58 59 60  ...  »