Gimnàs i Fitness
19/05/2015

Revisa els nous horaris de pilates.

Patinatge
11/05/2015

Intens cap de setmana de patinatge i altre cop amb molts bons resultats. Dissabte les patinadores més petites van participar en el torneig Sek Catalunya, competint amb clubs de nivell com Sitges, Castellar, Manresa, i van aconseguir fins a sis podis?. I diumenge, a Igualada, vam participar en el torneig Interclubs de la Federació, on tres patinadores, la Laia Martí, la Júlia Perarnau i la Cristina Salomó van pujar al podi i es van classificar per a la semifinal de la província de Barcelona.

09/05/2015

CAMPIONAT DE CATALUNYA JUVENIL

CLUB PATÍ VIC 4at. Classificat

Aquest cap de setmana l’equip juvenil del Club Patí Vic , ha disputat la fase final del Campionat de Catalunya a Mollet del Vallès , dins un gran ambient d’hoquei patins .

Entre el divendres i dissabte , es va disputar la lligueta , en que el Vic va quedar primer de grup en guanyar al Noia i Manlleu i perdre amb el Vendrell.

El primer partit , disputat contra el Noia , els jugadors d’en Miquel Torras assistit per en Dani Moreno , van jugar un bon partit , dinàmic i sense gairebé errors , imposant-se al marcador per 4 – 1

Dissabte mati les coses es van tornar una mica menys dolces i el Vendrell va imposar el seu joc i control sobre la pista , i en cap moment el Vic va donar la sensació de poder donar la volta al marcador , que al final del partit reflexava un resultat advers de 1 – 4.

Però a la tarda contra el Manlleu va ser diferent , novament els blanc i vermells van tornar-se a imposar a la pista davant d’un Manlleu que ho va intentar però no va poder fer-se amb el control del partit en cap moment , el resultat va ser de 3 – 1 , el que va permetre acabar la fase de lligueta primers de grup i evitar al Barça a Semifinal.

La Semifinal es va disputar contra el Voltregà , mal partit dels nois d’en Miquel Torras que no van poder plantar-li cara a un Voltregà que el dia anterior es va classificar in-extremis amb un gol a 4 segons del final del partit. Un contundent 6 – 1 al marcador final , càstig excessiu pel joc que van fer uns i altres sobre la pista de Mollet.

A la tarda de diumenge es va disputar el partit pel 3er i 4at lloc , contra el Manlleu que havia perdut la semifinal contra el Barça a la tanda de faltes directes ; Partit sense mes història que la de gaudir de l’hoquei patins per part dels dos equips i en que es va imposar el Manlleu per un ajustat 1 – 2.

Bon campionat dels jugadors vigatans , bon ambient i esportivitat i destacar la magnifica organització del Mollet Hoquei Club , que amb la amabilitat de la seva gent sempre va estar pendent en tot moment de nosaltres.

14/04/2015

Apunta't al campus d'hoquei del Club Patí Vic

Tennis
05/05/2015

Del 26 de maig al 7 de juny les instal·lacions del Club Patí Vic acolliran la 3a edició del torneig Open de Tennis. Es tracta d'un torneig obert, no federat  El guanyador i el finalista del quadre principal s'enduran premi econòmic, mentre que els vencedors del quadre de consolació, material esportiu.

Les inscripcions es poden fer entre el dia 4 i 20 de maig a la següent adreça electrònica: competiciocpvic@yahoo.com

El preu de la inscripció serà 15 € pels socis i 18€ pels no socis. Els partits es disputaran a partir de les 19.00h entre setmana i el cap de setmana durant tot el dia.

Esports Horitzó col·labora en la organització del torneig.

No hi falteu!

Patinatge
04/05/2015

Aquest dissabte, a Santa Perpètua de Mogoda, la Laia Martí, amb un ball gairebé perfecte sense cap errada, ha aconseguit aprovar el Certificat de la Federació catalana de patinatge, per la qual cosa, aquest any vinent ja podrà participar en el circuit oficial de competicions de la Federació, que permet competir a nivell de Barcelona, Catalunya, Espanya, Europa, ...

Pàdel
09/04/2015

Apunta't al primer torneig de pàdel Interclubs entre el Club Patí Vic i el Pàdel Fòrum Centelles.

23/04/2015

El Club Patí Vic us desitja que passeu una feliç diada de Sant Jordi.

«  ... 56 57  »