Tennis
05/10/2015

Lliga Social de Tennis.

Inici 14 d'octubre.

Inscripcions a la recepció del club fins al proper dia 10 d'octubre.

Preu: 10€/persona

Resums i declaracions
04/10/2015

30/09/2015

Partit molt disputat per el Prebenjamí D i el Riuprimer amb un resultat de 0-3. Tot i ser un partit molt igualat en el que els dos equips haguessin pogut guanyar ja que tots van lluitar de valent. Tots van tenir moltes oportunitats de gols, però el Vic no els va entrar, el contrari del Riuprimer. Va ser un joc on els vàrem veure a atacar, defensar i passar-se-la amb els companys. El públic va poder gaudir d'un joc d'equip ple de nervis i emoció.

29/09/2015

Aquest dissabte, de bon matí, els nens del Prebenjamí iniciació A han iniciat la seva primera jornada de lliga. En aquest cas, ha estat contra el C.P. Voltregà i malgrat l’esforç i la constància dels nostres jugadors, no han pogut guanyar.

L’equip contrari s’ha vist superior en les tres parts però hem pogut apreciar certa millora del joc dels nostres jugadors a mesura que anava avançant el joc. A la primera part no han pogut fer cap gol, a la segona n’han fet dos i a la última tres. En aquest partit, s’ha estrenat com a porter l’Adrià, el qual ha fet molt bones parades i ha mantingut l’atenció en tot moment.

Roc, Bihon, Pau, Oriol, Carles, Biel, Guillem i Adrià... continueu esforçant-vos i escolteu els consells d’en Jordi Burgaya perquè, de ben segur,  us ajudaran a aprendre i a millorar.

Endavant EQUIP! Endavant VIC!

25/09/2015

Rifa de Nadal 2015

Club Pati Vic

25/09/2015

Rifa de Nadal 2015

Activitats esportives

Hoquei Base, Patinatge, Tennis i Pàdel

Pàdel
22/09/2015

25, 26 i 27 de de setembre.

Consulta els equips i quadre de joc.

«  ... 56 57 58 59 60  ...  »