26/08/2015

El dilluns dia 31 d'agost de 2015 començaran els entrenaments de l'hoquei base en l’horari habitual.

Pàdel
25/08/2015

Adjuntem els quadres de joc i horaris de les 12 hores de pàdel que se celebraran aquest dissabte a partir de les 3 de la tarda i fins les 3 de la nit.

17/08/2015

Dinar solidari a benefici d'AFMADO

Arrossada cuinada per Manel Molera

Diumenge 20 de setembre a les 14:00h

Pavelló 2 - Club Pati Vic

Adjuntem els actes que des d'AFAMADO han organitzat entorn el dia Mundial de l'Alzheimer.

Visitar pagina web

Pàdel
08/08/2015

12 hores pàdel per equips, només per socis del Club Pati Vic

Dia: 29 d'agost de 2015

Hora: de 15:00h a 3:00h

Preu: 10 euros

Places limitades els 60 primers inscrits per rigurós ordre de inscripció

Inscripcions a la recepció del Club Pati Vic

Gimnàs i Fitness
06/08/2015

A partir del 5 d'octubre es començaran classes de Zumba Kids, adreçades a nens i nenes d'entre 5 i 11 anys.

Horari: Cada dilluns de 18:00h a 19:00h

Preu soci: 12 euros/mes

Preu no soci: 16 euros/mes

Per més informació us podeu adreçar a les oficines del Club.

31/07/2015

La sala d'actes del Museu de l'Esport Melcior Colet de Barcelona va acollir dimecres passat la presentació de la nova temporada d'hoquei patins i el sorteig de calendaris en totes les categories.

A les 19.00 hores va començar l'acte de presentació de la temporada 2015-2016 que va comptar amb la presència del Secretari general de la Federació Catalana de Patinatge (FCP)  Quim Pastor, la presidenta del Comitè Català d'Hoquei Patins (CCd'HP-FCP), Maria Moltó, els vocals del CCd'HP Carles Altimiras i Òscar Saldaña, i el tècnic d'informàtica de la FCP, Albert Monrabà.

El Secretari General de la Federació Catalana, Quim Pastor, va agrair la presència dels clubs i els va demanar la seva col·laboració per seguir creixent en quantitat i qualitat arreu del territori. Pastor va destacar que l'hoquei patins es manté com el tercer esport d'equip federat més practicat a Catalunya, amb 1082 equips (12 més que la temporada anterior): "En 5 anys s'han creat 350 equips més, la majoria dels quals són equips de l'hoquei base i femení. Les previsions apunten a superar els 11.000 practicants federats la temporada vinent. A Catalunya no som pas un esport minoritari, tingue´m-ho clar i digue´m-ho arreu".
A continuació Maria Moltó, presidenta del CCd'HP, Carles Altimiras i Òscar Saldaña, van explicar les novetats de la temporada vinent: La represa de la Hoquei Lliga Catalana; els canvis en el format de la Copa Lliga Nacional Catalana i 1a Catalana; el canvi en el format de la Copa Lliga Catalana Femení, de forma que serà una única competició per tot el sènior femení, donant opcions als equips de 2a catalana per poder participar, si accedeixen per nivell esportiu, amb equips de Nacional Catalana Femení; Increment en 6 equips del sènior femení; Nova Supercopa de Veterans,...
També es va comunicar que els clubs podran consultar, abans de l'inici de la temporada, les Bases de Competició i els Reglaments de Disciplina i de Competició actualitzats, amb els canvis i acords des de de l'Assemblea General de 1988.
Pastor i Moltó també van demanar la col·laboració dels clubs per modificar algunes conductes de violència verbal i física que s'han detectat en alguns partits per part dels aficionats i els pares dels esportistes en hoquei base. Des de la Federació es posarà en marxa una campanya de sensibilització contra la violència de tot tipus a l'esport i alhora es prendran més mesures sancionadores.

A continuació el tècnic d'informàtica de la FCP, Albert Monrabà. va procedir a fer el sorteig de totes les categories de les competicions d'àmbit català i de la territorial de Barcelona. A partir d'aleshores ja es van fer públics els calendaris de competició.

Primer equip
26/07/2015

El proper dijous dia 30 de juliol a les 6 de la tarda, es celebrarà al Museu Olímpic i de l'Esport Joan Antoni Samaranch de Barcelona, el sorteig del calendari de l’OK Lliga 2015/16, serà condicional per què els 4 primers classificats de la temporada passada 14/15 (F.C. Barcelona, H.C. Liceo, CE Vendrell i CP Vic) jugaran entre ells les 4 últimes jornades.

La competició començarà el cap de setmana del 20 de setembre i finalitzarà el 4 de juny del 2016. La Supercopa d’Espanya es disputarà el cap de  setmana del 31 d’octubre i 1 de novembre. La primera volta finalitzarà el 23 de gener de 2016, la Copa del Rei es jugarà del 25 al 28 de febrer de 2016.

20/07/2015

Ja tenim les fotos del Mulla’t 2015.

Aquest any ha set tot un èxit, ens hem pogut refrescar amb sucs de taronja a càrrec del McDonald’s, AquaZumba i guerra de pistoles d’aigua a càrrec dels voluntaris del club i sobretot un salt com cap altre !!

Moltes gràcies a totes les persones que heu participat al mulla’t, fent costat a totes les persones que pateixen d’esclerosis múltiple.

Fotos del mulla't 2015

«  ... 56 57 58 59 60  ...  »