Primer equip
24/10/2015

Enllaç per serguir per tv online el partit de Champions

SL BENFICA vs CLUB PATÍ VIC

23/10/2015

Tipus d’entrades SUPERCOPA 2015:

Disponibles a partir de dimecres dia 28 d’octubre 2015

Abonament de 2 dies (semifinal i final) 25€

Entrada de dissabte (2 semifinals) 15€

Entrada diumenge (1 final) 15€

Entrada menors de 14 anys 0€ gratuïta amb acreditació de DNI

Socis

Cada soci major de 14 anys pot recollir un abonament per totes les jornades mostrant el carnet de soci del Club Patí Vic.

Socis menors de 14 anys amb acreditació de DNI a l’entrada

Residents a Vic

Amb acreditació de DNI 20% de descompte

Abonament de 2 dies (semifinal i final) 20€

Entrada de dissabte (2 semifinals) 12€

Entrada diumenge (1 final) 12€

Entrada menors de 14 anys 0€ gratuïta amb acreditació de DNI

21/10/2015

HORARIS DELS PARTITS

Dissabte 31 d'octubre SEMIFINALS

SEMI1 17 h F.C. BARCELONA LASSA vs MORITZ C.E. VENDRELL

SEMI2 19 h CLUB PATÍ VIC vs H.C. LICEO

Diumenge 1 de novembre FINAL

12:30 H. Guanyador semi1 vs Guanyador semi2

Enllaç a la roda de premsa de la presentació

Cartell disseny: Xavier Baucells

Resums i declaracions

Tennis
19/10/2015

Adjuntem quadre de joc i horaris del torneig social de tennis 2015.

19/10/2015

Aquest dissabte, els jugadors del Prebenjamí iniciació A van jugar a l’Olímpic contra CH Les Franqueses i es van emportar, novament, els tres punts.

Va ser un partit molt emocionant. Els jugadors van gaudir molt i els seguidors incondicionals de l’equip encara més. En les tres parts van obtenir-se resultats molt diferents que evidencien la igualtat que hi havia entre ambdós equips. D’aquí ve, l’emoció del partit que us esmentava.

La primera part va ser molt igualada, atacs i contraatacs constants, el porter contrari ens va fer moltes parades i semblava que no hi havia sort de cara a porteria. Destacar també que el nostre porter, en aquesta ocasió en Roc, va parar la seva primera falta directa. El resultat parcial va ser d’1 a 1.

En la segona part els nostres jugadors va semblar que dominaven més el partit, tenien més control de la pilota i finalment entraren més gols a porteria contrària, quedant el resultat parcial final per 4 gols a 0.

La tercera part del partit va ser la més emocionant de totes. Anàvem guanyant per 3 gols i a pocs minuts pel final, les Franqueses ens va encaixar dos gols. Aquest fet, féu que es visquessin els últims minuts del partit amb els nervis a flor de pell. Podia passar qualsevol cosa. Els nostres jugadors però, van mantenir la constància i l’esforç fins a l´últim minut, i van aconseguir sentenciar el partit marcant el quart gol  que ens donà la victòria més que merescuda.

Dia a dia, partit rere partit, des de les grades s’aprecia com els nostres jugadors avancen, aprenen i sobretot gaudeixen de l’hoquei. Què més es pot demanar?

Endavant equip! Som-hi C.P. Vic!

19/10/2015

Partit difícil amb un dels equips forts de la lliga, el GEIEC de Girona. La primera part vam jugar molt bé i vam  saber aguantar la pressió, tot i que no va quedar reflexat al marcador, ja que vam acabar  amb tres gols en contra. Ells van tenir oportunitat de distanciar-se més al marcador quan els van pitar un penal a favor, però el van fallar. A la segona part, vam començar amb mal peu i en poc temps vam anar incrementant els seus gols sense que els nostres jugadors poguessin aturar-los. Als últims 5 minuts de partit, en un penal al nostre favor vam fer el gol de consolació.  El resultat final va ser 11-1.

19/10/2015

Gran partit el que hem pogut veure aquesta tarda de l´equip femení del C.P VIC, les nenes han sortit a la pista amb actitud positiva tal i com els hi demana la seva entrenadora.

De les tres parts que te cada partit les han guanyat totes, sent la ultima la que mes han pogut ampliar el marcador. Tant en defensa com en atac han estat a un gran nivell controlant sempre els tempos del partit. No han deixat que les jugadores del Mollerussa s´acostessin a la porteria local i sortint sempre amb la pilota controlada. Com ha fet diferencial destacaria que totes les jugadores han fet un treball extraordinari i han estat a un altíssim nivell.

Visca l´Hoquei Femení del C.P. Vic

«  ... 56 57 58 59 60  ...  »