13/09/2017

Patinatge
12/09/2017

VINE A PATINAR A L’ESCOLETA DE PATINATGE CLUB PATI VIC

El Club Patí Vic ha fomentat un  nou projecte per els mes menuts  a partir de 4 anys, l’escoleta de patinatge.

Aquest nou projecte  està pensat per ells, treballant; l’educació esportiva, creant un perfil amb les seves habilitats mentals i físics amb el moment de practicar aquest esport, comunicatius amb el entrenador i companys, potenciant el seu rendiment i les seves habilitats, diversió, psicomotricitat esportiva, el ball, equilibri del cos sobre els patins i bones postures de col·locació,  jocs creatius amb aquest esport desenvolupant l’equilibri físic i mental.

INSCRIPCIONS; A  les oficines del club pati vic,

Dies; Dissabte de 12 A 13:30.

SOCIS: 100€ ANUALS.

NO SOCIS: 200€ ANUALS

Primer equip
08/09/2017

Lloc: Pavelló Olímpic del CP Vic

Data: dimarts 12 de setembre de 2017

Hora: 9 del vespre

Competició: 2a jornada de l'Ok lliga catalana

07/09/2017

Nota de premsa

Vic, 7 de setembre del 2017

La Junta Directiva del Club Patí Vic assumeix la presidència del club

Després d’un any i escaig com a President de la Junta Directiva del Club Patí Vic, el Sr. Daniel Martín ha fet pública la seva renuncia al càrrec per motius professionals. Les responsabilitats derivades del seu càrrec professional ha fet incompatible mantenir les responsabilitats que comporta la direcció del Club Patí Vic.

Des de la Junta Directiva, agraïm la professionalitat i la dedicació que el Sr. Daniel Martín ha entregat al club al llarg de la seva trajectòria. Ha estat un orgull comptar amb una persona de les seves característiques. Li desitgem molts èxits en la seva trajectòria professional i el millor en el terreny personal.

Per altra banda, els membres de la Junta Directiva, de forma unànime, hem acordat assumir i liderar la presidència i continuar treballant pel club.

Atentament,

Junta Directiva del Cub Patí Vic

Natació
03/09/2017

PISCINA EXTERIOR

Oberta fins l'11 de setembre de 2017

Tancada del 12 al 15 de setembre de 2017

... i si el temps ho permet

per despedir l'estiu el 16 i 17 de setembre la mantidrem oberta

PISCINA INTERIOR

Oberta del 1 al 11 de setembre

Horaris de dilluns a divendres

07:00 a 10:00h / 13:00 a 15:00h / 19:00 a 21:00h

Horari dissabtes           Horari diumenges

07:00 a 10:00h               08:00 a 10:00h

del 12 al 15 de setembre

de 07:00 a 21:00h

Dissabte 16/09      de 07:00 a 10:00h

Diumenge 17/09    de 08:00 a 10:00h

A PARTIR DEL 18 DE SETEMBRE 2017

HORARI HABITUAL

31/08/2017

Avui ha estat l’últim dia que en Ramon i a Paquita, responsables de la concessió del bar-restaurant, han treballat al nostre Club. Els motius han estat estrictament personals i deixen el C.P.Vic amb la sensació d’haver format una gran família.

Durant disset anys hem pogut gaudir del seu bon menjar i de la seva companyia. Els socis ens trobàvem al seu bar: compartíem experiències, somriures, debats... tot amb el millor servei i amb un excel·lent menjar. En Ramon ens feia uns plats boníssims elaborats amb productes de màxima qualitat i, la Paquita i la Puri ens els servien amb la seva energia i el seu entusiasme que tant les caracteritza. Què més podíem demanar?

Des del Club dir-los que, com els colors del Vic, els portarem sempre al nostre cor. Els desitgem molta sort en aquesta nova etapa i agraïm sincerament tot el que han aportat al Club. No els diem adéu sinó arreveure i els esperem per aquí que els rebrem amb els braços ben oberts!

Enllaç a l'entrevista

Aprofitem l’avinentesa per presentar-vos els nous responsables de la concessió del bar-restaurant: en Manel i la Carme, als quals els donem la benvinguda i els desitgem, igualment, molta sort.

«  ... 6 7 8 9 10  ...  »