Gimnàs i Fitness
06/08/2015

A partir del 5 d'octubre es començaran classes de Zumba Kids, adreçades a nens i nenes d'entre 5 i 11 anys.

Horari: Cada dilluns de 18:00h a 19:00h

Preu soci: 12 euros/mes

Preu no soci: 16 euros/mes

Per més informació us podeu adreçar a les oficines del Club.

31/07/2015

La sala d'actes del Museu de l'Esport Melcior Colet de Barcelona va acollir dimecres passat la presentació de la nova temporada d'hoquei patins i el sorteig de calendaris en totes les categories.

A les 19.00 hores va començar l'acte de presentació de la temporada 2015-2016 que va comptar amb la presència del Secretari general de la Federació Catalana de Patinatge (FCP)  Quim Pastor, la presidenta del Comitè Català d'Hoquei Patins (CCd'HP-FCP), Maria Moltó, els vocals del CCd'HP Carles Altimiras i Òscar Saldaña, i el tècnic d'informàtica de la FCP, Albert Monrabà.

El Secretari General de la Federació Catalana, Quim Pastor, va agrair la presència dels clubs i els va demanar la seva col·laboració per seguir creixent en quantitat i qualitat arreu del territori. Pastor va destacar que l'hoquei patins es manté com el tercer esport d'equip federat més practicat a Catalunya, amb 1082 equips (12 més que la temporada anterior): "En 5 anys s'han creat 350 equips més, la majoria dels quals són equips de l'hoquei base i femení. Les previsions apunten a superar els 11.000 practicants federats la temporada vinent. A Catalunya no som pas un esport minoritari, tingue´m-ho clar i digue´m-ho arreu".
A continuació Maria Moltó, presidenta del CCd'HP, Carles Altimiras i Òscar Saldaña, van explicar les novetats de la temporada vinent: La represa de la Hoquei Lliga Catalana; els canvis en el format de la Copa Lliga Nacional Catalana i 1a Catalana; el canvi en el format de la Copa Lliga Catalana Femení, de forma que serà una única competició per tot el sènior femení, donant opcions als equips de 2a catalana per poder participar, si accedeixen per nivell esportiu, amb equips de Nacional Catalana Femení; Increment en 6 equips del sènior femení; Nova Supercopa de Veterans,...
També es va comunicar que els clubs podran consultar, abans de l'inici de la temporada, les Bases de Competició i els Reglaments de Disciplina i de Competició actualitzats, amb els canvis i acords des de de l'Assemblea General de 1988.
Pastor i Moltó també van demanar la col·laboració dels clubs per modificar algunes conductes de violència verbal i física que s'han detectat en alguns partits per part dels aficionats i els pares dels esportistes en hoquei base. Des de la Federació es posarà en marxa una campanya de sensibilització contra la violència de tot tipus a l'esport i alhora es prendran més mesures sancionadores.

A continuació el tècnic d'informàtica de la FCP, Albert Monrabà. va procedir a fer el sorteig de totes les categories de les competicions d'àmbit català i de la territorial de Barcelona. A partir d'aleshores ja es van fer públics els calendaris de competició.

Primer equip
26/07/2015

El proper dijous dia 30 de juliol a les 6 de la tarda, es celebrarà al Museu Olímpic i de l'Esport Joan Antoni Samaranch de Barcelona, el sorteig del calendari de l’OK Lliga 2015/16, serà condicional per què els 4 primers classificats de la temporada passada 14/15 (F.C. Barcelona, H.C. Liceo, CE Vendrell i CP Vic) jugaran entre ells les 4 últimes jornades.

La competició començarà el cap de setmana del 20 de setembre i finalitzarà el 4 de juny del 2016. La Supercopa d’Espanya es disputarà el cap de  setmana del 31 d’octubre i 1 de novembre. La primera volta finalitzarà el 23 de gener de 2016, la Copa del Rei es jugarà del 25 al 28 de febrer de 2016.

20/07/2015

Ja tenim les fotos del Mulla’t 2015.

Aquest any ha set tot un èxit, ens hem pogut refrescar amb sucs de taronja a càrrec del McDonald’s, AquaZumba i guerra de pistoles d’aigua a càrrec dels voluntaris del club i sobretot un salt com cap altre !!

Moltes gràcies a totes les persones que heu participat al mulla’t, fent costat a totes les persones que pateixen d’esclerosis múltiple.

Fotos del mulla't 2015

Pàdel
19/07/2015

Aquest diumenge 12 de juliol s'ha celebrat la final del cicruit de bronze de pàdel al Club Patí Vic.

Campions: Daniel Huerta - Ismael Acuña

Subcampions: Xavier Sagalés - Humbert tura

Enhorabona a tots els participants.

Entrega de premis

Casals
11/07/2015

Ja s’ha acabat la segona setmana del casal English Summer 2015 ! una setmana molt divertida !!

Fotos 2a setmana

03/07/2015

El proper diumenge dia 12 de juliol a partir de les 11:00, vine al Club Patí Vic i Mulla't per l'escrlerosi múltiple.

A les 12:00 hi haurà el salt i al foto oficial del Mulla't.

Recorda que ja tenim el merchandising i la guardiola de recaptació a l'Atenció al Client del club.

Patinatge
01/07/2015

El cap de setmana 27 i 28 de juny, la secció de patinatge organitza la segona edició del Torneig Internacional de patinatge "Ciutat de Vic", amb la presència d'unes 150 patinadores de 12 clubs catalans i francesos?. Es podrà gaudir de dos dies intensos d'un molt alt nivell de patinatge, per part d'algunes de les millors patinadores i jutges de renom internacional.

A més, els dos dies anteriors, dijous 25 i divendres 26, tindrà lloc un campus de tecnificació de patinatge en les nostres instal·lacions, amb més de 40 participants de diferents clubs que s'allotjaran en l'alberg.

«  ... 61 62 63 64 65  ...  »