Patinatge
04/05/2015

Aquest dissabte, a Santa Perpètua de Mogoda, la Laia Martí, amb un ball gairebé perfecte sense cap errada, ha aconseguit aprovar el Certificat de la Federació catalana de patinatge, per la qual cosa, aquest any vinent ja podrà participar en el circuit oficial de competicions de la Federació, que permet competir a nivell de Barcelona, Catalunya, Espanya, Europa, ...

Patinatge
26/04/2015

Aquest diumenge a la tarda, la secció de patinatge del club han tornat a la competició, en el Torneig Interclubs de la Federació Catalana de Patinatge. En el nostre pavelló, les nostres patinadores han tornat a aconseguir uns molt bons resultats, amb quatre podis.

Així, en categoria Iniciació C menors la Júlia Perarnau ha quedat primera, la Cristina Salomó segona i l'Íngrid Font sisena; en categoria Iniciació C majors, la Carla Prat també ha quedat primera; en categoria Iniciació A la Judit Navarro no ha quedat classificada entre les primeres tot i un bon ball, i en categoria Certificat la Laia Martí s'ha classificat en tercera posició.

Dins de quinze dies tindrà lloc a Igualada la segona fase d'aquest torneig. Les tres primeres classificades en cada categoria sumant els resultats d'ambdós dies accediran a la semifinal territorial de la província de Barcelona el proper mes de juliol.

23/04/2015

El Club Patí Vic us desitja que passeu una feliç diada de Sant Jordi.

14/04/2015

Apunta't al campus d'hoquei del Club Patí Vic

Pàdel
09/04/2015

Apunta't al primer torneig de pàdel Interclubs entre el Club Patí Vic i el Pàdel Fòrum Centelles.

«  ... 61 62 63  »