Tennis
05/05/2015

Del 26 de maig al 7 de juny les instal·lacions del Club Patí Vic acolliran la 3a edició del torneig Open de Tennis. Es tracta d'un torneig obert, no federat  El guanyador i el finalista del quadre principal s'enduran premi econòmic, mentre que els vencedors del quadre de consolació, material esportiu.

Les inscripcions es poden fer entre el dia 4 i 20 de maig a la següent adreça electrònica: competiciocpvic@yahoo.com

El preu de la inscripció serà 15 € pels socis i 18€ pels no socis. Els partits es disputaran a partir de les 19.00h entre setmana i el cap de setmana durant tot el dia.

Esports Horitzó col·labora en la organització del torneig.

No hi falteu!

Patinatge
04/05/2015

Aquest dissabte, a Santa Perpètua de Mogoda, la Laia Martí, amb un ball gairebé perfecte sense cap errada, ha aconseguit aprovar el Certificat de la Federació catalana de patinatge, per la qual cosa, aquest any vinent ja podrà participar en el circuit oficial de competicions de la Federació, que permet competir a nivell de Barcelona, Catalunya, Espanya, Europa, ...

Patinatge
26/04/2015

Aquest diumenge a la tarda, la secció de patinatge del club han tornat a la competició, en el Torneig Interclubs de la Federació Catalana de Patinatge. En el nostre pavelló, les nostres patinadores han tornat a aconseguir uns molt bons resultats, amb quatre podis.

Així, en categoria Iniciació C menors la Júlia Perarnau ha quedat primera, la Cristina Salomó segona i l'Íngrid Font sisena; en categoria Iniciació C majors, la Carla Prat també ha quedat primera; en categoria Iniciació A la Judit Navarro no ha quedat classificada entre les primeres tot i un bon ball, i en categoria Certificat la Laia Martí s'ha classificat en tercera posició.

Dins de quinze dies tindrà lloc a Igualada la segona fase d'aquest torneig. Les tres primeres classificades en cada categoria sumant els resultats d'ambdós dies accediran a la semifinal territorial de la província de Barcelona el proper mes de juliol.

23/04/2015

El Club Patí Vic us desitja que passeu una feliç diada de Sant Jordi.

14/04/2015

Apunta't al campus d'hoquei del Club Patí Vic

Pàdel
09/04/2015

Apunta't al primer torneig de pàdel Interclubs entre el Club Patí Vic i el Pàdel Fòrum Centelles.

«  ... 61 62 63 64 65  »