15/06/2015

Posant per la foto ensenyat orgullosos la medalla de plata , per la fita aconseguida aquest cap de setmana a la Seu d’Urgell ; en Nil Baucells i en Martí Espinosa de l’Infantil A , Subcampions de Catalunya amb la selecció territorial de Barcelona A.

Torneig disputat amb un nivell altíssim , on les diferents seleccions territorials de Catalunya , juntament amb la d’Andorra s’han disputat amb una lligueta de tots contra tots i una final entre el primer i segon de la lligueta.

La final es va disputar entre les seleccions de Barcelona A i Barcelona B i la victòria va ser per la selecció territorial de Barcelona B.

Felicitats

Tennis
14/06/2015

L'equip júnior masculí del Club Patí Vic guanya la Lliga Juvenil del Terrassa

Avui dissabte l'equip júnior masculí de l'escola de tennis del Club Patí Vic s'ha proclamat campió de la Lliga Juvenil del Terrassa en vèncer per 2 a 1 la final contra el Club Deportiu Terrassa Hockey, els organitzadors de la competició.

Ferran Sellés ha guanyat el seu partit per 6/2 i 7/5, Oriol Riera ha perdut i el campió s'ha decidit en l'emocionant partit que disputaven Jep Martí (CP Vic) i Derek Góngora. El primer set l'ha guanyat el jugador de Terrassa i el segon set se l'ha endut el jugador del Patí Vic. Tot s'ha decidit en un definitiu tercer set que no s'ha pogut acabar a causa d'una lesió muscular del jugador del Terrassa, quan el marcador era favorable al Patí Vic per 5 jocs a 4. La retirada de Góngora ha donat la victòria final als jugadors del Club Patí Vic.

Per la seva banda, l'equip absolut masculí va perdre en semifinals contra el CT Sabadell la setmana passada.

Tant un equip com l'altre (júnior i absolut masculí) van finalitzar la lliga regular en primer lloc.

La setmana que ve hi haurà l'entrega de trofeus a les instal·lacions del CD Terrassa.

Pàdel
11/06/2015

Aplaçat el Torneig BMW de pàdel.

Disculpeu les molèsties.

09/06/2015

Martí Espinosa i Nil Baucells , ambdós components de l’equip de l’Infantil A del Club Patí Vic , aquest proper cap de setmana 12-13-14 de Juny disputaran el Campionat de Catalunya de Seleccions Territorials Infantils , que es celebrarà a la Seu d’Urgell.

Formaran part de la Selecció Territorial de Barcelona Nord i competiran contra les altres territorials de BCN sud , Girona , Tarragona , Lleida i Andorra .

Esperem i desitgem que puguin competir al màxim nivell tal i com ens tenen acostumats.

Molta sort als dos.

Pàdel
09/06/2015

Arriben les fases finals del Pàdel x Catalunya, la festa del pàdel català al nostre club.
El proper cap de setmana del 13 i 14 de juny Els campions i campiones de més de 40 clubs es disputaran ser les paralles guanyadores del Pàdel x Catalunya i el nostre club acollirà part de les fases de grups i totes les finals.
Us animem a participar de l'esdeveniment tot el cap de setmana on hi haurà un partit d'exhibció amb les millors pales del país i moltes hores de bon pàdel.
Cal destacar que hem reservat dues pistes durant tot el dissabte pel soci i que si alguns de voasaltres voleu participar en primera persona en l'esdeveniment hi haurà una fase prèvia dissabte pel matí destinada a tots aquells no classificats o que no heu pogut participar.

Tennis
08/06/2015

Roger Ordeig s'ha proclamat campió del 3r Open de Tennis del Club Patí Vic aquest dissabte al matí, després de guanyar a la final al jugador del Club Tennis Vic Gerard Solà per 6/3 i 6/1. Ordeig, que ha competit amb una beca esportiva als Estats Units, va iniciar-se en el tennis a l'escola de tennis del nostre club. Gerard Solà no ha pogut revalidar el títol aconseguit l'any passat.

Per la seva banda, Joan Soler (CT Manlleu) s'ha adjudicat el quadre de consolació en vèncer al jugador del Club Patí Vic Ferran Sellés en dos sets. Aquesta ha estat la primera participació de Soler al torneig organitzat pel Club Patí Vic.

Al voltant d'uns 25 tennistes han participat en la 3a edició de l'Open de tennis del Club Patí Vic. El torneig tenia una dotació econòmica de 180€ a repartir entre els guanyadors del quadre principal, mentre que els vencedors del quadre de consolació han obtingut material esportiu.

L'Open de tennis del Club Patí Vic s'ha consolidat com a una de les cites tennístiques més rellevants de la primavera a la comarca, i que atreu a jugadors de bon nivell.

Esports Horitzó ha estat el patrocinador del torneig.

22/05/2015

Apunta't al campus de hoquei de sant joan.

Gimnàs i Fitness
19/05/2015

Revisa els nous horaris de pilates.

«  ... 61 62 63 64 65  ...  »