Pàdel
19/07/2015

Aquest diumenge 12 de juliol s'ha celebrat la final del cicruit de bronze de pàdel al Club Patí Vic.

Campions: Daniel Huerta - Ismael Acuña

Subcampions: Xavier Sagalés - Humbert tura

Enhorabona a tots els participants.

Entrega de premis

11/07/2015

Ja s’ha acabat la segona setmana del casal English Summer 2015 ! una setmana molt divertida !!

Fotos 2a setmana

03/07/2015

El proper diumenge dia 12 de juliol a partir de les 11:00, vine al Club Patí Vic i Mulla't per l'escrlerosi múltiple.

A les 12:00 hi haurà el salt i al foto oficial del Mulla't.

Recorda que ja tenim el merchandising i la guardiola de recaptació a l'Atenció al Client del club.

Patinatge
01/07/2015

El cap de setmana 27 i 28 de juny, la secció de patinatge organitza la segona edició del Torneig Internacional de patinatge "Ciutat de Vic", amb la presència d'unes 150 patinadores de 12 clubs catalans i francesos?. Es podrà gaudir de dos dies intensos d'un molt alt nivell de patinatge, per part d'algunes de les millors patinadores i jutges de renom internacional.

A més, els dos dies anteriors, dijous 25 i divendres 26, tindrà lloc un campus de tecnificació de patinatge en les nostres instal·lacions, amb més de 40 participants de diferents clubs que s'allotjaran en l'alberg.

28/06/2015

Ja s’ha acabat la primera setmana del casal English Summer 2015 i ha set tot un èxit !

Fotos 1a setmana

Natació
23/06/2015

Comença l'horari d'estiu, obrim la piscina exterior i reduïm els horaris de la piscina interior. Revisa els nous horaris.

22/06/2015

Ja hi som !

Avui comença el casal Englis Summer 2015 ! apa a passar-ho molt be !!

Tennis
16/06/2015

L'equip comarcal de tennis del Club Patí Vic es va proclamar guanyador de la Copa del Comarcal d'Osona plata aquest passat cap de setmana en guanyar a l'equip del CT Manlleu per 4 a 1, en un enfrontament disputat a les instal·lacions del Club Tennis Vic, organitzador de la competició. L'equip estava format pels jugadors Òscar Moratalla, Jordi Moya, Irene Mitjavila, Jep Martí, Ferran Sellés, Joel Vilarrasa i Ramon Copo.
Jordi Moya va vèncer el seu partit en dos sets, a l'igual que Irene Mitjavila (la seva primera victòria en la competició) i el doble format per la parella Joel Vilarrasa i Jep Martí. Un resultat més ajustat va ser el del partit de la parella formada per Ramon Copo i Ferran Sellés, que es van imposar en un supertiebreak definitiu.
Per la seva banda, Òscar Moratalla no va poder endur-se el que hauria significat un 5 a 0 en el global de la final, i va perdre el seu partit en dos sets molt ajustats.
Aquest és el segon any consecutiu que l'equip de tennis del Comarcal guanya la Copa, i a l'haver-se assegurat la segona plaça a la lliga, disputarà properament el playoff d'ascens a categoria Or contra el CT Torelló, com a equip visitant.
A la foto, tots els jugadors que van disputar la final. D'esquerre a dreta, Irene Mitjavila, Jep Martí, Ferran Sellés, Joel Vilarrasa, Ramon Copo, Òscar Moratalla i Jordi Moya.

«  ... 66 67 68 69 70  ...  »