Tennis
08/06/2015

Roger Ordeig s'ha proclamat campió del 3r Open de Tennis del Club Patí Vic aquest dissabte al matí, després de guanyar a la final al jugador del Club Tennis Vic Gerard Solà per 6/3 i 6/1. Ordeig, que ha competit amb una beca esportiva als Estats Units, va iniciar-se en el tennis a l'escola de tennis del nostre club. Gerard Solà no ha pogut revalidar el títol aconseguit l'any passat.

Per la seva banda, Joan Soler (CT Manlleu) s'ha adjudicat el quadre de consolació en vèncer al jugador del Club Patí Vic Ferran Sellés en dos sets. Aquesta ha estat la primera participació de Soler al torneig organitzat pel Club Patí Vic.

Al voltant d'uns 25 tennistes han participat en la 3a edició de l'Open de tennis del Club Patí Vic. El torneig tenia una dotació econòmica de 180€ a repartir entre els guanyadors del quadre principal, mentre que els vencedors del quadre de consolació han obtingut material esportiu.

L'Open de tennis del Club Patí Vic s'ha consolidat com a una de les cites tennístiques més rellevants de la primavera a la comarca, i que atreu a jugadors de bon nivell.

Esports Horitzó ha estat el patrocinador del torneig.

22/05/2015

Apunta't al campus de hoquei de sant joan.

Gimnàs i Fitness
19/05/2015

Revisa els nous horaris de pilates.

Gimnàs i Fitness
19/05/2015

Revisa els nous horaris de Zumba.

Pàdel
15/05/2015

Apunta't al casal de tecnificació de pàdel 2015.

Patinatge
11/05/2015

Intens cap de setmana de patinatge i altre cop amb molts bons resultats. Dissabte les patinadores més petites van participar en el torneig Sek Catalunya, competint amb clubs de nivell com Sitges, Castellar, Manresa, i van aconseguir fins a sis podis?. I diumenge, a Igualada, vam participar en el torneig Interclubs de la Federació, on tres patinadores, la Laia Martí, la Júlia Perarnau i la Cristina Salomó van pujar al podi i es van classificar per a la semifinal de la província de Barcelona.

09/05/2015

CAMPIONAT DE CATALUNYA JUVENIL

CLUB PATÍ VIC 4at. Classificat

Aquest cap de setmana l’equip juvenil del Club Patí Vic , ha disputat la fase final del Campionat de Catalunya a Mollet del Vallès , dins un gran ambient d’hoquei patins .

Entre el divendres i dissabte , es va disputar la lligueta , en que el Vic va quedar primer de grup en guanyar al Noia i Manlleu i perdre amb el Vendrell.

El primer partit , disputat contra el Noia , els jugadors d’en Miquel Torras assistit per en Dani Moreno , van jugar un bon partit , dinàmic i sense gairebé errors , imposant-se al marcador per 4 – 1

Dissabte mati les coses es van tornar una mica menys dolces i el Vendrell va imposar el seu joc i control sobre la pista , i en cap moment el Vic va donar la sensació de poder donar la volta al marcador , que al final del partit reflexava un resultat advers de 1 – 4.

Però a la tarda contra el Manlleu va ser diferent , novament els blanc i vermells van tornar-se a imposar a la pista davant d’un Manlleu que ho va intentar però no va poder fer-se amb el control del partit en cap moment , el resultat va ser de 3 – 1 , el que va permetre acabar la fase de lligueta primers de grup i evitar al Barça a Semifinal.

La Semifinal es va disputar contra el Voltregà , mal partit dels nois d’en Miquel Torras que no van poder plantar-li cara a un Voltregà que el dia anterior es va classificar in-extremis amb un gol a 4 segons del final del partit. Un contundent 6 – 1 al marcador final , càstig excessiu pel joc que van fer uns i altres sobre la pista de Mollet.

A la tarda de diumenge es va disputar el partit pel 3er i 4at lloc , contra el Manlleu que havia perdut la semifinal contra el Barça a la tanda de faltes directes ; Partit sense mes història que la de gaudir de l’hoquei patins per part dels dos equips i en que es va imposar el Manlleu per un ajustat 1 – 2.

Bon campionat dels jugadors vigatans , bon ambient i esportivitat i destacar la magnifica organització del Mollet Hoquei Club , que amb la amabilitat de la seva gent sempre va estar pendent en tot moment de nosaltres.

Tennis
05/05/2015

Del 26 de maig al 7 de juny les instal·lacions del Club Patí Vic acolliran la 3a edició del torneig Open de Tennis. Es tracta d'un torneig obert, no federat  El guanyador i el finalista del quadre principal s'enduran premi econòmic, mentre que els vencedors del quadre de consolació, material esportiu.

Les inscripcions es poden fer entre el dia 4 i 20 de maig a la següent adreça electrònica: competiciocpvic@yahoo.com

El preu de la inscripció serà 15 € pels socis i 18€ pels no socis. Els partits es disputaran a partir de les 19.00h entre setmana i el cap de setmana durant tot el dia.

Esports Horitzó col·labora en la organització del torneig.

No hi falteu!

«  ... 66 67 68 69  »