07/05/2018

11 SETMANES INFINITES AVENTURES

Del 25 de Juny al 7 de Setembre

Període d'inscripcions: del 7 de Maig al 21 de Juny
On les podem entregar:  a les instal·lacions del Club (a recepció)
Data límit per als pagaments: dilluns dia 21 de Juny

El divendres dia 8 de juny, a les 19:30 hores, farem la presentació del CASAL d'ESTIU a les instal·lacions del Club, on s'explicaran les activitats i resoldran el vostres dubtes.

més informació a casal@clubpativic.cat

14/03/2018

Training Competició del 25 al 29 de juny de 2018
+15 anys

1er Torn del 1 al 7 de juliol de 2018
2008 - 2010

2n Torn del 8 al 14 de juliol de 2018
2004 - 2007

+info

12/07/2017

La setmana passada, del 2 al 8 de juliol, passaren pel Campus Internacional d’Hoquei un grup més de nens i nenes. En aquest cas, eren tots nascuts entre el 2003 i el 2006 i vingueren d’indrets i països diversos.

Van poder rebre entrenaments ajustats a la seva etapa de formació i, per tant, al llarg de tota la setmana els tècnics i entrenadors van poder explotar al màxim el talent de cadascun dels jugadors i jugadores.

El Campus Internacional 2017 esdevé enguany en la seva XXIena edició i és valorat internacionalment des del sentit més ampli: els jugadors aprenen tècnica, presa de decisions, joc d’equip i valors... Per a ells és una experiència enriquidora en tots els sentits i molt positiva de viure per a qualsevol nen o nena que gaudeixi amb l’hoquei!

Als que ja heu vingut, us esperem l’any vinent i als que encara no ho heu provat, veniu l’any que ve que de ben segur tornareu!

07/07/2017

El 26 de juny va iniciar-se el Casal d’estiu del Club Patí Vic i, per ara, ha estat un èxit en tots els sentits.

L’equip de monitors i tècnics esportius fan gaudir dia rere dia als nens i nenes amb activitats ben diverses, tant lúdiques com esportives, totes elles enllaçades per un fil conductor comú: el coneixement de diferents països del món.

Cada setmana, els nens i nenes coneixen un país diferent; amb la seva cultura, tradicions, danses i cançons... I alhora, practiquen esports universals com el futbol, el tennis, la natació, el pàdel i el voleibol platja.

Per ara, els 60 nens i nenes que han passat pel casal han pogut conèixer Canadà i Egipte. Veniu i apunteu-vos, que no us podeu perdre conèixer-ne d’altres!!

El Club oferirà aquest servei durant tot l’estiu, concretament fins el 8 de setembre. Recordeu que l’horari del Casal és de les 9 del matí fins a les 13 hores amb la possibilitat d’incloure el dinar al nostre restaurant, on els vostres fills recuperaran les forces amb un menú equilibrat i de màxima qualitat.

Veniu, apunteu-vos i gaudiu de l’estiu al Club Patí Vic! Us hi esperem!!

link a la galeria d'imatges

07/07/2017

Del 25 de juny a l’1 de juliol van passar per les nostres instal·lacions els nens i nenes del Campus Internacional 2017 nascuts entre el 2007 i el 2009.

És la XXIa edició del Campus i any rere any creix en popularitat i renom. Aquesta setmana hi ha hagut 50 nens i nenes vinguts de diferents racons de Catalunya, tots ells amb un equip i experiència diferents però amb un tret comú: tots ells juguen a hoquei... i com en gaudeixen!

Els nens i nenes estaven instal·lats a l’alberg Canonge Collell i passaven el dia a les nostres instal·lacions fent activitats ben diverses i orientades al seu creixement tant esportiu com personal. I es que el Campus compta amb un gran equip de professionals; entrenadors titulats i/o llicenciats en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport.

El diumenge es va fer la recepció dels nens i de les respectives famílies, així com una presentació del Campus a tots els assistents.

Ja a partir de dilluns, començaren les activitats esportives i lúdiques previstes: entrenaments, partits, piscina... I a les nits, gresca de la bona! Jocs de nit, discoteca, gelat a la plaça... Sort n’hi ha que quan es ficaven al llit, dormien com angelets intentant recuperar forces per l’endemà.

El dissabte, com a cloenda, es van organitzar partidets 3x3 a la pista de l’Olímpic on tots els pares i mares van poder assistir-hi i recollir als seus fills amb una motxilla carregada de noves vivències, nous coneixements, nous amics i sobretot un molt bon record d’aquest Campus i del Club Patí Vic!

Aquesta setmana hi ha el segon torn del Campus Internacional 2017, ja us en informarem!