12/07/2017

La setmana passada, del 2 al 8 de juliol, passaren pel Campus Internacional d’Hoquei un grup més de nens i nenes. En aquest cas, eren tots nascuts entre el 2003 i el 2006 i vingueren d’indrets i països diversos.

Van poder rebre entrenaments ajustats a la seva etapa de formació i, per tant, al llarg de tota la setmana els tècnics i entrenadors van poder explotar al màxim el talent de cadascun dels jugadors i jugadores.

El Campus Internacional 2017 esdevé enguany en la seva XXIena edició i és valorat internacionalment des del sentit més ampli: els jugadors aprenen tècnica, presa de decisions, joc d’equip i valors... Per a ells és una experiència enriquidora en tots els sentits i molt positiva de viure per a qualsevol nen o nena que gaudeixi amb l’hoquei!

Als que ja heu vingut, us esperem l’any vinent i als que encara no ho heu provat, veniu l’any que ve que de ben segur tornareu!

07/07/2017

Del 25 de juny a l’1 de juliol van passar per les nostres instal·lacions els nens i nenes del Campus Internacional 2017 nascuts entre el 2007 i el 2009.

És la XXIa edició del Campus i any rere any creix en popularitat i renom. Aquesta setmana hi ha hagut 50 nens i nenes vinguts de diferents racons de Catalunya, tots ells amb un equip i experiència diferents però amb un tret comú: tots ells juguen a hoquei... i com en gaudeixen!

Els nens i nenes estaven instal·lats a l’alberg Canonge Collell i passaven el dia a les nostres instal·lacions fent activitats ben diverses i orientades al seu creixement tant esportiu com personal. I es que el Campus compta amb un gran equip de professionals; entrenadors titulats i/o llicenciats en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport.

El diumenge es va fer la recepció dels nens i de les respectives famílies, així com una presentació del Campus a tots els assistents.

Ja a partir de dilluns, començaren les activitats esportives i lúdiques previstes: entrenaments, partits, piscina... I a les nits, gresca de la bona! Jocs de nit, discoteca, gelat a la plaça... Sort n’hi ha que quan es ficaven al llit, dormien com angelets intentant recuperar forces per l’endemà.

El dissabte, com a cloenda, es van organitzar partidets 3x3 a la pista de l’Olímpic on tots els pares i mares van poder assistir-hi i recollir als seus fills amb una motxilla carregada de noves vivències, nous coneixements, nous amics i sobretot un molt bon record d’aquest Campus i del Club Patí Vic!

Aquesta setmana hi ha el segon torn del Campus Internacional 2017, ja us en informarem!

07/07/2017

El 26 de juny va iniciar-se el Casal d’estiu del Club Patí Vic i, per ara, ha estat un èxit en tots els sentits.

L’equip de monitors i tècnics esportius fan gaudir dia rere dia als nens i nenes amb activitats ben diverses, tant lúdiques com esportives, totes elles enllaçades per un fil conductor comú: el coneixement de diferents països del món.

Cada setmana, els nens i nenes coneixen un país diferent; amb la seva cultura, tradicions, danses i cançons... I alhora, practiquen esports universals com el futbol, el tennis, la natació, el pàdel i el voleibol platja.

Per ara, els 60 nens i nenes que han passat pel casal han pogut conèixer Canadà i Egipte. Veniu i apunteu-vos, que no us podeu perdre conèixer-ne d’altres!!

El Club oferirà aquest servei durant tot l’estiu, concretament fins el 8 de setembre. Recordeu que l’horari del Casal és de les 9 del matí fins a les 13 hores amb la possibilitat d’incloure el dinar al nostre restaurant, on els vostres fills recuperaran les forces amb un menú equilibrat i de màxima qualitat.

Veniu, apunteu-vos i gaudiu de l’estiu al Club Patí Vic! Us hi esperem!!

link a la galeria d'imatges

09/05/2017

Presentació

Ja tornem a tenir el Casal d’ESTIU 2017 de Club Patí Vic, amb  un equip professional de monitors i tècnics esportius, que us faran gaudir amb diferents activitats, tant esportives com lúdiques, on ampliarem els coneixements amb les cultures i tradicions que hi ha al món.

Activitats

Cada setmana es treballarà un país diferent, amb les seves tradicions, on hi hauran activitats relacionades amb danses tradicionals, cançons típiques del país, manualitats, disfresses, així com la pràctica de diferents disciplines esportives, com tennis, pàdel, natació, futbol...

Servei de menjador

Per altra banda, comptem amb un excel·lent servei de menjador  en el restaurant que tenim en les nostres instal·lacions de 13:00 h. a 15:00 h.

Grups

S’han fet 3 grups ben diferenciats en funció de les edats del nens i nenes:

PETITS      (3-5 ANYS)

MITJANS   (6-9 ANYS)

GRANS      (10-12 ANYS)

ESPEREM I DESITJEM QUE ELS VOSTRES FILLS PUGUIN GAUDIR D’UN CASAL D’ESTIU 2017 PLE D’EMOCIONS I ACTIVITATS.