09/05/2017

Presentació

Ja tornem a tenir el Casal d’ESTIU 2017 de Club Patí Vic, amb  un equip professional de monitors i tècnics esportius, que us faran gaudir amb diferents activitats, tant esportives com lúdiques, on ampliarem els coneixements amb les cultures i tradicions que hi ha al món.

Activitats

Cada setmana es treballarà un país diferent, amb les seves tradicions, on hi hauran activitats relacionades amb danses tradicionals, cançons típiques del país, manualitats, disfresses, així com la pràctica de diferents disciplines esportives, com tennis, pàdel, natació, futbol...

Servei de menjador

Per altra banda, comptem amb un excel·lent servei de menjador  en el restaurant que tenim en les nostres instal·lacions de 13:00 h. a 15:00 h.

Grups

S’han fet 3 grups ben diferenciats en funció de les edats del nens i nenes:

PETITS      (3-5 ANYS)

MITJANS   (6-9 ANYS)

GRANS      (10-12 ANYS)

ESPEREM I DESITJEM QUE ELS VOSTRES FILLS PUGUIN GAUDIR D’UN CASAL D’ESTIU 2017 PLE D’EMOCIONS I ACTIVITATS.

08/03/2017

CAMPUS INTERNACIONAL 2017

El Campus Internacional d’Hoquei Patins del Club Patí Vic, té com a objectiu oferir als nens i nenes de tot el món la oportunitat de formar-se tan com a jugadors d’hoquei com a persones, a través d’una metodologia d’entrament ajustada a cada etapa de formació i brindar la oportunitat a tots aquells jugadors a explotar al màxim el seu talent.

Aquest any el campus celebra la seva XXI edició, i torna amb més força i novetats que mai:

- Entrenaments tècnics, tàctics i físics; Competicions internes i clínics.

- Entrenaments específics per a jugadors centrats en la millora de presa de decisions del joc.

- Entrenaments específics per porters. El porter com a element clau de l'equip.

- Metodologia d’entrenament ajustada a cada etapa de formació.

- Presència de jugadors de primer nivell, amb qui nens i nenes podran interactuar i aprendre.

- Internacionalització: presència de jugadors del continent, possibilitant les relacions interculturals entre joves.

- Activitats d'oci i temps lliure.

L’organització està estructurada de manera professional a través d’Entrenadors titulats, llicenciats en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport i professionals de les diferents àrees esportives. Totes les àrees articulades i vinculades entre si.

Aquest es realitzarà a les instal·lacions del club durant l’estiu del 2017. El campus estarà dividit en tres torns:

1er torn -> Pensat per a nens i nenes nascuts entre el 2007 i el 2009. El primer torn iniciarà el diumenge 25 de juny i finalitzarà el dissabte 1 de juliol.

2on torn -> Pensat per a nens i nenes nascuts entre el 2003 i el 2006. Aquest s’iniciarà el diumenge 2 de juliol i finalitzarà el dissabte 8 de juliol.

Training competició -> Aquest torn està pensat per a jugadors/es a partir de 15 anys. S’iniciarà el dilluns10 de juliol i finalitzarà el divendres 14.

+ info TRAINING COMPETICIÓ:

El training competició és un programa d'entrenament dissenyat i desenvolupat per Ferran Pujalte, actual entrenador del Club Patí Vic amb àmplia trajectòria a l'OK Lliga, i obert a tots aquells jugadors a partir de 15 anys que es troben en una fase formativa on la competició pren rellevància.

Dirigida als jugadors que busquin millorar el seu rendiment, formant-se de manera integral, adquirint i desenvolupant nous aprenentatges per tal de ser el jugador complert que demana l'actual competició d'alt nivell.

Objectius del Training Competició:

- Proporcionar a l'esportista una visió global de què és i què significa l'esport de competició modern.

- Millorar els aspectes tàctics del jugador de pista en el marc de la competició.

Tot a través d'una metodologia de treball innovadora, en una setmana totalment diferent i enriquidora per tots els participants mitjançant el treball col·lectiu i individual, scouting (video) i relació dels aspectes teòrics i pràctics.

PREUS CAMPUS Amb pernoctació

Tarifa per a: socis Club Patí Vic, germans/es, porters/es i grups de 6 jugadors
1er TORN
2on TORN

PREUS CAMPUS Sense prenoctació

Tarifa per a: socis Club Patí Vic, germans/es, porters/es i grups de 6 jugadors
1er TORN
2on TORN

PREUS TRAINING COMPETICIÓ

Tarifa standard
Tarifa per a: socis Club Patí Vic, germans/es, porters/es i grups de + 6 jugadors
Pensió complerta
Diurns
29/07/2016

Excel·lent participació als casals d’estiu del Club Patí Vic. Enguany, les inscripcions han estat tot un èxit, amb una mitjana de 70 nens i nenes cada setmana.

Les activitats realitzades durant els casals es divideixen en tres grans blocs que es van realitzant durant cada setmana. Aquests blocs són natació, raqueta i activitats lúdiques. Totes les activitats les realitzen monitors especialitzats en cada un dels àmbits.

El curs de natació consta de sessions dirigides per monitors de natació. En aquesta activitat es busca un millor perfeccionament dels diferents estils de natació. A l’activitat de raqueta es treballen dues disciplines esportives diferents com són el tennis i del pàdel. Les sessions de treball són especifiques de cada esport. Les activitats lúdiques els nens i nenes fan des de tallers, jocs gegants, gimcanes, festa de l’escuma... i també disposen d’estones per jugar i gaudir de la piscina. A banda d’aquestes activitats, el grup dels grans, fan sortides cada divendres pels voltants del club. Com a activitat extra es va fer una acampada al club la nit dijous 21 a divendres 22 de juliol.

A part d’aquestes activitats generals que realitzen tots els nens i nenes, també es disposa d’un servei de benvinguda de 8 a 9 del matí per les famílies que ho necessiten i servei de menjador d’1 a 3, servit pel Bar-Restaurant del Club, amb una vintena de nens cada dia.

Els casals d’estiu del Club Patí Vic també es realitzaran durant tot l’agost i la primera setmana de setembre. Les inscripcions estan obertes!