21/06/2018

Ja tenim la graella dels horaris de les activitats que faran al Casal d'Estiu del Club Patí Vic a partir del proper dilluns dia 25 de juny de 2018.

Per tots aquells que s’hagin apuntat a través de hoquei la setmana del 25 al 29 de juny, el hoquei es farà avent esmorzat i els monitors els ajudaran a canviar-se.

Tan els petits, mitjans com els grans els dies que els hi toca natació han de venir canviats de casa (totes les setmanes)!!

07/05/2018

11 SETMANES INFINITES AVENTURES

Del 25 de Juny al 7 de Setembre

Període d'inscripcions: del 7 de Maig al 21 de Juny
On les podem entregar:  a les instal·lacions del Club (a recepció)
Data límit per als pagaments: dilluns dia 21 de Juny

El divendres dia 8 de juny, a les 19:30 hores, farem la presentació del CASAL d'ESTIU a les instal·lacions del Club, on s'explicaran les activitats i resoldran el vostres dubtes.

més informació a casal@clubpativic.cat

14/03/2018

Training Competició del 25 al 29 de juny de 2018
+15 anys

1er Torn del 1 al 7 de juliol de 2018
2008 - 2010

2n Torn del 8 al 14 de juliol de 2018
2004 - 2007

+info

12/07/2017

La setmana passada, del 2 al 8 de juliol, passaren pel Campus Internacional d’Hoquei un grup més de nens i nenes. En aquest cas, eren tots nascuts entre el 2003 i el 2006 i vingueren d’indrets i països diversos.

Van poder rebre entrenaments ajustats a la seva etapa de formació i, per tant, al llarg de tota la setmana els tècnics i entrenadors van poder explotar al màxim el talent de cadascun dels jugadors i jugadores.

El Campus Internacional 2017 esdevé enguany en la seva XXIena edició i és valorat internacionalment des del sentit més ampli: els jugadors aprenen tècnica, presa de decisions, joc d’equip i valors... Per a ells és una experiència enriquidora en tots els sentits i molt positiva de viure per a qualsevol nen o nena que gaudeixi amb l’hoquei!

Als que ja heu vingut, us esperem l’any vinent i als que encara no ho heu provat, veniu l’any que ve que de ben segur tornareu!

07/07/2017

El 26 de juny va iniciar-se el Casal d’estiu del Club Patí Vic i, per ara, ha estat un èxit en tots els sentits.

L’equip de monitors i tècnics esportius fan gaudir dia rere dia als nens i nenes amb activitats ben diverses, tant lúdiques com esportives, totes elles enllaçades per un fil conductor comú: el coneixement de diferents països del món.

Cada setmana, els nens i nenes coneixen un país diferent; amb la seva cultura, tradicions, danses i cançons... I alhora, practiquen esports universals com el futbol, el tennis, la natació, el pàdel i el voleibol platja.

Per ara, els 60 nens i nenes que han passat pel casal han pogut conèixer Canadà i Egipte. Veniu i apunteu-vos, que no us podeu perdre conèixer-ne d’altres!!

El Club oferirà aquest servei durant tot l’estiu, concretament fins el 8 de setembre. Recordeu que l’horari del Casal és de les 9 del matí fins a les 13 hores amb la possibilitat d’incloure el dinar al nostre restaurant, on els vostres fills recuperaran les forces amb un menú equilibrat i de màxima qualitat.

Veniu, apunteu-vos i gaudiu de l’estiu al Club Patí Vic! Us hi esperem!!

link a la galeria d'imatges