El Club Patí Vic és una entitat esportiva fundada el 1951 a Vic, Osona, amb la finalitat de promoure i practicar l’hoquei patins i el patinatge, entre altres esports. És el club d’hoquei més antic d’Osona i actualment compta amb 2.000 socis titulars i més de 6000 associats.

Actualment, el Club Patí Vic disposa d’uns 25.000m2 d’instal·lacions dedicades al desenvolupament de tot tipus d’activitat esportiva i social. Es troba en una ubicació privilegiada de la Catalunya central, amb gran quantitat de vies de comunicació que possibiliten un accés ràpid i còmode. A més, la seva ubicació dintre la ciutat de Vic aporta tranquil·litat i unes vistes excel·lents que conviden a la practica de l’esport de forma relaxada.

Gràcies als èxits esportius aconseguits pel primer equip, juntament amb tota la trajectòria del club, s’ha assolit un reconeixement i seguiment mediàtic a nivell local, nacional i fins i tot internacional. Aquest fet, permet al Club Patí Vic exportar la seva marca i filosofia com a valor afegit al món de l’èlit esportiu.

Com a exemple d’afició i compromís, cal destacar que s’ha aconseguit consolidar un sistema de difusió mediàtica propi, que ha servit de referència per altres clubs i fins i tot és utilitzat com a suport en diversos medis de comunicació.
Pas rere pas, però sempre a pas ferm, el Club Patí Vic és un club que camina cap al futur, millorant dia a dia.

Vídeos del club

«  1  »