161022_presentacio_patinatge_artistic.jpg

17/05/2017

Èxit aclaparador de la secció de patinatge del CP Vic al trofeu "SEK Catalunya". Podis a totes les categories. Enhorabona a les patinadores i a l'entrenadora per la feina feta en temps tan difícils.

enllaç a la galeria d'imatges

03/04/2017

Aquest cap de setmana la secció de patinatge artístic del Club Patí Vic ha participat en el Trofeu d'Argelaguer (Club Patí Olot). Un bon nombre de patinadores han competit en les diferents categories. Pel que fa a la Categoria C, ple per a tres patinadores del Vic: Ainhara Domínguez-Burgos (1era), Júlia Bou-Sepúlveda (2a) i Laia Román-Costa (3a). En categoria A menor l'Estel Cara-Masaramon ha ocupat la 3a posició. Es destaca la bona organització per part del Club Patí Olot.

29/03/2017

Aquest cap de setmana s'ha celebrat el Trofeu de Patinatge Artístic Ciutat de Girona amb una fantàstica organització del CPA Girona. Un total de 17 patinadores del Club Patí Vic han participat amb diferents podis i bons resultats.

En la jornada de dissabte les vigatanes Clara Bernabeu-Ramos (Pre-Iniciació B Menors) i Cristina Castany-Fabregas (Pre-Iniciació B Majors) van obtenir la primera posició en la seva categoria. I diumenge l'Ainhara Domínguez-Burgos (Iniciació C) va obtenir el tercer lloc.

La setmana que ve la Secció de Patinatge participarà al Trofeu d'Argelaguer (CPA Olot) i el proper 8 d'bril començarà la fase d'Interclubs d'enguany al Pavelló del Club Patí Vic.

20/11/2016

El dissabte passat va tenir lloc a Fornells de la Selva la Copa Catalana d'Iniciacions, competició d'àmbit català i la màxima aspiració en el nivell de Certificat. En nom de Barcelona i amb els colors rogiblancs del Vic teniem al nostre patinador Christian Ramos, el qual va aconseguir pujar a l'esglaó més alt del podi i va aconseguir endur-se el títol de *Campió de la Copa de Catalunya de Certificat*.

Tot això però no hagués estat possible sense la colla d'entrenadors que el van assessorar tècnicament: Manolo Hernández, Eva Montero i Belén Sáez, coordinats per l'entrenadora nacional Judit Ponsa que recentment ha agafat la baixa.

17/11/2016

El proper cap de setmana tindrà lloc a Fornells de la Selva (Girona) la Copa Catalana d'Iniciació, una competició d'àmbit català en la qual només hi tenen accés els tres millors classificats del Torneig Interclubs (en el cas de la Territorial de Barcelona), i els altres tres millors patinadors d'iniciació de cadascuna de les territorials restants: Territorial de Girona, Territorial de Tarragona i Territorial de Lleida. En representació de Barcelona i del Club Patí Vic trobarem a Christian Ramos en la categoria de Certificat.

Els entrenaments de la seva categoria tindran lloc a les 10:45 del matí dissabte dia 19 i la competició començarà a les 16:00 de la tarda.

El patinador estarà assessorat tècnicament per Manolo Hernández, degut a la recent baixa per maternitat de la Judit Ponsa.