161022_foto_presentacio.jpg

07/05/2017

Aquest cap de setmana el nostre Club ha tingut el privilegi d’acollir els diferents equips participants del Campionat de Barcelona en la categoria Benjamí.

Al llarg de tot el dissabte es realitzà una lligueta entre quatre grups de tres equips en cadascun d’ells. D’aquestes classificacions resultants en sortiren els vuit equips que jugarien el diumenge per tal d’aconseguir la primera posició.

La final, molt disputada, s’ha realitzat entre el CP Voltregà A i el CH Caldes A, guanyant el Voltregà per 1 gol a 0.

La classificació final ha estat:

1. CP Voltregà A
  2. CH Caldes A
  3. CP Vilanova A
  4. Igualada HC B
  5. CE Arenys de Munt A
  6. PHC Sant Cugat A
  7. Vilassar HC A
  8. HF Sant Josep SS

Des del Club volem agrair la col·laboració de voluntaris i organització per tal de fer possible aquest campionat. Evidentment, també felicitar a tots els equips pel nivell que han demostrat i per haver-nos fet gaudir de dos dies intensos del nostre esport preferit; l’hoquei patins. Felicitats a tots els equips!

web del resultats

07/05/2017

El diumenge 7 de maig, una representació de l'escoleta del Club Patí Vic va participar en el 2n Torneig d'escoles d'hoquei patins de Roda de Ter.
Els nens i nenes s'ho van passar molt bé i van demostrar tot el que han aprés a l'escoleta durant aquest temporada. Una nova experiència per seguir creixent.

07/05/2017
El Comarcal B del club patí Vic s'ha proclamat campió de la seva lligueta, a falta encara de l'últim partit, malgrat que finalment l'han perdut, a casa, contra el CP Voltregà.
Ha estat un partit molt emocionant, amb empat a un gol les dues primeres parts i que finalment s'ha resolt a favor del Voltregà per tan sols un gol de diferència.
Felicitar a tots els components de l'equip i al seu entrenador, en Jordi Burgaya, que en el seu primer any de partits han gaudit i han après a parts Iguals. Un aplaudiment pels campions.
02/05/2017

CAMPIONAT DE CATALUNYA HOQUEI PATINS

JUVENIL A , TERCER CLASSIFICAT

A les portes  de la gloria es va quedar el Juvenil A d’en Dani Moreno en acabar tercer en el Campionat de Catalunya Juvenil , celebrat a Maçanet de la Selva aquest cap de setmana , ja que només els dos primers accedeixen al Campionat d’Espanya.

Magnifica actuació dels Juvenils , ja que segons els experts probablement han jugat el millor hoquei del campionat , però no ni va haver prou , l’Arenys de Munt els hi va barrar el pas a les semifinals.

El torneig va començar amb bon peu el divendres a la tarda   ,   derrotant al Reus Deportiu per  2 a 0 , en un bon partit amb el lògics nervis del debut , però amb molt bones maneres , el mati de dissabte li va tocar el torn al C.H. Caldes , partit ajustadíssim en que es va decidir amb la transformació de la falta directe en arribar el Caldes a les 10 faltes , a la tarda ,  ja en partit intranscendent contra el Manlleu que també ja estava classificat matemàticament per semifinals , el resultat va ser negatiu amb un 3 a 1 a favor dels Manlleuencs.

El partit de semifinals contra l’Arenys va faltar un pel de sort , van començar marcant primer els del Maresme , però a 4 minuts del descans , un potent xut des del llindar de l’area , el Vic va posar l’empat al marcador . A un minut del final del primer temps  l’arbitre va xiular un penal mes que dubtós , el qual va transformar l’Arenys , i es va arribar al descans amb 1 a 2 a favor de l’Arenys.

A la represa , l’Arenys es va avançar novament al marcador fent el 1 a 3 , però al cap d’un minut el Vic novament tornava a entrar en el partit transformant un penal . El partit va continuar amb el 2 a 3 i amb els nostres dins del partit fins al minut 5 , amb una bola que es va emportar amb els peus el davanter contrari , els quals  l’arbitre no va considerar voluntaris , entrant per la banda i posava el 2 a 4 al marcador.

Difícil de remuntar amb un partit tant competitiu , el 2 a 5 final , va venir a conseqüència de la falta directe en arribar a les 10 faltes a 20 segons del final per la lògica pressió que feien els Vigatants.

Desànim inicial dels nanos , però van saber refer-se , a la tarda al partit pel 3er i 4at lloc , van demostrar el que han estat fent al llarg de tota la temporada , jugar a hoquei , un hoquei de magnifica qualitat i donant un gran espectacle , guanyant al Manlleu per un contundent 5 a 3 final.

Felicitats a tots els jugadors i cos tècnic per la magnifica temporada.