161022_foto_presentacio.jpg

11/06/2017

SOM DE PRIMERA!!

C.P. CALAFELL 2 – C.P. VIC 3

Aquest diumenge a la pista del Calafell , el segon equip del Club Patí Vic , format integrament per jugadors Juniors i Juvenils de la Base , ha aconseguit l’ascens a Primera Catalana, en derrotar al Calafell i superar la segona eliminatòria , equip de primera que promocionava per evitar el descens  , i  que el divendres a l’olimpic ja es va posar la primera pedra , amb el resultat favorable de 8 a 1 pel Vic .

No ha estat gens fàcil i tot es va iniciar en l’últim partit de la lliga regular guanyant al Breda a casa on eren ells o nosaltres ,  per poder entrar a la promoció d’ascens.

Dues eliminatòries han tingut de superar per aconseguir la fita , la primera , duríssima , contra un Bigues i Riells disposat a tot. La segona contra el Calafell que promocionava per evitar el descens de Primera Catalana, i  el mes importat s’han guanyat brillantment els 4 partits , a casa i a domicili , demostrant el molt bon joc que tenen aquest jugadors en els seus sticks ,  i sense especular amb els resultats positius dels partits d’anada.

Magnífic i merescut final de temporada per aquests jugadors que ho han donat tot pel Club, i l’han situat en el bon camí , recuperant les bones sensacions , i demostrant que  la feina ben feta , sempre  dona els resultats que es pretenen.

Moltes felicitats als jugadors i al còs tècnic , Enhorabona!!

10/06/2017

Avui dissabte dia 10 de juny  el Comarcal A  ha disputat la festa final de temporada.

El torneig ha estat jugat a les instal.lacions del  club patí Taradell. Hi han participat 7 equips  i el nostre Comarcal A  hi ha estat present representant la nostra entitat.

El torneig s' ha jugat amb un format de 3x3 i ha estat molt disputat . Els nens han jugat i gaudit com ho han fet durant tota la temporada.

Tots els participants han rebut com a premi una samarreta del consell i s'ha fet una foto de família de tots els equips junts .

Deixem enrere la primera  fase, la fase comarcal, una fase plena d'alegries i de molt bons moments. Una fase on ens hem trobat com equip i com a família i tots junts farem el salt a fases posteriors.

07/06/2017

Aquest divendres a 1/4 de 9 del vespre es viurà al pavelló Olímpic el partit anada de l'eliminatòria per pujar a la primera catalana. L'equip va supera la primera eliminatòria contra el Bigues guanyant els dos partits.

L'equip contrari es el CP Calafell, equip militant a la primera catalana que es juga el no baixar de categoria.

El partit de tornada a Calafell serà el diumenge a les 12 del migdia.

Us hi esperem !!!

I amb el teu suport

PUJAREM !!!!

28/05/2017

Ahir dissabte, 27 de maig, una representació de l'escoleta del Club Patí Vic, va participar a la 17a Festa-Torneig Joan Petit Nens amb càncer.
38 clubs d'hoquei patins i més de 300 nens i nenes van poder gaudir d'aquest esport que tant ens estimem. Però el més important és que vam col•laborar a la recaptació de diners per a la investigació del càncer infantil.

Link a una petita galeria d'imatges.

07/05/2017

Aquest cap de setmana el nostre Club ha tingut el privilegi d’acollir els diferents equips participants del Campionat de Barcelona en la categoria Benjamí.

Al llarg de tot el dissabte es realitzà una lligueta entre quatre grups de tres equips en cadascun d’ells. D’aquestes classificacions resultants en sortiren els vuit equips que jugarien el diumenge per tal d’aconseguir la primera posició.

La final, molt disputada, s’ha realitzat entre el CP Voltregà A i el CH Caldes A, guanyant el Voltregà per 1 gol a 0.

La classificació final ha estat:

1. CP Voltregà A
  2. CH Caldes A
  3. CP Vilanova A
  4. Igualada HC B
  5. CE Arenys de Munt A
  6. PHC Sant Cugat A
  7. Vilassar HC A
  8. HF Sant Josep SS

Des del Club volem agrair la col·laboració de voluntaris i organització per tal de fer possible aquest campionat. Evidentment, també felicitar a tots els equips pel nivell que han demostrat i per haver-nos fet gaudir de dos dies intensos del nostre esport preferit; l’hoquei patins. Felicitats a tots els equips!

web del resultats