161022_foto_presentacio.jpg

13/05/2018

L’equip Juvenil A dirigit per Dani Moreno i Francesc Carmona han obtingut la medalla de plata aquest matí al Campionat d’Espanya celebrat a la ciutat madrilenya de Rivas Vaciamadrid.

Han fet un Campionat excel·lent només cedint a la final.

En la fase de Grups han guanyant tots els partits , Rochapea de Pamplona (11-1), CP Irlandesas de Sevilla (13-0) i Oviedo Roller (11-2).

A la Semifinal es vam trovar l’equip local el CP Rivas las Lagunas, el partit arribant a la fi dels 40 minuts de joc amb l’empat a 3 gols i  forçant la pròrroga, aquí si el Vic s’imposà per 8 a 3 aconseguint el pas a la final.

A la final el Vic es trova ja a un vell conegut el CP Manlleu, ara fa dues setmanes li vàrem guanyar la final de Catalunya per 3 a 2.
La Final d’avui ha set una altre història, la primera part el Vic no ha pogut amb un Manlleu molt efectiu amb atac i a la segona part la reacció de l’equip vigatà ha arribat massa tard i l’electrònic ha quedat clavat amb el resultat final de 8 a 5 pel CP Manlleu.

Felicitem als jugadors i cos tècnic, no sempre es pot guanyar però l'important es arribar i a la propera ho tornarem a intentar !!!

Enllaç de tots els resultats del Campionat RESULTATS

11/05/2018

De l'11 al 13 de Maig de 2018 l'equip Juvenil A del Club participa l Campionat d'Espanya que organita el Club Patín Rivas Las Lagunas, a la ciutat madrilenya de Rivas-Vaciamadrid.

Tots el partits es podran seguir en directe per streaming pel canal de youtube de Rivas las Lagunas Canal youtube partits https://www.youtube.com/watch?v=QmPGtI3CINs

Amb aquest enllaç podeu veure els horaris dels partits Calendaris i horaris

Equips Classificats:

Club Patí Vic -A
Club Patí Manlleu -A
Compañia de Maria-A (A Corunya)
Roller Hockey CH (Oviedo)
CP Rivas La Laguna (Madrid)
CP Irlandesas (Sevilla)
UDC Rochapea -IHP  (Pamplona)
CD Mundaiz (Donostia)

30/04/2018

L'equip Juvenil-A del CP Vic aquest diumenge es va proclamar Campió de Catalunya que es van celebrat  a Vila-seca.

Dani Moreno i Francesc Carmona van gestionar encertadament l'equip, sent els primers de grup i guanyant a la semifinal al Lleida-Llista per 1 a 0 , arribant a la final contra el CP Manlleu.

Van jugar una  Final molt emocionat en la  que el Vic ,  va fer una segona part per emmarcar i superant al rival  per 3 a 2.

Cal dir ,  que l’equip va estar recolzat en tot moment per una afició entregada i amb la presencia destacada de la presidenta del Club Patí Vic , la sra. Lídia Vila .

De l'11 al 13 de Maig  , els dos equips finalistes participaran al Campionat d'Espanya que organitazà el Club Patín Rivas Las Lagunas  , de Rivas-Vaciamadrid (Madrid).

Equips Classificats:

Club Patí Vic -A
Club Patí Manlleu -A
Compañia de Maria-A (A Corunya)
Roller Hockey CH (Oviedo)
CP Rivas La Laguna (Madrid)
CP Irlandesas (Sevilla)
Iruña Hockey (Pamplona)
CD Mundaiz (Donostia)

27/04/2018

L'equip Juvenil-A del Club Patí Vic comença avui a les 4 de la tarda la seva participació al Campionat de Catalunya Juvenil a la ciutat de Vila-seca (Tarragonès).

Enquadrat al Grup-A amb els equip del FC Barcelona, CE Arenys de Munt-B i HC Sentmenat-A.

Amb el Grup-B hi ha els equips CE Arenus de Munt-A, CE Noia-A, CP Manlleu-A i Lleida-Llista.

Enllaç al calendari i resultats

19/04/2018

Divendres comença 36è Campionat de Catalunya de hoquei patins, on participaran tres equips del Club Patí Vic Júnior-A, Juvenil-A i Infantil-A.

A Juneda (Les Garriges) i participarà l'equip Júnior, el juvenil a Vila-seca (Tarragonès) i Cassà de la Selva (Gironès) l'equip infantil.

Del 20-22 d'abril participaran els equips Júnior-A i l'Infantil-A.

Del 27-29 d'abril ho farà l'equip Juvenil-A (enllaç horaris properament)

Enllaç als horaris dels Campionats Júnior i Infantil