20/09/2017

Arrel de la situació política que actualment s’està vivint al nostre país, el Club Patí Vic manifesta tot el suport a institucions, entitats i persones que treballen per tal de garantir la llibertat d’expressió, el dret a decidir, la defensa del país i de la democràcia.

Atentament,

Junta Directiva del Cub Patí Vic

13/09/2017

Data: Diumenge 8 d'octubre de 2017

Properament mes informació.

07/09/2017

Nota de premsa

Vic, 7 de setembre del 2017

La Junta Directiva del Club Patí Vic assumeix la presidència del club

Després d’un any i escaig com a President de la Junta Directiva del Club Patí Vic, el Sr. Daniel Martín ha fet pública la seva renuncia al càrrec per motius professionals. Les responsabilitats derivades del seu càrrec professional ha fet incompatible mantenir les responsabilitats que comporta la direcció del Club Patí Vic.

Des de la Junta Directiva, agraïm la professionalitat i la dedicació que el Sr. Daniel Martín ha entregat al club al llarg de la seva trajectòria. Ha estat un orgull comptar amb una persona de les seves característiques. Li desitgem molts èxits en la seva trajectòria professional i el millor en el terreny personal.

Per altra banda, els membres de la Junta Directiva, de forma unànime, hem acordat assumir i liderar la presidència i continuar treballant pel club.

Atentament,

Junta Directiva del Cub Patí Vic