17/07/2017

Benvolguts socis,

Ens complau informar-vos que el proper dia 29 de juliol es realitzarà el primer sopar a la fresca. La piscina exterior estarà oberta fins les 12 de la nit amb servei de socorristes i es vendran tiquets amb antelació per al sopar.

Si esteu interessats en comprar-los, els trobareu a secretaria. Els adults pagaran 10 euros i els nens 6 euros. Els tiquets inclouen entrepà a escollir, beguda i postres

Al llarg de la tarda es realitzaran partidets de volley platja i després del sopar podrem gaudir de la millor música a la piscina amb DJ Capde (Oriol Capdevila).

Esport, sopar, piscina i música... Què més es pot demanar? Tot junt en una mateixa nit i en un espai familiar i privilegiat; el nostre Club.

Us hi esperem!

05/07/2017

Els propers dies 15, 16, 22 i 23 de juliol hi haurà la Segona Jornada de Voluntariat al nostre Club.

La primera jornada va ser tot un èxit de participació, tant d’empreses com de socis i n’estem realment orgullosos. El Club està millorant, i entre tots estem fent possible aquest canvi.

Ja heu vist el que vam aconseguir entre tots amb dos dies?

Us animem a que vingueu i sigueu partícips de l’esdeveniment. Entre tots ho aconseguirem! No hi podeu faltar!

Tots Som, Fem i Estimem el Club!

21/06/2017

COMUNICAT D’AGRAÏMENT DES DEL CLUB PATÍ VIC

Benvolguts socis i amics del Club,

Des del Club Patí Vic volem agrair a les següents empreses la seva col·laboració en el sopar de final de temporada del Club.

• ? Bon Preu-Esclat
  • ? Pastas Gallo
  • ? Fruiteria Terns
  • ? Esports Estel
  • ? Hockeymania
  • ? Bar-Restaurant Club Patí Vic

El sopar va servir-se a unes 350 persones, resultant així, un èxit total de participació. Hi van ser convidades totes les disciplines esportives del club: hoquei patins, patinatge, tennis, pàdel i natació i de les 8 fins les 12 de la nit es va poder gaudir de la primera capbussada a la piscina olímpica.

Des del Club volem seguir treballant per fer del nostre Club un club esportiu modèlic, millorant els serveis i oferint dia rere dia millors serveis i més activitats.

Junts aconseguirem tot allò que ens proposem.

Gràcies de nou per la vostra participació i restem a la vostra disposició.

16/06/2017

Vic, 16 de juny de 2017

AQUEST CAP DE SETMANA OBRIM

PISCINA EXTERIOR -ESTIU 2017-

Dissabte 17 de juny i diumenge 18 de juny de 2017

HORARI: 10:00 a 20:00h

Tornarem a obrir DIMECRES 21 de juny fins a mitjans de setembre

PISCINA INTERIOR -ESTIU 2017-

Horari dissabte                Horari diumenge

07:00 a 10:00h                        08:00 a 10:00h

OBSERVACIONS

• NOMÉS EN CAS DE PLUJA S’OBRIRÀ LA PISCINA INTERIOR
  • ESTÀ TOTALMENT PROHIBIT BANYAR-SE FORA DE L’HORARI ESTABLERT. EN CAS D’INCOMPLIMENT DE LA NORMATIVA/HORARIS, EL CLUB RESTARÀ EXEMPT DE QUALSEVOL RESPONSABILITAT.

30/05/2017

Aquest cap de setmana hi hagut un esdeveniment extraordinari a les instal·lacions del Club Patí Vic. Un grup de socis i diverses empreses han col·laborat en la millora de les instal·lacions: pintant, realitzant treballs de fusteria i jardineria... Fins i tot alguns socis s’han ofert per continuar algunes tasques al llarg d’aquesta setmana.

El bon ambient i el caire cooperatiu van protagonitzar la jornada, esdevenint així un esdeveniment festiu. La jornada es va desenvolupar al llarg de tot el cap de setmana, i van acabar participant uns 35 socis col·laboradors i un total de 3 empreses.

En les properes setmanes es realitzarà una segona jornada de voluntariat per tal de realitzar algunes millores més i deixar les instal·lacions a punt per aquest estiu. El nostre objectiu és que tots els socis puguin gaudir més i millor del nostre club.

Des de la Junta es vol agrair sincerament la participació activa que hi ha hagut i animem als socis a venir en la següent jornada.

Tots Som, Fem i Estimem el Club!

Galeria d'imatges