23/05/2017

La primera jornada de voluntariat

Arriba la primera  jornada de voluntariat al nostre club.
L' objectiu  és crear un equip de  col·laboradors que puguin trobar més socis que estiguin disposats a donar un cop de mà per millorar el nostre club.
Els socis que ens hem quedat volem, apreciem i estimem aquest club, i ha de començar per nosaltres (socis) a fer petites millores, rentant la imatge i la cara a unes excel·lents instal·lacions.

Us comento, el passat dimarts a les 19:00 hores ens vàrem reunir, uns quants socis d’aquest grup per començar a prioritzar i calendaritzar activitats, per tal  que es vegi que en el nostre  club hi  comencen haver canvis.
Les primeres activitats o millores que s’han decidit fer els propers dies 27 i 28 de Maig, són:

1).- Pintar les balles de l' exterior del club (que es vegi un canvi des de fora).
2).- Pintar la façana de l' edifici (només la que dona a la piscina).
3).- L' autobús de la zona infantil.

La idea és tenir tot el material preparat i la gent confirmada abans del dijous 25.
Comentar-vos, que la idea és fer crida i fer venir força  gent, ja que en funció de la gent, es poden programar més activitats que tenim en reserva (exemple pintar el passadís de l’entrada al club...).
Es poden fer dos grups en funció de l’agenda de la gent, un equip el dissabte i un altre el diumenge.
La idea és acabar de confirmar el dimecres , que ja tindrem horaris de partits, temes familiars... i podem escollir dissabte o diumenge, o bé venir els dos dies , i dir quanta gent vindrà encara que no estiguin en el grup impulsor.
Hem d’anar involucrant a la gent, mica en mica.

A l’entrada, es penjarà una llista, perquè aquells socis que vulguin i/o que estiguin especialitzats en alguna feina (pintor, electricista, fuster...) puguin donar-nos un cop de mà.

Per suposat, esmorzarem tots junts.

Us hi esperem a tots perquè tots som club i el club és de tots !

12/05/2017

Ahir es va fer la primera jornada informativa del Club Patí Vic. Amb aquest tipus de trobades es pretén arribar al soci d'una manera més directa i informal i al mateix temps respondre als dubtes o escoltar el suggeriments que la massa social pugui tenir.

L'acte es va fer al vestíbol del pavelló olímpic per encabir el considerable número de socis i sòcies que hi van assistir.

Seguint els punts establerts en l'ordre del dia es va informar als socis de les diferents qüestions i actuacions que s'han portat a terme i a continuació es va obrir el torn de precs i preguntes.

Per part dels assistents i de la Junta Directiva es va valorar molt positivament l'intercanvi d'informació i d'opinions.

La Junta Directiva vol agrair l'interés demostrat i la bona predisposició dels participants en la jornada. La valoració de la trobada va ser molt positiva i és per això que creiem interessant que tinguin una continuïtat.

Aprofitem per recordar-vos que estem actualitzant les dades del socis, passeu per recepció si us plau.

05/05/2017

Vic, a cinc de maig de 2017

Benvolguts Socis /es,

Es convoca a tots els socis/es del club a la 1ª Jornada Informativa el proper dijous dia 11 de maig a les 20:00h del vespre, a la Sala del Billar (en cas de multitud ens ubicaríem al Hall del Pavelló 1)

S'informarà:

. Situació Actual del Club

- Aixecament del Pre-Concurs

- Negociacions Bancs

- Gestió cobrament Quota Recapitalització / socis

- Futur del Club

Agraïts per la vostra atenció us saludem atentament,

LA JUNTA DIRECTIVA

05/04/2017

Adjuntem document pdf amb la informació.

22/03/2017

Benvolgut Soci/a,

Com a president de la Junta Directiva del Club Patí Vic  volem agrair-vos la participació i suport a l’Assemblea Extraordinària d’ahir dia 21 març 2017,  per a l’aprovació del Pla Viabilitat.

L’Assemblea ha estat un èxit,  i des de la junta som totalment conscients que aixó ha estat així gràcies a la implicació i l’esforç de tots els socis/es., els treballadors, els jugadors del 1er. Equip, Entitats i Institucions i col.laboradors del Club.

És per aixó que una vegada més us volem fer arribar el nostre agraïment i la nostra voluntat i compromís de seguir treballant TOTS JUNTS!!!!

Moltes gràcies

La Junta Directiva