21/06/2017

COMUNICAT D’AGRAÏMENT DES DEL CLUB PATÍ VIC

Benvolguts socis i amics del Club,

Des del Club Patí Vic volem agrair a les següents empreses la seva col·laboració en el sopar de final de temporada del Club.

• ? Bon Preu-Esclat
  • ? Pastas Gallo
  • ? Fruiteria Terns
  • ? Esports Estel
  • ? Hockeymania
  • ? Bar-Restaurant Club Patí Vic

El sopar va servir-se a unes 350 persones, resultant així, un èxit total de participació. Hi van ser convidades totes les disciplines esportives del club: hoquei patins, patinatge, tennis, pàdel i natació i de les 8 fins les 12 de la nit es va poder gaudir de la primera capbussada a la piscina olímpica.

Des del Club volem seguir treballant per fer del nostre Club un club esportiu modèlic, millorant els serveis i oferint dia rere dia millors serveis i més activitats.

Junts aconseguirem tot allò que ens proposem.

Gràcies de nou per la vostra participació i restem a la vostra disposició.

16/06/2017

Vic, 16 de juny de 2017

AQUEST CAP DE SETMANA OBRIM

PISCINA EXTERIOR -ESTIU 2017-

Dissabte 17 de juny i diumenge 18 de juny de 2017

HORARI: 10:00 a 20:00h

Tornarem a obrir DIMECRES 21 de juny fins a mitjans de setembre

PISCINA INTERIOR -ESTIU 2017-

Horari dissabte                Horari diumenge

07:00 a 10:00h                        08:00 a 10:00h

OBSERVACIONS

• NOMÉS EN CAS DE PLUJA S’OBRIRÀ LA PISCINA INTERIOR
  • ESTÀ TOTALMENT PROHIBIT BANYAR-SE FORA DE L’HORARI ESTABLERT. EN CAS D’INCOMPLIMENT DE LA NORMATIVA/HORARIS, EL CLUB RESTARÀ EXEMPT DE QUALSEVOL RESPONSABILITAT.

30/05/2017

Aquest cap de setmana hi hagut un esdeveniment extraordinari a les instal·lacions del Club Patí Vic. Un grup de socis i diverses empreses han col·laborat en la millora de les instal·lacions: pintant, realitzant treballs de fusteria i jardineria... Fins i tot alguns socis s’han ofert per continuar algunes tasques al llarg d’aquesta setmana.

El bon ambient i el caire cooperatiu van protagonitzar la jornada, esdevenint així un esdeveniment festiu. La jornada es va desenvolupar al llarg de tot el cap de setmana, i van acabar participant uns 35 socis col·laboradors i un total de 3 empreses.

En les properes setmanes es realitzarà una segona jornada de voluntariat per tal de realitzar algunes millores més i deixar les instal·lacions a punt per aquest estiu. El nostre objectiu és que tots els socis puguin gaudir més i millor del nostre club.

Des de la Junta es vol agrair sincerament la participació activa que hi ha hagut i animem als socis a venir en la següent jornada.

Tots Som, Fem i Estimem el Club!

Galeria d'imatges

23/05/2017

La primera jornada de voluntariat

Arriba la primera  jornada de voluntariat al nostre club.
L' objectiu  és crear un equip de  col·laboradors que puguin trobar més socis que estiguin disposats a donar un cop de mà per millorar el nostre club.
Els socis que ens hem quedat volem, apreciem i estimem aquest club, i ha de començar per nosaltres (socis) a fer petites millores, rentant la imatge i la cara a unes excel·lents instal·lacions.

Us comento, el passat dimarts a les 19:00 hores ens vàrem reunir, uns quants socis d’aquest grup per començar a prioritzar i calendaritzar activitats, per tal  que es vegi que en el nostre  club hi  comencen haver canvis.
Les primeres activitats o millores que s’han decidit fer els propers dies 27 i 28 de Maig, són:

1).- Pintar les balles de l' exterior del club (que es vegi un canvi des de fora).
2).- Pintar la façana de l' edifici (només la que dona a la piscina).
3).- L' autobús de la zona infantil.

La idea és tenir tot el material preparat i la gent confirmada abans del dijous 25.
Comentar-vos, que la idea és fer crida i fer venir força  gent, ja que en funció de la gent, es poden programar més activitats que tenim en reserva (exemple pintar el passadís de l’entrada al club...).
Es poden fer dos grups en funció de l’agenda de la gent, un equip el dissabte i un altre el diumenge.
La idea és acabar de confirmar el dimecres , que ja tindrem horaris de partits, temes familiars... i podem escollir dissabte o diumenge, o bé venir els dos dies , i dir quanta gent vindrà encara que no estiguin en el grup impulsor.
Hem d’anar involucrant a la gent, mica en mica.

A l’entrada, es penjarà una llista, perquè aquells socis que vulguin i/o que estiguin especialitzats en alguna feina (pintor, electricista, fuster...) puguin donar-nos un cop de mà.

Per suposat, esmorzarem tots junts.

Us hi esperem a tots perquè tots som club i el club és de tots !

12/05/2017

Ahir es va fer la primera jornada informativa del Club Patí Vic. Amb aquest tipus de trobades es pretén arribar al soci d'una manera més directa i informal i al mateix temps respondre als dubtes o escoltar el suggeriments que la massa social pugui tenir.

L'acte es va fer al vestíbol del pavelló olímpic per encabir el considerable número de socis i sòcies que hi van assistir.

Seguint els punts establerts en l'ordre del dia es va informar als socis de les diferents qüestions i actuacions que s'han portat a terme i a continuació es va obrir el torn de precs i preguntes.

Per part dels assistents i de la Junta Directiva es va valorar molt positivament l'intercanvi d'informació i d'opinions.

La Junta Directiva vol agrair l'interés demostrat i la bona predisposició dels participants en la jornada. La valoració de la trobada va ser molt positiva i és per això que creiem interessant que tinguin una continuïtat.

Aprofitem per recordar-vos que estem actualitzant les dades del socis, passeu per recepció si us plau.