Informació (CAT)

CAMPUS INTERNACIONAL 2017

El Campus Internacional d’Hoquei Patins del Club Patí Vic, té com a objectiu oferir als nens i nenes de tot el món la oportunitat de formar-se tan com a jugadors d’hoquei com a persones, a través d’una metodologia d’entrament ajustada a cada etapa de formació i brindar la oportunitat a tots aquells jugadors a explotar al màxim el seu talent.

Aquest any el campus celebra la seva XXI edició, i torna amb més força i novetats que mai:

- Entrenaments tècnics, tàctics i físics; Competicions internes i clínics.

- Entrenaments específics per a jugadors centrats en la millora de presa de decisions del joc.

- Entrenaments específics per porters. El porter com a element clau de l'equip.

- Metodologia d’entrenament ajustada a cada etapa de formació.

- Presència de jugadors de primer nivell, amb qui nens i nenes podran interactuar i aprendre.

- Internacionalització: presència de jugadors del continent, possibilitant les relacions interculturals entre joves.

- Activitats d'oci i temps lliure.

L’organització està estructurada de manera professional a través d’Entrenadors titulats, llicenciats en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport i professionals de les diferents àrees esportives. Totes les àrees articulades i vinculades entre si.

Aquest es realitzarà a les instal·lacions del club durant l’estiu del 2017. El campus estarà dividit en tres torns:

1er torn -> Pensat per a nens i nenes nascuts entre el 2007 i el 2009. El primer torn iniciarà el diumenge 25 de juny i finalitzarà el dissabte 1 de juliol.

2on torn -> Pensat per a nens i nenes nascuts entre el 2003 i el 2006. Aquest s’iniciarà el diumenge 2 de juliol i finalitzarà el dissabte 8 de juliol.

Training competició -> Aquest torn està pensat per a jugadors/es a partir de 15 anys. S’iniciarà el dilluns10 de juliol i finalitzarà el divendres 14.

+ info TRAINING COMPETICIÓ:

El training competició és un programa d'entrenament dissenyat i desenvolupat per Ferran Pujalte, actual entrenador del Club Patí Vic amb àmplia trajectòria a l'OK Lliga, i obert a tots aquells jugadors a partir de 15 anys que es troben en una fase formativa on la competició pren rellevància.

Dirigida als jugadors que busquin millorar el seu rendiment, formant-se de manera integral, adquirint i desenvolupant nous aprenentatges per tal de ser el jugador complert que demana l'actual competició d'alt nivell.

Objectius del Training Competició:

- Proporcionar a l'esportista una visió global de què és i què significa l'esport de competició modern.

- Millorar els aspectes tàctics del jugador de pista en el marc de la competició.

Tot a través d'una metodologia de treball innovadora, en una setmana totalment diferent i enriquidora per tots els participants mitjançant el treball col·lectiu i individual, scouting (video) i relació dels aspectes teòrics i pràctics.

PREUS CAMPUS Amb pernoctació

Tarifa per a: socis Club Patí Vic, germans/es, porters/es i grups de 6 jugadors
1er TORN
2on TORN

PREUS CAMPUS Sense prenoctació

Tarifa per a: socis Club Patí Vic, germans/es, porters/es i grups de 6 jugadors
1er TORN
2on TORN

PREUS TRAINING COMPETICIÓ

Tarifa standard
Tarifa per a: socis Club Patí Vic, germans/es, porters/es i grups de + 6 jugadors
Pensió complerta
Diurns

Information (FR)

CAMPUS 2017 INTERNACIONAL

• 1ère semaine du 25 juin à 1 juillet, joueurs nés entre 2007 – 2009.
  • 2ème semaine du 2 à 8 juillet, joueurs nés entre 2003 – 2006
  • TRAINING COMPETITION, du  10 à  14 juillet c’est un produit d’innovation dirigé aux joueurs d’haute compétition, à partir de 15 ans.

PRESENTATION

Campus International 2017 est présenté avec une organisation structurée d’une façon professionnelle par des Entraineurs qualifiés, diplômés en STAPS et des professionnels qui travaillent des différentes domaines sportives, tous avec de l’expérience dans le monde de l’entrainement sportif.

• Objectifs Sportifs :
    • Améliorer les conditions technique – tactiques des joueurs et gardiens qui participent avec des séances d’entrainement planifiés et adaptés.
  • Objectifs Humains :
    • Créer une culture d’effort, de camaraderie, de coopération, de volonté, de la ténacité, du respect aux coéquipiers et adversaires, …
    • Promouvoir les valeurs éducatives et personnelles : autonomie et initiative personnelle, favoriser des relations sociales, développer la créativité  et le soin du propre corps.

CARACTÉRISTIQUES

• Organisation et planification des entrainements, sûre, efficace et progressive, avec les contenus techniques, tactiques, physiques et psychologiques correspondant à chaque âge.
  • Méthodologie d’entrainements adaptée à chaque phase de formation.
  • Entrainements techniques, tactiques et physiques ; compétitions internes et des conférences avec différents entraineurs.
  • Entrainements spécifiques des gardiens. Le gardien en tant que élément très important dans l’équipe.
  • Des joueurs d’haut niveau invités, avec qui les enfants pourront discuter et apprendre.
  • Internationalisation : avec l’arrivé des joueurs du continent pour favoriser les relations interculturels entre les jeunes.
  • Activités de loisir et de temps libre.

HORARI

• 8h Réveil
  • 8.15 Petit déjeuné
  • 10h Entrainement 1