Últims tweets

Notícies destacades

20/09/2017

Diumenge el CP Vic s’endugué el 6è torneig memorial “Joan Pous” en categoria prebenjamí iniciació després de realitzar un magnífic torneig. Dues treballades victòries contra Roda i Voltregà en la fase de grups van portar als nostres jugadors a la final on els esperava el Caldes. En un partit molt emocionant i amb diverses alternatives en el marcador, cap dels dos equips va imposar-se i la final es va decidir en els llençaments de faltes directes. Una major efectivitat en els llençaments i una gran actuació sota pals del nostre porter van decantar la final de la banda vigatana i van permetre al nostre equip aixecar la seva primera copa.

Felicitats prebenjamí iniciació!!

20/09/2017

Arrel de la situació política que actualment s’està vivint al nostre país, el Club Patí Vic manifesta tot el suport a institucions, entitats i persones que treballen per tal de garantir la llibertat d’expressió, el dret a decidir, la defensa del país i de la democràcia.

Atentament,

Junta Directiva del Cub Patí Vic

17/09/2017

El cap de setmana abans d’iniciar la temporada. Ho fan jugant tres partits amistosos contra L’IgualadaFHCP.

Comença el Minifem que fa un molt bon paper si tenim en compte que és el seu primer partit juntes. Un partit de tres parts on les mini ho van donar tot i no van deixar de lluitar en cap moment. La primera i la tercera part van finalitzar amb un 0-0 amb moltes ocasions de gol per part dels dos equips i la segona part amb 3 gols a favor de l’Igualada que s’en du la victoria. Molt bones sensacions i el més important, les jugadores van gaudir jugant el partit, fet fonamental per continuar avançant.

Seguidament va ser el torn de FEM12 que va sortir amb molta força i va demostrar que pot donar molt de joc aquesta temporada. Aquest  ja és el segon any com a equip i es van endur la victòria amb un resultat de 6-2.

Per finalitzar les Fem14 van transmetre molt bones sensacions tot i cal reforçar el treball en equip ja que en aquests moments és un equip nou i cal que es coneguin. L’Igualada es va imposar ràpidament obtenint la victòria que ja va ser definitiva durant tot el partit, acabant així amb un 4-12.

13/09/2017

Data: Diumenge 8 d'octubre de 2017