Notícies destacades

22/12/2020

Horari Festes de Nadal 2020/2021

Dijous dia 24 de desembre horari especial de 7:00 a 13:00 h.

Divendres dia 25 de desembre TANCAT TOT EL DIA.
Dissabte dia 26 de desembre TANCAT TOT EL DIA.

Dijous dia 31 de desembre horari especial de 7:00 a 13:00 h.

Divendres dia 1 de gener TANCAT TOT EL DIA.

Dimarts dia 5 de gener horari especial de 7:00 a 13:00 h.

Dimecres dia 6 de gener TANCAT TOT EL DIA.

Primer equip
27/11/2020

COMUNICAT

Aquest divendres, dia 27 de Novembre, s’ha detectat un positiu per Coronavirus SARS-CoV-2 al primer equip del Club Patí Vic. Aquest fet ha obligat a suspendre el partit del proper cap de setmana a la pista del C.E. Vendrell, corresponent a la desena jornada de l’OK Lliga masculina. També ha fet suspendre el duel entre el C.H. Caldes Recam-Làser i el C.P. Voltregà Stern Motor, ja que els calderins van ser els nostres últims rivals el passat dimarts dia 25.

La persona que ha contret la malaltia s’ha trobat malament aquest dijous al matí i s’ha dirigit al CAP per fer-se un test ràpid, que ha confirmat la infecció per COVID-19. Pel fet d’haver jugat dimarts passat contra el C.H. Caldes Recam-Làser, el primer equip no va entrenar dimecres i, per tant, ni els jugadors i cos tècnic van tornar a estar en contacte entre ells, ni amb la persona afectada.

De moment, tots els jugadors i membres del cos tècnic del primer equip del Club Patí Vic es troben a l’espera del que ens comuniqui Salut Pública i dels resultats de les proves PCR que hauran de passar.

Des del Club Patí Vic esperem que el primer equip pugui tornar a l’activitat el més aviat possible i amb les màximes garanties. Per això, continuarem prenent les mesures de seguretat pertinents quan puguem tornar als entrenaments, com ho han estat fent durant els últims mesos.

Vic, 27 de novembre de 2020

20/11/2020

Benvolguts socis,

Ahir dijous el Govern de la Generalitat va comunicar que el proper dilluns 23 de novembre, s’inicia l’obertura progressiva de les activitats que pateixen restriccions a Catalunya en 4 trams de desescalada.

En aquest primer tram ja podem obrir el Club amb les següents condicions:

• Horari del Club: de dilluns a divendres de 7.00 a 21.00, dissabte de 7.00 a 20.00 i diumenge de 8.00 a 20.00.
  • Pistes de pàdel i tennis: funcionaran amb normalitat amb reserva prèvia i sense poder fer ús dels vestuaris.
  • Gimnàs: funcionarà amb un màxim de 6 persones al mateix temps, amb reserva prèvia i sense poder fer ús dels vestuaris.
  • Piscina coberta: funcionarà amb un màxim de 2 persones per carril (total 12 persones al mateix temps), amb reserva prèvia i en aquest cas, sí que es podrà fer ús dels vestuaris.

I recordeu:

• És obligatori identificar-se i registrar-se abans d’accedir al Club.
  • És obligatori haver signat almenys una vegada el document d’autoresponsabilitat i actualitzar-lo si hi ha canvis.
  • És obligatori mantenir la distància de seguretat i portar la mascareta en tot el Club, excepte durant la pràctica esportiva.
  • Cal rentar-nos les mans molt sovint i respectar l’entrada i sortida del Club.

Us anirem informant de qualsevol novetat que pugui sorgir.

Molta sort i ànims per a tothom!

13/11/2020

Us informem que, com ja sabreu, el govern ha prorrogat el tancament de Clubs i instal·lacions esportives per un període de 10 dies més i també ha comunicat que si tot va com es preveu, el dilluns dia 23 de novembre començarà la desescalada i es permetran activitats esportives a l’aire lliure. Així doncs aquest dia preveiem recuperar gran part de l’activitat del Club.

Us anirem informant de qualsevol novetat que pugui sorgir.

Molta sort i ànims per a tothom!

Esperem veure’ns ben aviat!