HORARI DE L'ACTIVITAT ESPORTIVA PER TOC DE QUEDA
26/10/2020

En cumpliment a la Resolució SLT/2620/2020 de la Generalitat de Catalunya de 25 d’octubre publicada en el DOGC 8254 i que regula les mesures de salut pública de restricció de mobilitat nocturna per la contenció del brot epidemiològic de la pandèmia del COVID-19 a Catalunya, us comuniquem les següents mesures amb aplicación des d’avui 26 d’octubre:

Finalització de l’activitat a les 21h.

Tota l’activitat esportiva del Club finalitzarà a les 21 hores, doncs  l’últim torn de reserva de pistes, clases dirigides, entrenaments, natació, etc. serà a les 20h. Un cop finalitzada l’activitat, us demanem que abandoneu el Club dins la major brevetat possible.

El Club procedirà a l’apagament general de la il·luminació de les seves instal·lacions esportives a les 21h.

No es podrà accedir al Club a partir de les 21h. Per la recollida de menors d’edat de l’últim torn d’Escola, s’haurà de venir una mica abans de l’hora esmentada.

Carta informativa (122.715 bytes)